Altijd dikke paniek met toetsmomenten, voor werk moest ik een examen afleggen en dat toch even mooi gehaald met 92%. ![]()
Was de paniek toch nog ergens goed voor ![]()
Ik voel me echt weer een Nederlander. Ik vind het nu alweer te warm maar daarvoor liep ik te janken dat het maar niet warm werd. ![]()
boh er is zoveel taart op mijn werk vandaag
Dit is mijn eerste zomer dat ik verduisterende gordijnen in mijn computerkamertje heb maar poh wat ben ik er blij mee zeg. Schaduw in mijn kamer(tje).
Zon staat hele middag aan deze kant van het huis namelijk.
Gelukkig hebben de ratten daardoor er niet echt last van in de woonkamer omdat de zon vrij snel daar weg is. Dat is wel fijn. ![]()
Ik kom ineens langs een grieks koffietentje. Echt kan wel janken zo blij ben ik. Ik wil ook zoiets in nl fuck de starbucks.
Wat een droom
ja maar heb nu wel buikpijn
worth it wel
Omg ik zag hier gisteren een filmpje van. Dat zag ik er zo zen uit.
Lof it! Zoiets wil ik maar dan meer als cafetje waar je echt kan chillen enzo.
Nee falafel en halloumi!!! Maar verder gelijk
X falafel in de Steenstraat
Niet laten afschrikken door wat er in de rest van de straat zit hahaha, dat is allemaal trash
Net een lang en enerverend gesprek gehad en ik was er op een gegeven moment zó klaar mee maar ik kon niet zomaar weg of tegen de externe gesprekspartner zeggen dat ze d’r verhaal en gelul moest inkorten.
Hélemaal afgedraaid nu wat een ellende ![]()
![]()
Ik haaaat inpakken echt uit de grond van mijn hart. Zeker als het maar voor een weekendje is, dan vind ik het gedoe en geplan het eigenlijk niet waard ![]()
Ik heb duolingo super gekocht en ben helemaal gemotiveerd zodat ik beter met de kids kan praten. Is mn eerste zin: de ijsbeer is niet dood
Oke???
Ik zat op werk al helemaal in de “bijna niet meer mijn probleem-vibe” en nu zie ik dat mijn manager echt super veel opmerkingen heeft gezet in mijn overdrachtsdocument. Ik weet weer waarom ik wegga.
Misschien ging dat over Knut de ijsbeer aangezien je in Berlijn bent!
knut kleiner eisbär aus dem zoo die is toch allang dood?
Haha ja dat wel
Nee niet echt. Heb zoiets nodig in arnhem haha
Dan liegen ze ook nog!!! Aanklagen en geld terug ![]()