Ik heb duolingo super gekocht en ben helemaal gemotiveerd zodat ik beter met de kids kan praten. Is mn eerste zin: de ijsbeer is niet dood
Oke???
Ik heb duolingo super gekocht en ben helemaal gemotiveerd zodat ik beter met de kids kan praten. Is mn eerste zin: de ijsbeer is niet dood
Oke???
Ik zat op werk al helemaal in de ābijna niet meer mijn probleem-vibeā en nu zie ik dat mijn manager echt super veel opmerkingen heeft gezet in mijn overdrachtsdocument. Ik weet weer waarom ik wegga.
Misschien ging dat over Knut de ijsbeer aangezien je in Berlijn bent!
knut kleiner eisbƤr aus dem zoo die is toch allang dood?
Haha ja dat wel
Nee niet echt. Heb zoiets nodig in arnhem haha
Dan liegen ze ook nog!!! Aanklagen en geld terug
Of zij weten meer dan wij weten
Een hologram concert van Knut im Kinoooo
Mijn broer en schoonzus hebben nu bijna 8 jaar wisselende au pairs, mocht je vragen hebben dan mag je altijd een berichtje sturen.
Ik heb een spatader net ergens bij mijn knieholte (blauwe knobbel ader, dus ik geloof dat het een spatader is) en ik heb er echt last van omg wat is dit voor ouderdom. Almost 30 en hup
Hij staat opgezet en wel in het Museum für Naturkunde (Natuurhistorisch Museum). Wel een leuk museum om met de kids heen te gaan ook @Luzarl !
Leuke tip, thanks!
Ik wil de planten water geven buiten, maar ik word al twee dagen door een gigantische bij geterroriseerd als ik een stap buiten zet met die gieter. En als ik naar binnen ga vliegt ie weg. Iedere keer als ik dan denk dat de kust veilig is dan komt ie weer om mijn hoofd zoemen. Ik ben echt bang voor die beesten, zeker als ze zo doen. Wil gewoon de plantjes water geven, laaaaat me
Ik heb net 90 mails gelezen van potentiĆ«le nieuwe huisgenoten gelezen en ik ben echt helemaal murw en tegelijkertijd heel boos over de wooncrisis ugh en ook lichtelijk geĆÆrriteerd door de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat āik vind het gezellig om soms samen te eten, maar doe ook graag mijn eigen ding en heb mijn eigen levenā een duidelijk beeld geeft van hoe ze zijn als huisgenoot :")
Ik ga vandaag eindelijk trouwen!!!
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!
Ahh heel veel plezier vandaag. Prachtig weer voor een bruiloft
Gefeliciteerd en geniet van de dag!
Gefeliciteerd! Je hebt in ieder geval al super mooi weer, geniet ervan