Wat je even kwijt wil #65

Vanochtend op de markt hadden ze blijkbaar een “actie” dat je bij iedere kraam waar je wat kocht stickertjes kreeg en met een vol kaartje mocht je grabbelen voor een prijs. Had een nieuw dekbed overtrek gekocht waardoor ik meteen 4 kaartjes vol had en dus 4 keer mocht grabbelen.

Nou blijkbaar m’n geluksdag want greep 4 prijzen waardoor ik een waardebon van €25,- won voor beddengoed, een bon voor 5 broodsnacks bij de bakkerij, €5,- aan vers gebrande noten en een cadeaukaart voor de plus supermarkt van een tientje.

Alle prijsjes direct ingewisseld dus heb net geluncht met saucijzenbroodjes en heb voor vanavond een zakje met pistache nootjes :grin:

117 likes

Ben je al in de F.L.Y geweest? :heart_eyes:

1 like

@Blush @50193905 @Phoebs
Inmiddels alle achtbanen gehad, FLY en taron zijn echt heel erg tof idd! Ook echt lange achtbanen, voel ze nu wel in m’n buik zeg maar 🫠 waterbaan ook gedaan met poncho’s aan haha

@Daelyss deel ‘Afrika’ is wel lekker stereotyperend ja, qua personeel vooral als je snapt wat ik bedoel. Europark gaat ook op het te bezoeken lijstje!

5 likes

Bij mij in de buurt ligt het dorp Heino dus ik ga daar wel een keer naar het café als vervanging haha

1 like

Daar ben ik in oktober geweest, vond het echt heel leuk en apart! Veel plezier!!

1 like

The hoe era haha. Beterschap❤️

2 likes

Ik wil me al tijden aanmelden bij de sportschool in de buurt, dus had tegen mijn vriend gezegd dat ik het 100% vandaag ging doen. Mijn vriend vroeg net over de app hoe het was. In my defense, ik was het echt van plan maar toen belde mijn vader. Op 1 plek warme witte choco met slagroom gedronken en op een andere een grote brownie besteld. Ik ga het sowieso 100% volgende week doen denk ik.

52 likes

Die valt later enorm op zijn bek

2 likes

Op de basisschool is nog niet genoeg aandacht voor ondernemen. :woozy_face: Zullen we dat alsjeblieft zo houden?

6 likes

Maar de intentie is er en dat is wat telt 🫶

4 likes

Dr stond vanochtend een auto op de parkeerplaats met 2 mensen erin die keihard muziek luisteren. Nu kom ik thuis zitten ze daar nog…
Mijn nieuwsgierigheid kan hier niet tegen.

1 like

I feel you. Mijn eerste deel van de sportles is geannuleerd dus nu bak ik taart. Is warme witte chocomelk ook een aanrader?

2 likes

Heldin :raised_hands: hahaha

2 likes

Oh nee ik heb een afspraak gemist, ik dacht dat het morgen was maar zij bedoelde vandaag. Ik heb haar verkeerd begrepen maar ik zei nog “tot morgen!” en dat heeft ze gelezen en daar niks meer op gezegd. Dit is zo niks voor mij en ik baal echt. Komt wel goed maar buhhh.

1 like

love dit

12 likes

Leven ze nog wel? :laughing:

2 likes

Een familielid van me is vandaag overleden en een ander familielid had een soort liveblog hierover via Facebook en ik vind dat toch RAARRRR. Hoezo doe je dat, hoezo heb je daar op dat moment überhaupt tijd voor.

7 likes

godverrrr ik zag weer een muis :sob: ik haat het zo erg :cry:

4 likes

Mn vriend snurkt zo erg ik word helemaal gek.

3 likes

Oh wat rot, beterschap. Niet te zuinig doen met pijnstilling he, je hebt het nodig! Er is hier ook een endometriose topic, mocht je daar iets aan hebben.

3 likes