Op Curaçao in ieder geval (daar ben ik nu haha)
Heb het niet gedaan hoor, maar stond in alle boekjes
Dankjewel en dankjewel @FredPaillet @ezw @chuckie @Lentex @Sproetjes @MadameMignon en de rest (sorry als ik iemand vergeet)
Ik was zo geschrokken omdat alles juist oke met haar leek te gaan. Maar eigenlijk weet je natuurlijk nooit wat er in iemands hoofd omgaat
Ah man, jammer dat je zo ver weg zit, ik zou kika zo adopteren, love zwarte katten
Ik zit hier alweer 5 jaar vandaag.
Onee, kreeg de award 2dagen later
Wie stonden er vanochtend braaf om iets voor half 9 voor een dichte tandartspraktijk om er thuis achter te komen dat de afspraak helemaal niet vandaag was?
Ik wil nu zo graag met een vrouw praten. Ik woon aan een soort van park en sinds een tijdje zit daar een grote groep oudere mannen te drinken. Een gedeelte is geloof ik ook dakloos. En an sich is dat prima, vind het niet heel fijn, maar als ze er alleen zitten is er niks mis mee.
Nu zitten ze sindskort ook muziek te luisteren en daar heb ik wel last van, want ik werk gedeeltelijk thuis. Normaliter met een groep jongeren ga ik erheen en vraag ik beleefd of de muziek uit of zachter mag en 9 van de 10 keer krijg ik een aardig antwoord terug en is het geen probleem.
Maar met deze groep wil ik er niet heen, want ze zijn al vroeg op de dag dronken. Dus net om half 10 gebeurde het weer en ik dacht, misschien kan ik er nu wel heen om te vragen of de muziek uitmag, want het is nog aardig vroeg op de dag. Dus ik erheen en beleefd vragen en hoewel 3 van de 4 mannen aardig reageerde, reageerde eentje wel onaardig en vrij agressief. En nu ben ik van slag door de vierde. Ik had er al een melding van gemaakt bij de gemeente en nu weer, maar ik ben nu ergens bang dat m’n veiligheid in het geding komt? Want ik loop er vaak en zij zitten er vaak. Nu weten ze waar ik woon.
M’n pa zegt dat hij trots op me is en dat het allemaal vast wel meevalt, maar zo voelt het niet. Nu heb ik bijna spijt dat ik het gedaan heb. Dus ik wil nu zo graag een vrouw spreken en haar mening erover hebben. Misschien valt het ook wel mee, maar dat hoor ik liever van een vrouw dan van een man die al z’n hele leven sport en die iedereen kan intimideren met zijn spieren
Haha prachtig dat ze dat dan vergeten😅 Bij mijn werkgever zelfde idd. Altijd vrije dag op 5 mei, behalve dit jaar. Ik denk dat de helft van de collega’s het niet doorheeft.
Ik zou serieus de politie bellen, en dan op dat ‘geen spoed wel politie’ 0900 nummer. Snap helemaal dat het onveilig voelt en het is ook gewoon onveilig als iemand intimiderend en agressief doet. Die mannen gaan alleen maar meer zuipen gedurende de dag en dan moet je straks weer daar langs om boodschappen te doen/te gaan sporten/te wandelen.
Ik vind dat altijd lastig wanneer het om mensen gaat die geen thuis hebben. Je wil ze niet in de problemen brengen etc. Maar aan de andere kant betekent dat niet dat je ongeoorloofd mensen kunt lastig vallen, dus ja jammer dan zou ik dus wel de politie inlichten. Plus dat je prima netjes kunt reageren als iemand jou ook op een nette manier aanspreekt en iets vraagt.
Weet trouwens niet hoe druk het is waar je woont en of er veel mensen last van zouden kunnen hebben? En of dat er sowieso wel af en toe politie te zien is in de buurt? Als het uitgestorven is en er nooit politie is dan zou ik misschien wat later bellen omdat anders meteen wel duidelijk is dat jij gebeld hebt…
Eigen ervaring
Ik werd een keer lastig gevallen door dronken mannen in een parkje waar mijn fietsenstalling was. Dus ik mijn fiets rustig daar neer zetten om boodschappen te doen en m’n huis binnen te gaan maar ze begonnen dus te schreeuwen naar me en te intimideren. Toen zat ik dus thuis op de bank en voelde ik gewoon helemaal dat er net heeel veel spanning door m’n lijf gegaan was, dus beetje bibberig en gewoon kut eigenlijk. En dacht ik dus ja fuck dit, omdat zij zich niet kunnen gedragen zit ik nu helemaal met een ongemakkelijk stresserig gevoel echt dikke lul en heb ik dus de politie gebeld. Zij sturen dan gewoon even low key een auto langs waardoor het lijkt alsof ze toevallig langs rijden en hebben die mannen aangesproken op openbare dronkenschap en ze weggestuurd.
En daarbij @NothingAboutSam het is niet de bedoeling dat 4 mannen elke dag dronken bij een park zitten dus je kunt ook gewoon al aan de politie vragen of ze eens willen observeren omdat het niet prettig voelt. Kan me goed voorstellen dat je daar niet de enige in bent.
Nou genoeg vrouwen hier toch! Mijn mening: Ik vind het ten eerste stoer dat je er heen gegaan bent want daar zou ik al te pussy voor zijn haha. Er zit hier ook altijd zo’n oude mannen clubje in de buurt beetje te hangen en te drinken en ik vind hen soms ook echt irritant maar ik heb er nog nooit wat van gezegd. Dus sowieso props naar jou! Maarrr ik snap ook wel dat je nu een beetje bangig bent. Al moet je denk ik ook maar zo denken: die mannen hebben er helemaal geen belang bij om jou bang te maken of iets ergers met je te doen. Hooguit omdat ze het grappig vinden als ze een reactie uitlokken. Dus gewoon met opgeheven hoofd langslopen de volgende keer en ze vriendelijk groeten, en dan denk ik dat het heel erg meevalt
wut, dit is nogal naief. als mannen er zo weinig belang bij hebben om vrouwen te intimideren, waarom gebeurt het dan op zulke grote schaal
Ja precies. En het feit dat ze veel drinken maakt ze onvoorspelbaar. Volgens mij mag je ook niet overal in het openbaar drinken. Ik heb het opgezocht en het verschilt per gemeente waar het wel of niet mag.
Dus ik zou zeker de politie bellen zoals ook al geadviseerd werd. Jij hebt recht om je veilig te voelen in en rondom je eigen huis.
Wat maakt dat uit?
Ik heb me toch ineens een partij veel zin om highschool musical te kijken. Beetje jammer dat ik moet werken.
6x een kwartiertje naar de wc en klaar!
Ik zie een leuke jumpsuit op vinted om naar een bruiloft aan te trekken, materiaal is 92% viscose en 8% elasthaan… hij is eigenlijk 1 maatje te klein voor mij maar vraag me af vanwege de elasthaan of ik hem dan niet gewoon zou passen wat een dilemma weer
Ik moet ook zo werken en ik moet de bingo organiseren voor alle patiënten.
joepie
Ik zou het niet doen. Ook al rekt het mee, zo’n jumpsuit moet wel ruim genoeg zijn om lekker te zitten.
Ik wil dat wel doen. Mag jij op mijn kut werk komen werken haha. Mn werk besties zijn ziek en moe/chaggie dus daar heb ik ook geen hol aan.