Dankjewel!
Omg die vega worstenbroodjes van de jumbo zijn goedddddd
Bijna! Veel plezier en hoop dat je snel thuis bent.
Lief, dankjewel! Het was uiteindelijk heel leuk en over een uurtje ben ik hopelijk thuis
Kom thuis van avondje rosé op het terras, zet de tv aan en denk: oh leuk een concert, Typhoon was er op, maar het is een registratie van de EO Jongerendag. Best wel hip.
Ik schrik echt van alle anti zonnebrand mensen die nu weer tevoorschijn komen
Ik ben een paar jaar geleden ook heel even in de anti-zonnebrandpropaganda getrapt (heel dom ja ik weet het) maar na 2x goed verbranden was ik ook wel weer genezen haha. Ik hoop dat dat met deze mensen ook gebeurd? Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt lang vol kunt houden zonder constant te verbranden (tenzij je alleen maar binnen zit).
Ik las gisteren ergens een review van iemand die zei dat zonnebrand chemische troep is en dat je huid vitamine D nodig heeft. Die was ook anti zonnebrand.
Ze geloven dat huidkanker pas bestaat sinds mensen zonnebrand gebruiken en dat je dus huidkanker krijgt van zonnebrand crème
En zonnebrillen zijn tegenwoordig ook heel slecht voor je
Nu ik dit allemaal lees ben ik stiekem wel blij dat ik dit jaar een informatieve tekst voor begrijpend lezen heb gebruikt over jezelf goed beschermen tegen de zon.
Doordat ik het vertrouwen in mijn lichaam heb verloren door longcovid met alle gevolgen van dien durf ik nog steeds geen kortere broek aan. Heel irritant met dit weer.
Mijn vriend heeft net de airco uit de berging gehaald en ik ben zo gelukkig. Helpt ook meteen bij mn hooikoorts voor mn gevoel (wss omdat de ramen nu dicht zijn)
Dit komt ook bijna altijd van mensen die van zichzelf nauwelijks verbranden (en ook al verbrand je niet, dan moet je alsnog insmeren). Mensen met een hele lichte huid of met huidaandoeningen kun je niet overtuigen
Hoezo durf je dan geen korte broek aan?
Ik zit nog niet op mijn normale gewicht en kreeg vroeger ook altijd veel rottige opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd over mijn lichaam.
Ik ook niet, gelukkig! Maar zie het veel op socials: je verbrand door de zonnebrandcreme, het blokt de vitamine D, door alle chemische troep krijg je huidkanker, vroeger toen er nog geen zonnebrand was kregen ze ook geen huidkanker etc etc.
Vind het zó naar hoe snel zo’n wappie idee de rondte gaat.
Ja bizar hè. Ik werk bij een soort gezondheidsorganisatie (klinkt een beetje vaag, maar wil niet te veel details delen) en ik wilde iets delen op de socials over zonnebrand maar dat wilde de eigenaresse niet omdat ze geen zin had in het gedoe er omheen en omdat we dan te veel volgers zouden verliezen.
Ah oke wat naar! Kon al geen link vinden met longcovid vandaar
Ik heb gewoon vrij vandaag hoppa bikini aan en het zwembad in.
Ik wilde lekker buiten chillen, maar ben echt te onrustig hiervoor.