Oh hier net wel een bui geweest
Ik dacht dat mijn jetlag wel over was maar sliep gisteren om 00:00 en word nu net om 13:30 pas wakker gelukkig nog even vrij.
Het viel me alles mee qua pijn. Goed te doen gelukkig . Resultaat heel subtiel, precies zoals ik wilde
Geslaagd voor het theoretisch gedeelte van het rijbewijs met 48/50 en nu maar meteen de volgende stappen beginnen zodat ik niet weer ga uitstellen
Ughhh ik heb zulke hooikoorts, kan niet eens mijn lenzen in gvd
Wat knap! Mijn man is ook bezig en ik deed voor de lol mee met zoān oefentoets en vond t echt lastig
Het is wel in Belgiƫ dus ik weet niet hoe anders het in NL is! Maar hier zijn ze de laatste jaren iig op alle vlakken strenger geworden (wat uiteindelijk wel beter is natuurlijk).
Wat houd je tegen?
Hier in midden Limburg heeft het best een tijdje geregend! Het rook ook Ʃcht zo erg naar regen ineens
Ik zit bij de tandarts omdat ik kiespijn heb. Hoop zo erg dat het geen wortelkanaalbehandeling is of erger
Wij huren momenteel de woning waar we nu in wonen. Onze huisbaas belde gisteren dat ze waarschijnlijk gaan emigreren en al hun woningen gaan verkopen.
Ik hoop zo dat we deze kunnen kopen en hier kunnen blijven. Ben zo gelukkig hier
Dat ik op kantoor zit.
Beetje gek om daar op de grond te gaan liggen als een zeester.
Heb je nog een tijdelijk contract? Anders moet hij jullie āmeeā verkopen met het contract. Maar fijn als jullie het zouden kunnen kopen natuurlijk!
Ik krijg als het goed is vandaag (eindelijkā¦) een officiĆ«le opzegging van mijn huurcontract en kan dan naar een advocaat om te zien wat mijn kansen zijn om het aan te vechten. Vind het wel een heftige stap.
Volgens mij kunnen ze je er überhaupt niet zomaar uitzetten, en als ze het zouden verkopen aan een ander zou dat volgens mij met huurders zijn. In ieder geval goed om je daar op in te lezen of advies te vragen
Ik heb me laten vertellen dat als je al lang huurt en de woning overkoopt, dat je huur (deels?) van al die jaren ook meetelt in de aankoop. Hoe dat precies zit geen idee, maar zeker de moeite waard om even uit te zoeken.
We wonen er nu bijna 2 jaar. Bedankt voor de tips!
Wat heftig! Ik hoorde dit weekend ook dat een oud klasgenoot is overleden. Zo raar omdat op deze leeftijd te horen.
Een wortelkanaalbehandeling en een kroon. Het is nog erger dan ik verwachtte
Wat een nachtmerrie
Heb net samen met mān ouders en broer nog de afleveringen 2 voor 12 teruggekeken waar pap en ik inzaten. Voor de laatste keer samen gekeken