Wat je even kwijt wil #65

Ooo deze reeks heb ik zelfs nog compleet in de berging liggen. Vond die als inderdaad 12/13-jarige helemaal fantastisch. Misschien ook maar eens herlezen in de zomervakantie

3 likes

Wou jij toen ook een heks worden? Ik heb nog een vriendinnetje overtuigd om bij een sleepover 's nachts op de tuintafel ā€˜een cirkel’ te houden met random kruiden, kaarsen en zout en zo :sweat_smile: en ik droeg uiteraard een pentagram, gekocht bij het plaatselijke rare hippiewinkeltje haha

3 likes

Ja! Al bleef het bij mij vooral bij heel veel erover erover lezen. Ik had wel mijn eigen set runestenen gemaakt en droeg ook een pentagram haha. Dat laatste werd nog een heel drama thuis, want mijn ouders en vooral mijn moeder vonden het helemaal niks dat hun kind hekserij leuk vond en dat pentagram was de druppel :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ooo waar lees je dit?

2 likes

Omg yesssss :star_struck: memory unlocked. Ik ga dit herlezen
Love het stuk waar ze haar wenkbrauwen wegscheert hahahah

2 likes

Hier! Is wel de Engelse versie en er staan wat fouten in (ik denk dat het met een app ofzo van het boek overgenomen is en dat sommige woordjes niet goed herkend werden?). Er zijn vast betere versies maar heb ff geen zin om nog te zoeken :sweat_smile:

4 likes

Ik snap mijn brein soms echt niet. Binnen op de bank met een muziekje aan vind ik de saaiste middag ooit. Maar nu zit ik op het balkon in de zon met een muziekje aan en heb ik een top middag =’)

6 likes

Ik had gelezen dat er ooit plannen waren om de reeks te verfilmen maar dat het uiteindelijk toch gecancelled werd. Zou echt een heerlijke guilty pleasure zijn geweest!

3 likes

Maar heb je dan die phd’er ooit een bericht terug gestuurd met

image

als signatuur?

2 likes

Ik zag op insta mooie bikini’s van het merk Understatement, ze zijn best duur maar voor een mooie duurzame bikini wil ik dat wel uitgeven. Alleen je kan ze dus niet retourneren en volgens mij wordt het alleen online verkocht. Terwijl een bikini echt hit or miss kan zijn, echt jammer.

1 like

Je hebt sowieso het recht om ze binnen 14 dagen te retourneren omdat het een koop op afstand is, waar haalt dat bedrijf vandaan dan dat het niet mag? Hygiƫne?

1 like

Due to hygiene reasons panties, Swimsuits and bikini bottoms cannot be returned or exchanged.

Ik krijg ook die videos overal ik ben niet eens fan van die knul.

3 likes

Ik hoorde laatst in die podcast Blauwe M&M’s dat wel meer fanbases dit doen voor een concert en dat de organisatie het meestal toelaat zolang het rustig en vredig gebeurt, soort zelfregulatie van de fanbase wat duwen/ruzie moet voorkomen ofzo.

10 likes

Ben echt benieuwd hoe 't gegaan is toen de deuren open gingen, of ze echt allemaal braaf op volgorde van nr naar binnen gingen of dat 't echt een tsunami van mensen was die vochten om een plek :joy: heb gelukkig zitplaatsen

3 likes

Ze kamperen al sinds maandag zag ik :sob: Ik ga dinsdag met mijn zusje en we kennen precies 2 liedjes en ik zie nu al op tegen de gekte hahaha

1 like

Ja zeker weten! Het had net zoiets kunnen worden als Vampire Diaries.

Ik was trouwens ook kut haha. Toen mijn ouders tekeer gingen over mijn kleine pentagrammetje, heb ik gewoon een grotere gekocht :sweat_smile:

2 likes

Jezus mijn tante heeft dus al een maand lang een hangend gezicht en de HA schoof alles op stress. Ook toen haar hand minder begon te werken gister zou het met stress te maken hebben gehad… en nu ligt ze op de operatietafel omdat ze een zware hersenbloeding heeft gehad vanmiddag. Godverdomme

11 likes

Wow. Dat klinkt echt niet best. Kan begrijpen dat je vloekt. Wat een vreselijke narigheid, sterkte

2 likes

Dankjewel! Het voelt echt heel erg gek om zo machteloos te zijn. Heb zo met mijn neven te doen ook, ik hoop echt dat ze uit de operatie komt en dat ze kan gaan revalideren.

1 like