Wat je even kwijt wil #65

Ja verschrikkelijk was het… Op Utrecht ook alleen maar ‘De trein van … naar Amsterdam Amstel/Centraal/Sloterdijk/Zuid/Whatever, rijdt niet’ en verder 0,0 info. Als ik wat jonger was geweest dan ik nu ben, of geen back-up had gehad om bij te overnachten was ik waarschijnlijk volledig in paniek geraakt.

En what the fuck die Eftelingmuziek?! :joy: :cry:

3 likes

Is zodat er geen mensen op t station gaat slapen. Mja vannacht hadden ze die beter uit kunnen zetten.

5 likes

Bijzondere manier wel… Maar al helemaal bijzonder dat ze het niet even afgezet hebben inderdaad.

4 likes

Ik kan niet wachten tot het weekend is. Werken is echt zo’n tijdverspilling met dit mooie weer :sob:

28 likes

Ik heb echt 0 last van bel angst, vind bellen zelfs vaak wel prima om te doen, behalve als ik de autogarage moet bellen, en dat moet ik nu want de airco van m’n auto is ermee opgehouden. Van die stugge kortaf automonteurs aan de telefoon, zo ongemakkelijk, heb ook altijd het idee dat ik iets doms zeg aan de telefoon. Maar ik leg het af iedere keer in de auto nu met de warmte dus ik moet zo echt ff doorbijten.

3 likes

Aah, net aangemeld voor een master in Berlijn :smiley:

63 likes

Ugh ik ben verliefd, ik heb een iced latte en vanavond gratis naar Harry Styles

What is happening

65 likes

Hey leuk dan kunnen we biertje doen samen!!!

6 likes

Berlijn is echt her nieuwe scandinavie he.

28 likes

Hahaha, als het maar niet net zo duur wordt

3 likes

Als ik ooit een hartaanval krijg, gaat dat in de etos zijn. Tering wat een prijzen iedere keer.

8 likes

Ik heb last van de post-concert blues als dat een ding is :smiling_face_with_tear: ik wil weer naar Harry Styles maar het is zo ver weg dat het me iets te veel gedoe is om vandaag weer te gaan

Mijn dochter gaat 3 keer :laughing:

2 likes

Elke keer andere plaatsen? Hoe veel kost dat?

Ik heb er niet naar gevraagd :relieved:
Zondag naast podium, gisteren middenin ergens en vanavond zitplaatsen.
Kind is beetje fan :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

niet etos related maar ik wilde mezelf vandaag trakteren op een broodje zalm (zelf maken) en 100 gram gerookte zalm was bij de jumbo 4,80 ofzo? was dat altijd al zo??
er zaten echt 2 plakjes in dat pak ofzo

3 likes

Ga dan maar niet naar de Albert Heijn

3 likes

Boodschappen kan ik nog wel behoorlijk op waarde schatten. Een paar flesjes shampoo en een tube tandpasta bij de etos blijken dan toch altijd opeens 40 euro te kosten bij de kassa

2 likes

Wow, waar werk je?

6 likes

Ik moet er altijd een beetje om lachen. Ben gestart bij mijn werkgever in coronatijd, dus m’n collega’s lang alleen via Teams gezien. Eenmaal op kantoor zo veel opmerkingen gehad. “Huh heb jij PIERCINGS, daar ben je helemaal geen type voor!”, “Wat heb jij nou in je oor?!?!”, “Je gaat er niet meer nemen toch?”, “Ik vond je eerst juist zo’n klassiek type!”, etc. :sweat_smile: Je merkt dat toch verrassend veel mensen nog een heel stereotype beeld hebben en veel oordelen over mensen met piercings/ tatoeages. Ik heb 2x een helix en 1 daith btw, dus ook nog super basic.

5 likes