Wat je even kwijt wil #65

Het was zeker het wachten waard! Hele mooie verrassende gerechten, het was dus volledig vegan. Ze schonken er binnen het arrangement verschillende dranken bij, soms wijn, soms bier en soms een eigen gebrouwen alcoholvrij drankje. Heel goed allemaal! De bediening was fantastisch en zij hebben de avond ook echt naar een hoger niveau getild. Echt een aanrader!

36 likes

Wat leuk! Wij gaan in juni (na me voor elke wachtlijst ingeschreven te hebben…), ik heb er ook zoveel zin in! Ik zag alleen wel dat ze alleen natuurwijnen schenken, en ik vrees dat ik niet havermelkelite genoeg ben daarvoor. Vond je de wijn daar lekker?

3 likes

Haha ja ze zijn helemaal niet zo uitgesproken! Er zaten echt hele lekkere wijnen tussen. Ik denk dat je ze ook even mag proeven als je aangeeft dat je nog niet zo bekend bent met dit type wijn, dan kun je altijd nog voor een ander drankje kiezen. En ze hadden ook een niet-natuurwijn champagne en bij het dessert kwam ook een niet-natuurwijn. Dus wellicht hebben ze ook nog wat andere flessen.

2 likes

Onderweg naar de Westfield mall erachter komen dat het vakantie periode is. I’m gonna dieeeeee :skull:

8 likes

Daar was ik sowieso niet van plan heen te gaan💁🏼‍♀️

3 likes

Je bent wel vroeg!

2 likes

Pffff waarom ben ik altijd 3 dagen ontregeld voor een mondeling tentamen, dat het straks maar snel voorbij mag zijn :woozy_face:

3 likes

Jaa maar toen ik later weer terug kwam van sporten waren ze weg maar ik hoorde de muziek wel verderop haha.

4 likes

Ik zou omkeren :joy:

2 likes

Net kaartjes gewonnen voor Nirwana tuinfeest via Kink, heerlaaaak!

8 likes

Jongens wat de fak

25 likes

Ja ik hoor het net op de radio! Door de kou wordt meer personeel van het rode kruis ingezet en je kan sneller onderkoeld raken als je drinkt :+1:t2:

Weet nog op oudjaarsdag dat ik naar buiten ging en overvallen werd door zo’n vieze warme wind, was ook wel heel warm toen. Maar dit is toch nie normaaaaal

7 likes

Oooh yes!!

1 like

Ja klopt was best vies warm toen voor januari.

Enige voordeel is dat ik nog winterdik ben dus ik krijg het niet koud en ik hoef me niet in een strakke outfit te hijsen want moet toch een WINTERjas aan :call_me_hand:t3::call_me_hand:t3:

7 likes

Nice, een reden om lekker binnen te blijven. Niet dat ik dat nodig had maar toch.

6 likes

Ik ben aan het daten en het gaat super goed en we zijn hyper seksueel. Alleen mijn menstruatie is echt een bitch. Sowieso had ik opeens een menstruatie van ruim anderhalve week. Nav weer een actiever seksleven opnieuw gestart met de pil. En nu heb ik wat doorbraakbloedingen :weary: óf innestelingsbloed….

2 likes

O het is geen update maar een hele nieuwe app? Ik blijf nog even bij de oude dan hahaha

1 like

Haha ben er al!

Edit: Nothing on the hand, had veel erger verwacht.

1 like

Hoezo?

Ik heb geen zin om dat opnieuw in te stellen met dat kastje en vind de oude app prima

1 like