Wat je even kwijt wil #65

Op “de Belg”, ik vind die vaak wat zwijgzamer. Maar het lekkerste is het als de commentaarverbinding is uitgevallen. :joy:

5 likes

Die band heeft blijkbaar 46 albums gemaakt! Dayumn…

Ben toch wel blij met mijn oma telefoonhoes. Mobiel vandaag op de straat gevallen en hij is nog als nieuw :grin:

3 likes

Dat is ook zonder oma mobielhoes, maar met normale hoes ook hoor.

14 likes

Godveeeeer ik had een pak ijskoffie gekocht omdat ik hier had gelezen dat je dat lekker in je melkschuimer kan doen, maar ik heb m gescand, betaald EN TOEN ACHTER GELATEN :neutral_face::sob:

6 likes

Ah ik zag net hoe een thuisbezorger zijn fiets werd gejat :sob: Het ging ook super snel, hij is er heel hard schreeuwend achter aan gerend, maar de dief fietste keihard weg.

8 likes

Laat me gewoon ff opgelucht zijn :smiling_face_with_tear:

3 likes

Haha het is wat met die ijskoffie. Laatst al iemand die de melkopschuimer per ongeluk op warm had gezet. Dat was ook geen succes. :joy:

5 likes

Hahahaha dat zou mij kunnen overkomen

5 likes

Net wakker geworden uit een nachtmerrie over mijn moeder. We kregen ruzie over iets en toen schreeuwde ze dat ze wou dat ik nooit geboren was en dat ik de grootste fout van haar leven was. Werd huilend wakker en ben echt even down. En ik weet dat het absoluut niet zo is, maar wat een rot droom. Helemaal omdat ze er niet meer is en ik haar dus niet later kan bellen, erover kan praten en dat ze dan zou zeggen: het was maar een nachtmerrie, je weet wel beter.

Maar voor nu, heb er gewoon buikpijn van. Zo levensecht.

11 likes

O man, ik heb ze nog een keer live gezien in Ahoy en een album gewonnen bij 3fm bij het programma van Michiel. :smiling_face_with_tear: Rip mijn th kindertent.

3 likes

Dit weekend heb ik reünie weekend van scouting, en ik heb er zó veel zin in :partying_face:

12 likes

Stond net 10 minuten naar mijn aquablauwe urine in de wc te staren, mezelf afvragend waar dat nu ineens weer vandaan komt… maar het was natuurlijk gewoon het toiletblokje

45 likes

Hahha ik heb elke ochtend dat het water groen is, blauw blokje en plas :joy: eerste keer keek ik ook een beetje vreemd.

6 likes

De binnenstad van Utrecht kleurt vandaag gay. Al mensen gezien met een regenboogvlag als cape, een elfje en een dragqueen. :slightly_smiling_face:

8 likes

Haha ja mijn eerste gedachte was heb ik gisteren cocktails gedronken nee toch??

image

9 likes

Hahaha :joy:

Heb dat wel ooit gehad, avond blue curacao gedronken en de dag erna blauw/groene poep :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik eet zo’n lekkere arepa in het zonnetje :smiling_face_with_three_hearts: en heel leuk dat ik nu een tuin heb maar het is zo verwilderd. Weetniet of ik dat zelf kan fixen, ik kan alleen grasmaaien :’)

8 likes

Elke keer als de bovenburen bij mijn kantoor douchen/doortrekken gaat onze wasbak borrelen.
Hoop zo dat er nooit iets omhoog komt

2 likes

Ah jawel dat kun je wel! Zeker als het verwilderd is gewoon eerst snoeien en daarna kijken wat je overhoud

4 likes