Wat je even kwijt wil #65

Daar ben ik in oktober geweest, vond het echt heel leuk en apart! Veel plezier!!

1 like

The hoe era haha. Beterschapā¤ļø

2 likes

Ik wil me al tijden aanmelden bij de sportschool in de buurt, dus had tegen mijn vriend gezegd dat ik het 100% vandaag ging doen. Mijn vriend vroeg net over de app hoe het was. In my defense, ik was het echt van plan maar toen belde mijn vader. Op 1 plek warme witte choco met slagroom gedronken en op een andere een grote brownie besteld. Ik ga het sowieso 100% volgende week doen denk ik.

52 likes

Die valt later enorm op zijn bek

2 likes

Op de basisschool is nog niet genoeg aandacht voor ondernemen. :woozy_face: Zullen we dat alsjeblieft zo houden?

6 likes

Maar de intentie is er en dat is wat telt 🫶

4 likes

Dr stond vanochtend een auto op de parkeerplaats met 2 mensen erin die keihard muziek luisteren. Nu kom ik thuis zitten ze daar nog…
Mijn nieuwsgierigheid kan hier niet tegen.

1 like

I feel you. Mijn eerste deel van de sportles is geannuleerd dus nu bak ik taart. Is warme witte chocomelk ook een aanrader?

2 likes

Heldin :raised_hands: hahaha

2 likes

love dit

12 likes

Leven ze nog wel? :laughing:

2 likes

Een familielid van me is vandaag overleden en een ander familielid had een soort liveblog hierover via Facebook en ik vind dat toch RAARRRR. Hoezo doe je dat, hoezo heb je daar op dat moment überhaupt tijd voor.

7 likes

godverrrr ik zag weer een muis :sob: ik haat het zo erg :cry:

4 likes

Mn vriend snurkt zo erg ik word helemaal gek.

3 likes

Oh wat rot, beterschap. Niet te zuinig doen met pijnstilling he, je hebt het nodig! Er is hier ook een endometriose topic, mocht je daar iets aan hebben.

3 likes

Het was zeker het wachten waard! Hele mooie verrassende gerechten, het was dus volledig vegan. Ze schonken er binnen het arrangement verschillende dranken bij, soms wijn, soms bier en soms een eigen gebrouwen alcoholvrij drankje. Heel goed allemaal! De bediening was fantastisch en zij hebben de avond ook echt naar een hoger niveau getild. Echt een aanrader!

36 likes

Wat leuk! Wij gaan in juni (na me voor elke wachtlijst ingeschreven te hebben…), ik heb er ook zoveel zin in! Ik zag alleen wel dat ze alleen natuurwijnen schenken, en ik vrees dat ik niet havermelkelite genoeg ben daarvoor. Vond je de wijn daar lekker?

3 likes

Haha ja ze zijn helemaal niet zo uitgesproken! Er zaten echt hele lekkere wijnen tussen. Ik denk dat je ze ook even mag proeven als je aangeeft dat je nog niet zo bekend bent met dit type wijn, dan kun je altijd nog voor een ander drankje kiezen. En ze hadden ook een niet-natuurwijn champagne en bij het dessert kwam ook een niet-natuurwijn. Dus wellicht hebben ze ook nog wat andere flessen.

2 likes

Onderweg naar de Westfield mall erachter komen dat het vakantie periode is. I’m gonna dieeeeee :skull:

8 likes

Daar was ik sowieso niet van plan heen te gaanšŸ’šŸ¼ā€ā™€ļø

3 likes