Wat je even kwijt wil #65

Het ging hier een paar dagen geleden over het openen van medicijndoosjes en aan welke kant de bijsluiter dan zit, vandaag een TikTok hieronder van by-aranka.:joy:

2 likes

Wow Froukje tijdens het Koningsconcert. Nooit enorm onder de indruk geweest (omdat ik me nooit heel erg verdiept heb) maar dit is echt zo geweldig. Wat is ze goed zeg!!

7 likes

Ik vind het leuk dat we op de sportschool niet alleen de train(st)er bedanken na de les maar ook elkaar een boks of knikje geven met ‘goed gedaan!’ :pleading_face:

8 likes

Dr was genoeg fretten dus ik was gelukkig.

2 likes

Het is net 7 uur geweest en ik ben alweer helemaal klaar met deze dag :sob:

2 likes

Ik wou lekker uitslapen en nu lig ik al een uur klaarwakker in bed :joy:

4 likes

Eten en dan slapen!!! Dan voel je je echt zoveel beter bij wakker worden.

6 likes

Ja!! En nu ga je toch alleen maar aan eten denken, dus veel beter om dat even te doen

6 likes

Ik wilde om 1 uur thuis zijn, mislukt. Lag om half 6 in bed en wordt wakker gemaakt door muziek op het plein voor de deur. Heerlijk 4 uur slaap. Gelukkig over 3 uur weer een feestje👍🏻

8 likes

Ik heb net mijn ontslag gekregen op datum 1 april?? Dit gaat een geweldige periode worden.

12 likes

Dat je dat aan kan. :joy:
Ik kwam hier om te posten dat ik gaar en brak ben. Een strip paracetamol achterover sla en niet meer uit bed kom vandaag.

4 likes

Nee kan ik ook niet aan, maar we moeten door. Lekker raven vanmiddag👍🏻

7 likes

Jouw baas heeft echt een klap van de molen gehad, heel kut dit! Hopelijk vind je snel een betere werkgever.

3 likes

@Ainu
Dat mag toch ook niet?

4 likes

De douche, heb je iets kunnen vinden want je voelde dit al langer aankomen.

1 like

1 april 2024? Of met terugwerkende kracht?

Sterkte iig!

1 like

@Tessje2 @keekie Het kan inderdaad niet, hij is door mijn PC gegaan met een derde persoon zonder mijn kennisname en toestemming en wilt nu een gezamelijk ontbintenis doordrukken omdat ik teveel aan het rondsurfen was op een dag dat hij geen werk gaf. Ik voel me vooral in snelheid gepakt omdat ik waarschijnlijk zelf mijn ontslag komende periode had gegeven. Ik ga er wel tegenin omdat hij dus door mijn PC is gegaan wat helemaal niet mag volgens privacywetten op verschillende niveaus. En ik heb bewijs dat ik nog heb gewerkt deze maand.

@Daelyss ik ga eerst even op adem komen denk ik, mijn depressie is wel echt merkelijk groter geworden het afgelopen jaar wat niet echt een goede start is.

@Reflect bedankt

de shock is in ieder geval allessinds al vanaf, ik ga nu maar een dag spenderen aan opzoekwerke, hij wilt natuurlijk snel een handtekening of dreigt met dwingende redenen (lijkt me niet echt stand houden hier maar soit).

18 likes

Genieten weer, koningsdag op tv

2 likes

Ik ga veel te goed op het nummer padellen. Zo slecht maar zo hdp.

2 likes

Waarom gaan dingen altijd kapot als het niet uitkomt. Zet mijn tv aan vanochtend, voor de helft donker beeld en toen opeens geen beeld meer. En hij is nog geen zes jaar oud.
Over twee weken moet de auto naar de garage wat best in de kosten gaat lopen. Kat word gesteriliseerd, een vakantie. Zo niet handig

2 likes