Vaak wijst dat wel op een verstopping ergens, dus zou er misschien wel wat aan doen voordat het helemaal foute boel is.
Dan bel ik de huisbaas wel. Is voor ons gelukkig maar een kantoor. Voor die boven ons is het hun appartement
Ik zit met mn kind (nee heb geen kinderen maar werk als au pair) in de speeltuin en hij ratelt maar door in kinderDuits (hij is 5) en ik kan er echt niks van maken. Dit is echt een groot succes gelukkig vertalen de andere kinderen een beetje wat hij bedoelt maar nu ben ik dus alleen (en ja het is vast fout om dan op je tel te zitten)
Ik zit op het terras te eten en een vogel heeft op mn moeders hoofd gepoept. Prachtige dag nu al.
oh no ik heb ineens heeele heftige diarree en ik heb zo een date
(en daarvoor moet ik ook nog een uur in de trein zitten)
snel remmers gekocht, hoop zo dat dit snel werkt
Ik vond net een dode baby merel in de tuin hopelijk red de andere het wel
Ah neeeā¦
Zag net nog de schattige fotoās in het fototopic
Lucky!!!
Er zijn hier 3 gozers al sinds vanochtend aan het racen. Sorry schatten, ik denk niet dat er een polderversie van Fast & Furious komt, dus kappe nou!
Heb je ook een sinaasappel mee onder de douche
Kom er achter dat er iig 3 vogelnesten in de tuin zitten met jonkies. Omg, ze vliegen continu half boven mn hoofd heen en weer. Sorry hoor volgens mij zijn ze pissed off, maarja eh, het is alsnog mijn tuin jongens
Noemde mijn kat net bonbonbloc en hij keek me echt pissig aan
Want hij heet Twix?
Nee Kitkat
Noem hem volgende keer Bounty dan zal die hard van zich afbijten.
Ah wat vervelend! Ik heb ook heel veel last van hooikoorts, maar het is een stuk minder sinds ik immunotherapie/tabletten krijg van de allergoloog. Misschien iets om naar te kijken als het tapen niet voldoende werkt.
Dit kende ik helemaal niet, maar wat een leuk initiatief! Ik heb ook al een paar keer gedrukt.
Ik ben dit aan het overwegen (het is me al aangeraden) maar vertel mijzelf tegelijkertijd dat mijn klachten meevallen.
Wat voor klachten heb jij? Heeft de behandeling veel impact? Dat hield me ook tegen.
Ik gebruik dit ook en ik bleek opeens astma te hebben tijdens deze behandeling, was een matige ontdekking maar verder valt het mij mee en heb ik weinig last dus van mijn huisstofmijt en graspollen allergie meer! Ik heb nu pas door dat het echt begonnen is omdat ik anderen er over hoor klagen en dat had ik al na jaar 1. Je moet wel bereid zijn al in februari door je volledige eigen risico heen te zijn gedurende tenminste 3 jaar.
Ik heb me ook eens laten tapen tegen hooikoorts. Ik liet dit doen bij een fysiotherapeut. Ik stond meestal met 5 minuten weer buiten. Maar hij heeft wel gewoon elke keer dat ik kwam een hele behandeling gerekend. Dat vond ik eigenlijk wel raar
Ik deed vandaag een raam open in mijn huis, van de badkamer. Vanwege mechanische ventilatie doe ik hem niet vaak open. Eigenlijk was de laatste keer in maart. Toen zag ik in een hoekje tussen het raam en het kozijn een bijtje schuilen.
Vandaag deed ik het raam weer open: is er een metselbij aan het werk geweest: 7 hokjes met stuifmeel en bijenlarfjes. Helaas zijn 3 hokjes kapot gegaan doordat ik het raam open deed, denk ik.
Nu lees ik dat ze pas rond half maart 2024 als bijtjes rondvliegen en durf ik mijn raam niet meer te openen.