Ja hoe ontdekte je het dan? Als reactie op de behandeling?
Moest je echt wekelijks naar de huisarts of allergoloog voor je behandeling?
Ik lag ‘s avonds benauwd in bed! En toen via de huisarts naar de longarts. Als je astma hebt moet je dat eigenlijk weten voor de behandeling, het kan je klachten flink verergeren omdat je de hele tijd blootgesteld wordt aan iets dat je astma triggert.
Ik neem de sublinguale vorm dus leg elke dag een tabletje onder mijn tong en that’s it. Nu spreek ik de allergoloog jaarlijks. En ik eerste instantie moet je bij die injectie wekelijks, daarna maandelijks.
Ik was erg allergisch voor graspollen en gebruik nu grazax. Als leek begrijp ik dat je een stukje allergische stof inneemt om weerstand op te bouwen. Het is een tabletje wat je onder je tong legt
Eerste twee keer moest in de kliniek omdat ze in de gaten willen houden hoe je reageert, dat was bij mij prima en nu neem ik het iedere dag. Nog wel hooikoorts maar het neemt echt af. 1 keer per half jaar heb ik een gesprekje met de allergoloog.
Edit: wat @tessel verder inderdaad zegt.
Oh dat lijkt me wel een dilemma, je wil af en toe wel eens je raam open kunnen doen maar ook die arme bij niet storen in z’n levenwerk
Zou je een beginnend nest niet kunnen verplaatsen? Wel toevallig ik vond vandaag een beginnend wespennest. Dat is wat minder. Even kijken nog hoe we die weg krijgen.
Dit klinkt echt super haalbaar, zoals ik het toen begreep van de allergoloog moest ik echt iedere week daarheen of naar mijn huisarts vanwege de kans op een shock.
Ik ga er dan nog wel achteraan want nu is het echt niet leuk. Gebruik dagelijks medicatie en nog heb ik zware dagen, het begon met de vermoeidheid en non stop last van mijn linker oog, fijn ook dat al mijn make up uitloopt tijdens werk.
En sinds een paar dagen kijk ik echt flink verkouden qua klachten zonder smaakverlies en volledig volle neus.
Gvd er is net een lompe labrador die met mijn hond wilde spelen tegen m’n scheen aangerend, ik wilde echt zo hard schreeuwen/vloeken, haha, maar er stonden twee mensen bij die ik niet kende, dus heb m’n pijn verbeten met zo’n gezicht Er zit nu zo’n dikke blauwe bult op mijn scheen die waarschijnlijk er zes weken over doet om weg te gaan.
Precies. Vooral omdat dat kozijn niet in een al te beste staat lijkt te zijn en we in december zijn verhuisd naar deze woning
Ik voel me al schuldig over de rechter cellen
Ik ben vandaag jarig en heb van 4 van mijn echt goede vriendinnen niks gehoord. Ik weet dat ik geen fbook etc meer heb maar ondertussen kennen we elkaar al 15 jaar en is een appje toch zo verstuurd? Weet dat ik t niet vier maar dit is bij 1 van hen al niet de eerste keer en blijkbaar hecht ik hier dus wel heel veel waarde aan want ik ben er echt heel verdrietig om. Vind ik ook weer suf van mezelf maar ben zelf daar wel heel netjes en attent in omdat ik het blijkbaar toch heel belangrijk vind, ookal roep ik natuurlijk altijd van niet. Stom.
Dag 3 na de EMDR en ik voel me nog steeds verrot
Ik weet niet of dit het beter of slechter maakt, maar als ik niet elke dag een reminder krijg van fb dat er iemand jarig is zou ik alle verjaardagen vergeten. Ik weet het alleen van mijn vriend, familie en beste vriendin maar zelfs daar kom ik er soms pas halverwege de dag achter. Desondanks dikke knuffel voor jou en happy birthday!!
Lief dat je reageert, ik weet dat dit ook wel voor een deel van hen geldt. Toch borrelt het nu in mij om hen morgen allemaal een bday kalender op te sturen met mijn verjaardag er alvast in, is vast nu de vermoeidheid;-)
Ik werk momenteel met iemand samen die heel erg lijkt op Patrick Bateman uit American Psycho. Zag net dat ik een like kreeg op een LinkedIn bericht en moest alweer hinniken toen ik zijn foto daarbij zag.
Moest deze week tijdens een overleg ook echt heel erg mijn best doen om niet aan de scene te denken waarin Patrick uitgebreid zijn skin care routine bespreekt.
Heb soms moeite met mijn eigen brein. Ben echt bang dat ik deze man per ongeluk Patrick ga noemen.
Ah dat is echt niet leuk, ik snap dat je er verdrietig van bent. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Ritual.
. Hoop dat je toch een fijne dag hebt gehad.
Keilief.
Een paar huizen verderop hebben ze een feestje, al de hele middag muziek nou dikke prima, maar nu draaien ze al een kwartier dit nummer
Ik krijg echt diarree hiervan
don’t try this
Ohh is het misgegaan?
Ik heb nog wel een oud studieboek over groepsdynamiek voor je liggen.
haha nou het bleef vanonder wel binnen maar tijdens de laatste minuut, op het station, kotste ik alllllessss eruit en de date stond ernaast