Gvd er is net een lompe labrador die met mijn hond wilde spelen tegen m’n scheen aangerend, ik wilde echt zo hard schreeuwen/vloeken, haha, maar er stonden twee mensen bij die ik niet kende, dus heb m’n pijn verbeten met zo’n gezicht ![]()
![]()
Er zit nu zo’n dikke blauwe bult op mijn scheen die waarschijnlijk er zes weken over doet om weg te gaan. ![]()
Precies. Vooral omdat dat kozijn niet in een al te beste staat lijkt te zijn en we in december zijn verhuisd naar deze woning
Ik voel me al schuldig over de rechter cellen
Ik ben vandaag jarig en heb van 4 van mijn echt goede vriendinnen niks gehoord. Ik weet dat ik geen fbook etc meer heb maar ondertussen kennen we elkaar al 15 jaar en is een appje toch zo verstuurd? Weet dat ik t niet vier maar dit is bij 1 van hen al niet de eerste keer en blijkbaar hecht ik hier dus wel heel veel waarde aan want ik ben er echt heel verdrietig om. Vind ik ook weer suf van mezelf maar ben zelf daar wel heel netjes en attent in omdat ik het blijkbaar toch heel belangrijk vind, ookal roep ik natuurlijk altijd van niet. Stom.
Dag 3 na de EMDR en ik voel me nog steeds verrot
Ik weet niet of dit het beter of slechter maakt, maar als ik niet elke dag een reminder krijg van fb dat er iemand jarig is zou ik alle verjaardagen vergeten. Ik weet het alleen van mijn vriend, familie en beste vriendin maar zelfs daar kom ik er soms pas halverwege de dag achter. Desondanks dikke knuffel voor jou en happy birthday!!
Lief dat je reageert, ik weet dat dit ook wel voor een deel van hen geldt. Toch borrelt het nu in mij om hen morgen allemaal een bday kalender op te sturen met mijn verjaardag er alvast in, is vast nu de vermoeidheid;-)
Ik werk momenteel met iemand samen die heel erg lijkt op Patrick Bateman uit American Psycho. Zag net dat ik een like kreeg op een LinkedIn bericht en moest alweer hinniken toen ik zijn foto daarbij zag.
Moest deze week tijdens een overleg ook echt heel erg mijn best doen om niet aan de scene te denken waarin Patrick uitgebreid zijn skin care routine bespreekt.
Heb soms moeite met mijn eigen brein. Ben echt bang dat ik deze man per ongeluk Patrick ga noemen.
Ah dat is echt niet leuk, ik snap dat je er verdrietig van bent. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Ritual.
. Hoop dat je toch een fijne dag hebt gehad.
Keilief.
Een paar huizen verderop hebben ze een feestje, al de hele middag muziek nou dikke prima, maar nu draaien ze al een kwartier dit nummer
Ik krijg echt diarree hiervan ![]()
don’t try this
Ohh
is het misgegaan?
Ik heb nog wel een oud studieboek over groepsdynamiek voor je liggen.
haha nou het bleef vanonder wel binnen maar tijdens de laatste minuut, op het station, kotste ik alllllessss eruit en de date stond ernaast ![]()
Ok de insteek van dit artikel vond ik wel interessant maar damn ik krijg helemaal de kriebels van deze vrouw. Dat ze het raar vindt dat het moeilijk loopt want zij heeft toch een opleiding haptonomie gedaan en honderden zelfhulpboeken gelezen?!?! En dat ze stiekem oxazepam in de zoom van haar broek meeneemt?
Ik werk nu bijna alleen maar met groepen en die processen die er dan spelen zijn interessant (!) maar ook echt zo gigantisch uitputtend. Dus als je even wil invallen let me know
Omg wat kut. Was het wel een leuke date?
Ik kwam laatst ook op haar insta terecht en zij is blijkbaar zo’n Isa Kriens volgend type geworden, dus dit verbaast me weer niets
Oh en anti-Pim Lammers (al wilde ze dan niet die petitie ondertekenen ofzo)
Ah wat vreselijk
voel je je wel beter inmiddels?
Ik bedoel niet eens zo zeer dat ze er buiten valt omdat ze op deze manier overkomt, ik vind vrijwel alle deelnemers van Expeditie Robinson schijtirritant. Maar het gaat er mij meer om dat zij de outlier is, als ze op een eiland met meerdere hypersensitive haptonome havermelk elite zat zou de enige Ibiza straattaal partyer weer de outlier zijn.