Wat je even kwijt wil #65

Je bent wel vroeg!

2 likes

Pffff waarom ben ik altijd 3 dagen ontregeld voor een mondeling tentamen, dat het straks maar snel voorbij mag zijn :woozy_face:

3 likes

Jaa maar toen ik later weer terug kwam van sporten waren ze weg maar ik hoorde de muziek wel verderop haha.

4 likes

Ik zou omkeren :joy:

2 likes

Net kaartjes gewonnen voor Nirwana tuinfeest via Kink, heerlaaaak!

8 likes

Jongens wat de fak

25 likes

Oooh yes!!

1 like

Ja klopt was best vies warm toen voor januari.

Enige voordeel is dat ik nog winterdik ben dus ik krijg het niet koud en ik hoef me niet in een strakke outfit te hijsen want moet toch een WINTERjas aan :call_me_hand:t3::call_me_hand:t3:

7 likes

Nice, een reden om lekker binnen te blijven. Niet dat ik dat nodig had maar toch.

6 likes

Ik ben aan het daten en het gaat super goed en we zijn hyper seksueel. Alleen mijn menstruatie is echt een bitch. Sowieso had ik opeens een menstruatie van ruim anderhalve week. Nav weer een actiever seksleven opnieuw gestart met de pil. En nu heb ik wat doorbraakbloedingen :weary: óf innestelingsbloed….

2 likes

O het is geen update maar een hele nieuwe app? Ik blijf nog even bij de oude dan hahaha

1 like

Haha ben er al!

Edit: Nothing on the hand, had veel erger verwacht.

1 like

Hoezo?

Ik heb geen zin om dat opnieuw in te stellen met dat kastje en vind de oude app prima

1 like

Hoeft niet met dat kastje hoor. Je krijgt een code op je mobiel en mail

1 like

Nonde, ik heb voor t eerst in m’n leven een oogontsteking en ik wilde me morgen leuk opmaken voor Koningsdag :grinning:

2 likes

Aah oke dat scheelt wel @Xiomara!

Vandaag een paar keer een warm nat washandje tegen je oog houden en bidden dat het morgen weg is :sob::crossed_fingers:t3:

4 likes

Ik heb net gesport en mijn haar is rijp om gewassen te worden. MAAR ik ga straks naar de kapper. Zal ik het maar gewoon in een staartje doen en dat zij het wast? Of is dat goor?

1 like

Zat tijdens werk (vanuit huis) mijn nagels te gellakken en toen ik ze net onder de LED-lamp had videobelde een collega, zegt ‘ie wat een aparte kleur licht op die muur achter je? Je weet wel zo’n blacklight kleur van die lamp natuurlijk, dus ik zeg maar ja leuk he is philips Hue :joy::+1: huehuehhe

52 likes