Wat je even kwijt wil #65

Haha ja en dan ook de discussie “ben je een toerist of niet?”. Want ja de echte backpacker deed natuurlijk enkel dingen om de echte bevolking te leren kennen en de cultuur, en spuugde dan een beetje op “de toerist”. Terwijl ja, dat je met een groep gelijkgestemden een tour doet door de plaatselijke dorpjes om aapjes te kijken of zelfs “vrijwilligerswerk” deed (gewoon volunteering tourism maar ok), dat maakt je echt niet minder een toerist, maar is goed.

3 likes

Ik moest gisteren even lachen in mezelf. Gisteren zat ik bij de tandarts echt super lang te wachten in de tandartsstoel, want de verdoving was aan het inwerken, en ook was die man mij tussen neus en lippen door een beetje aan het afhandelen. Ik zat wat muziek te luisteren om mezelf te kalmeren. Het duurde echt lang, dus toen zei ik in mezelf, nou het duurt wel lang nu. En toen kwam Lana del Rey met ’ there’s a tunnel under ocean boulevard’. En dan zingt ze zo:‘when’s it gonna be my tuuuuurn, don’t forget me’. Ik moest echt een beetje schuddebuiken in die tandarts stoel hahaha

16 likes

Ja het is echt super luxe! Maar ik heb hoogtevrees en mn vriend doet de ramen altijd “morgen” dus nu komt er 1x per 3 a 4 maanden een glazenwasser. Scheelt meteen discussie wie de ladder op moet hahah.
Maar geen idee! Normaal kwamen ze vaak op mn thuiswerkdag. En dan appen ze of ze of dag X mogen komen, en had ik toch weinig andere plannen haha. Echt poging tot succesful adulting dit.

Maar heb inmiddels inderdaad mn boodschappen gedaan en ze zijn er nog niet, dus gelukkig maar haha

2 likes

Ik mis een kots-reactie emoji

3 likes

Ik wilde eyeliner opdoen net en ik doe ‘m open en allesss explodeerde. Nieuwe blouseje onder de eyeliner :sob:

Getver, ik had mn dag al niet en dan hoor ik net ook dat mn moeder met spoed geopereerd wordt nu.

6 likes

Ik heb de vloer onder de zonnebrand. Ben blij dat die goed beschermd is nu :face_exhaling:

1 like

Kan je geen linnen blouse aandoen? Of beschermt dat niet genoeg

1 like

Was is dat toch met mannen als de temperatuur stijgt. Ineens denken ze een of andere grillmaster te zijn met een barbecue.

9 likes

Nope niet van gehoord

3 likes

Heb een hele melt-down door dit weer. Ik krijg er zo onwijs veel stress van.
Vanavond een verjaardag waar 37+ mensen zijn en allemaal van die perfecte vrouwtjes komen en pffffffffffffffffffffffffffff.
Dus ga maar even een potje huilen en douchen en hopelijk lucht het op zodat ik helder kan nadenken.

5 likes

Sterkte!

1 like

Kan de hele dag wel slapen met dit weer.

3 likes

In de zomervakantie draai ik mijn dagen gewoon weer om heerlijk slapen in de hitte en later op de dag pas op pad. Nog 4 weken dat dat kan :partying_face:

1 like

Ik was gisteren bij een restaurant (in Peru) en je kreeg een cadeautje mee van het restaurant, namelijk een zakje thee. Maar ben bang dat als ik die meeneem naar NL ik straks gearresteerd wordt omdat het coca-thee blijkt te zijn ofzo.

4 likes

Omg net een half uur met een advocaat gebeld, en ik moet vanaf nu mijn huisbaas zo lang mogelijk negeren of zeggen dat ik niet vertrek, dan moet hij een procedure tegen mij starten en het ziet er naar uit dat ik goed perspectief heb om het te winnen. Vooral door de voorgeschiedenis waarbij hij mij eerder naaide door me een nieuw contract te geven. Maar dat wordt echt hakken in het zand. Ik kan het niet niet doen geloof ik. Gaat een heftige tijd worden voor mijn bescheiden ziel oef :nail_care:t2:

91 likes

Was op een conferentie in het buitenland en was beetje bang dat ik in m’n eentje zou moeten eten op m’n hotelkamer, maar ontmoette op de borrel een super aardige gast van mijn leeftijd en toen zijn we tot 04:00 ‘s nachts uitgeweest :joy: haha LOVE dit soort random avonden met vreemden echt

81 likes

Dont fuck met Annie!!!

3 likes

Ik moet vanavond spreken op een event maar het begint pas om half 11 en ik ben nu al moe en heel erg ongesteld :sob: Het is ook in dezelfde stad als waar ik werk en tussendoor naar huis had net geen zin dus ik hang ook al een paar uur rond nu en ik wil gewoon naar huis en slapen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

door jou heb ik steeds dat Peru lied van Ed Sheeran in mijn hoofd

1 like