Wat je even kwijt wil #65

Mijn tante ligt nog steeds in coma ivm haar herseninfarct en het is afwachten, maar ben nu bij harry styles en het voelt zo dubbel. Het is de komende dagen afwachten hoe het met haar zal verlopen maar het is echt heel raar om lol te hebben maar om ook zo’n leegte te voelen ofzo. Maarja ze zou dit wel gewild hebben dus ik maak voor haar wel plezier.

9 likes

Kan ik me voorstellen ja, zo’n dubbel gevoel dan. Ik hoop dat je kunt genieten vanavond :blush:

2 likes

@Eucalipto @ufo my god werken jullie met 70 plussers?

2 likes

Ik stond net bijna met mijn blote voeten op een naaktslak. Het scheelde echt maar een paar millimeter :cry:

4 likes

Ik vind het vreemd dat die concerten niet uitverkocht zijn. Hij is toch mega populair?

2 likes

Weet niet hoeveel nieren zo’n kaartje mocht kosten, maar kan me voorstellen dat dat best prijzig is geweest en te duur voor een groot deel van z’n fans?

2 likes

Ik ga vanmiddag op vakantie en heb alles al gepakt, huis opgeruimd, koelkast schoongemaakt, tuin water gegeven. En nu zit ik heerlijk mijn nagels te lakken in de zon :heart_eyes: vakantie kan nu al niet meer stuk

45 likes

dat klinkt zo chill! waar ga je naartoe?

Ik ga straks een infralash (pmu) laten zetten. En heb spijt nu, want mega zenuwachtig. Bang voor de pijn, of dat het verkeerd gaat.

4 likes

Griekenland! :greece::sunny: kan niet wachten op alle feta, pita’s en tzatziki!!!

30 likes

Ah ik neem me altijd voor om m’n huis netjes achter te laten maar het lukt me nooit. Dus props voor dat!

P.S. Nagels lakken in de zon is niet per se een goed idee (droogt niet mooi)

5 likes

Neem even een frape en tiropita voor mij!

2 likes

Ik vraag me altijd af wat een frape is, ik lees altijd freep, maar je bedoelt frappé denk ik toch?

3 likes

Ik dacht laatst nog ‘droogt lekker snel’. Ja ook lekker lelijk ja, was ik weer vergeten

2 likes

Ja maar dan op zn soy’s

5 likes

Will do! :white_check_mark:

2 likes

Ja, hier 13 mei :frowning: ik kijk elke ochtend naar de voorspelling of het nou eindelijk eens gaat regenen… Hopelijk volgende week.

1 like

Nou dat houden ze lang vol dan

1 like

In Noord Limburg heeft het net even geregend. Maar helaas maar eventjes…

1 like

Ik heb zin om te zeesterren op bed.

8 likes