Is hij over te halen met gratis eitjes in het vooruitzicht? En wat gebeurt er verder met die Netflix melden, kun je dan gewoon niet door ofzo?
We zijn nu op het punt gekomen dat als hij de voordeur hoort, hij naar buiten komt gesneld om te kijken of het mijn moeder is. Mijn zus (21) vind het inmiddels eng worden en heeft nu standaard de deur extra op slot als ze alleen is. Soms hoort ze hem ook zijn huis uit komen (zijn voordeur zit op 2m afstand van die van hun, portiekwoning), en dan hoort ze hem voor de deur luisteren of hij mijn moeder hoort en dan gaat zijn voordeur weer dicht. De andere buurvrouw merkte dat twee dagen terug ook al op. Vind het zo creepy dit.
Hebben jullie we wijkagent ofzo al benaderd? Kan me voorstellen dat dit echt mega onveilig voelt.
En kipjes zijn zo leuk
Ik keek uit naar een reep chocolade maar die had ik wel afgerekend maar niet mee naar huis genomen.
Moet ik materiaal sturen voor kippen propaganda?
Je moet vooral zoân automatisch kippenluik hebben zodat je niet elke ochtend en avond die beest binnen moet laten. En als er elke dag even iemand langsloopt om te kijken om eieren te rapen en eten/drinken te checken is dat prima. In ruil voor gratis eieren is er altijd wel iemand bij ons die dat wil doen!
Ja ik was uiteindelijk rond 12.30 thuis en ben net wakker
@vitaminwater Vind ik ook, maar erger dat er niet gecommuniceerd werd. Niet alleen naar reizigers, maar ook de arme ns-medewerkers op de vloer. Ze werden continu aangeklampt maar kregen zelf ook geen informatie en je zag ze echt verloren rondlopen. Heel kut.
Het ergste van deze ervaring:
Ze draaien in het deel bij de toiletten âs nachts Eftelingmuziek tegen hangjeugd enzo en DAT STOND GEWOON AAN!!! Er waren maar 3 wc-hokjes geopend waardoor je daar in een giga rij stond. Heb al uren fucking Carnaval Festival in mân hoofd
Ik wil ook loopeenden laatst waren die van de buren bij ons komen chillen en het was zo gezellig
Omg als ik nu naar buiten kijk in de woonkamer zie ik geen enorme dode conifeer meer. Wat fijn dat alles gewoon groen is wat ik nu zie qua natuur.
Aii dat klinkt wel naar ja. Heeft hij iets van begeleiding waar jullie vanaf weten? Mogelijk dat via daar een melding gemaakt kan worden en ik zou inderdaad ook de wijkagent inschakelen voor de zekerheid.
Ik snap echt niet wat er nou zo erg is aan wit (in de zin van niet zongebruind) zijn. Het is toch gewoon je huidskleur? En daarbij is alles beter dan verbrand zijn. Het is belangrijk om je huid goed te beschermen : )
Ja weet ik allemaal maar ik vind mezelf wel echt 100keer knapper met een kleurtje en dat vind ik dus wel belangrijk.
De remmen van mijn fiets piepen zo erg dat veel mensen steeds naar mij omkijken als ik rem. Echt zo gĂȘnant. Maar ik wil eigenlijk mijn fiets niet wegbrengen omdat ik dan zonder elektrische fiets moet
Ik was met een (ontzettend mooie) vriendin in de winkel, en zij werd aangesproken door een man met âje bent echt de verschijning van de dag. Ik geloofde niet in liefde op het eerste gezicht, totdat ik jou zagâ. .
@FrozenFlame Ja ik ga wel een melding maken! Hij heeft ook wel hulp maar ik heb geen idee waar helaas. Ik ving vanmiddag wel een telefoongesprek op en toen ging het over medicatie innemen. Maarja wilde ook niet afluisteren dus ben naar binnen gegaan.
Hmm mogelijk dat de wijkagent dit dan wel weet en de begeleiding in kan schakelen!
?
Dat wordt afgeraden zag ik online. Je hebt ook wel âspecialeâ olie voor je remmen dus misschien ga ik dat bestellen (vraag me af in hoe verre dat anders is of marketing). Is ook niet heel duur. Maar ik heb ook betaald voor een onderhoudspakket dus eigenlijk wil ik dat zij het doen ook om het geld eruit te halen.
Maar er staat online dat het echt heel druk is en personeelstekort etc. etc. Dus dat ik mijn fiets echt wel even kwijt kan zijn.