Wat je even kwijt wil #65

Hoeft niet met dat kastje hoor. Je krijgt een code op je mobiel en mail

1 like

Nonde, ik heb voor t eerst in m’n leven een oogontsteking en ik wilde me morgen leuk opmaken voor Koningsdag :grinning:

2 likes

Aah oke dat scheelt wel @Xiomara!

Vandaag een paar keer een warm nat washandje tegen je oog houden en bidden dat het morgen weg is :sob::crossed_fingers:t3:

4 likes

Ik heb net gesport en mijn haar is rijp om gewassen te worden. MAAR ik ga straks naar de kapper. Zal ik het maar gewoon in een staartje doen en dat zij het wast? Of is dat goor?

1 like

Zat tijdens werk (vanuit huis) mijn nagels te gellakken en toen ik ze net onder de LED-lamp had videobelde een collega, zegt ā€˜ie wat een aparte kleur licht op die muur achter je? Je weet wel zo’n blacklight kleur van die lamp natuurlijk, dus ik zeg maar ja leuk he is philips Hue :joy::+1: huehuehhe

52 likes

Nee hoor, kan best

1 like

Zit al bij de huisarts haha, ze wilde me toch even zien omdat ik contactlenzen draag. Hopelijk krijg ik iets van een zalfje oid. :melting_face:

Ik ga naar een bruiloft en het enige waar ik aan kan denken is ā€œhoop dat we snel gaan etenā€

18 likes

Typisch weer. Ben al in geen jaren naar de tandarts geweest dus had een afspraak staan voor vandaag. Ik dacht om 12.50, maar bleek 11.50 te zijn. Nu moet ik natuurlijk betalen voor niks :weary:. Ben ik weer lekker bezig.

4 likes

3 dagen met kiespijn gelopen en geleefd op paracetamol, maar de tandarts had vandaag om 15:00 uur pas een plekje en… nu is m’n kiespijn weg :melting_face:

5 likes

En anders kan je altijd nog een oranje ooglapje fixen

4 likes

Ga toch maar, kiespijn is echt een bitch en komt dan op onverwachte momenten terug.

20 likes

Ik geloof dat ik ziek word. Heb al een aantal dagen keel en hoofdpijn en ik kan op dit moment amper mijn ogen openhouden. Gelukkig werk ik vandaag thuis al ben ik wel de uren aan het aftellen totdat ik klaar ben.

1 like

Waarschijnlijk is je zenuw dood

3 likes

Vroeger wilde ik altijd een hond maar dat mocht nooit en altijd heb ik gezegd ā€œlater als ik groot ben, komt mijn grootste droom uit… niemand kan me dan nog weerhouden een hond te nemenā€

Maar omg daar is de volwassen ik ineens. Die nooit een hond gaat nemen want: insert here allerlei praktische redenen (stank, tijd, haren enz enz). Nog nooit eerder heb ik m’n ouders zo begrepen
Welkom to the saai volwassen leef :heart:

37 likes

Ik had vandaag mijn laatste dag op m’n werk en ik kreeg een dinerbon. Zegt m’n leidinggevende nog ja er was iets niet goed gegaan met opladen maar ik heb het gecheckt en nu klopt het! Nou helemaal leuk. Ik ben en blijf toch een tatta dus zodra ik thuis kom ff saldocheck en wat blijkt: de kaart is niet actief 🫠🫠 voelt zo skeer om nu te gaan berichten dat ik een lege kaart heb gekregen dus twijfel of ik dat ga doen maar anderzijds wil ik gewoon mijn cadeau haha

13 likes

Ik zou het gewoon zeggen hoor!

8 likes

Gewoon doen. Tikkie voor emotionele schade erbij ook. Toedels.

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Plantaardig/vegan eten #2