Wat je even kwijt wil #65

Ik had gelezen dat er ooit plannen waren om de reeks te verfilmen maar dat het uiteindelijk toch gecancelled werd. Zou echt een heerlijke guilty pleasure zijn geweest!

3 likes

Maar heb je dan die phd’er ooit een bericht terug gestuurd met

image

als signatuur?

2 likes

Ik zag op insta mooie bikini’s van het merk Understatement, ze zijn best duur maar voor een mooie duurzame bikini wil ik dat wel uitgeven. Alleen je kan ze dus niet retourneren en volgens mij wordt het alleen online verkocht. Terwijl een bikini echt hit or miss kan zijn, echt jammer.

1 like

Je hebt sowieso het recht om ze binnen 14 dagen te retourneren omdat het een koop op afstand is, waar haalt dat bedrijf vandaan dan dat het niet mag? Hygiƫne?

1 like

Due to hygiene reasons panties, Swimsuits and bikini bottoms cannot be returned or exchanged.

Ik krijg ook die videos overal ik ben niet eens fan van die knul.

3 likes

Ik hoorde laatst in die podcast Blauwe M&M’s dat wel meer fanbases dit doen voor een concert en dat de organisatie het meestal toelaat zolang het rustig en vredig gebeurt, soort zelfregulatie van de fanbase wat duwen/ruzie moet voorkomen ofzo.

10 likes

Ben echt benieuwd hoe 't gegaan is toen de deuren open gingen, of ze echt allemaal braaf op volgorde van nr naar binnen gingen of dat 't echt een tsunami van mensen was die vochten om een plek :joy: heb gelukkig zitplaatsen

3 likes

Ze kamperen al sinds maandag zag ik :sob: Ik ga dinsdag met mijn zusje en we kennen precies 2 liedjes en ik zie nu al op tegen de gekte hahaha

1 like

Ja zeker weten! Het had net zoiets kunnen worden als Vampire Diaries.

Ik was trouwens ook kut haha. Toen mijn ouders tekeer gingen over mijn kleine pentagrammetje, heb ik gewoon een grotere gekocht :sweat_smile:

2 likes

Jezus mijn tante heeft dus al een maand lang een hangend gezicht en de HA schoof alles op stress. Ook toen haar hand minder begon te werken gister zou het met stress te maken hebben gehad… en nu ligt ze op de operatietafel omdat ze een zware hersenbloeding heeft gehad vanmiddag. Godverdomme

11 likes

Wow. Dat klinkt echt niet best. Kan begrijpen dat je vloekt. Wat een vreselijke narigheid, sterkte

2 likes

Dankjewel! Het voelt echt heel erg gek om zo machteloos te zijn. Heb zo met mijn neven te doen ook, ik hoop echt dat ze uit de operatie komt en dat ze kan gaan revalideren.

1 like

Dit is zo klote :sob: sterkte

Niet om het about me te maken maar misschien wat herkenning. Mijn oma kreeg in de hittegolf vorig jaar een infarct maar volgens de arts was ze gewoon wat in de war door uitdroging :pensive: ik snap best dat fouten maken menselijk is en in ons geval had het weinig uitgemaakt omdat ze geen behandeling mocht, maar ik snap dus (een beetje) wat je voelt.

Is ze inmiddels van de OK af? Is het naar omstandigheden oke gegaan?

1 like

Ah bah zeg! Het is echt absurd hoe vaak zoiets voorkomt wat betreft artsen. Heel sneu ook voor jullie :sob:

En er is bekend dat er wel iets van schade Is maar we weten nog niet wat. Vooralsnog is ze nog steeds op de OK. Ben benieuwd hoe lang zoiets gaat duren.

3 likes

Ik zag toestraks een Duitse auto met in het nummerbord KK-NL :joy:

19 likes

Haha wow, die zag ik twee weken geleden ook :joy:

2 likes

Ik zag er laatst een met pi-ls :beers:

6 likes

Dinsdag vlieg ik voor het eerst sinds laaange tijd een hele lange vlucht (12.5 u) en ik zie daar zoo tegenop. Als ik 1 superkracht kon kiezen zou het sowieso teleporteren zijn.

8 likes

Oh zo gezellie. Ik had weer logeerdate met mijn twee jonge nichtjes en ondanks de korte nacht heb ik vanochtend zoooooo gezellig knus genoten van met z’n drieĆ«n in bed wakker worden, dreumes mocht met mij slapen en kleuter ging ik halen nadat ze wakker werd. Dat gewoel en dat fiepgeluid sochtends vroeg naast je haha, zo knus man.

54 likes