Wat je even kwijt wil #65

Omg ik zag hier gisteren een filmpje van. Dat zag ik er zo zen uit.

3 likes

Lof it! Zoiets wil ik maar dan meer als cafetje waar je echt kan chillen enzo.

2 likes

Nee falafel en halloumi!!! Maar verder gelijk

2 likes

X falafel in de Steenstraat

Niet laten afschrikken door wat er in de rest van de straat zit hahaha, dat is allemaal trash

4 likes

Net een lang en enerverend gesprek gehad en ik was er op een gegeven moment zó klaar mee maar ik kon niet zomaar weg of tegen de externe gesprekspartner zeggen dat ze d’r verhaal en gelul moest inkorten.

Hélemaal afgedraaid nu wat een ellende :sob::sob:

1 like

Ik ben zo moe dat ik wel kan janken. M’n zus en zusje komen eten en het is warm en ik maak quesedillas en snap nu niet dat ik niet iets simpels heb bedacht. En ga morgen naar een festival en moet nog inpakken bluhhhh.

5 likes

Ik haaaat inpakken echt uit de grond van mijn hart. Zeker als het maar voor een weekendje is, dan vind ik het gedoe en geplan het eigenlijk niet waard :sob:

1 like

Ik heb duolingo super gekocht en ben helemaal gemotiveerd zodat ik beter met de kids kan praten. Is mn eerste zin: de ijsbeer is niet dood

Oke???

28 likes

Ik zat op werk al helemaal in de “bijna niet meer mijn probleem-vibe” en nu zie ik dat mijn manager echt super veel opmerkingen heeft gezet in mijn overdrachtsdocument. Ik weet weer waarom ik wegga.

3 likes

Misschien ging dat over Knut de ijsbeer aangezien je in Berlijn bent!

4 likes

knut kleiner eisbÀr aus dem zoo die is toch allang dood?

2 likes

Haha ja dat wel

2 likes

Nee niet echt. Heb zoiets nodig in arnhem haha

2 likes

Dan liegen ze ook nog!!! Aanklagen en geld terug :money_with_wings:

4 likes

Of zij weten meer dan wij weten :eyes:

2 likes

Een hologram concert van Knut im Kinoooo

2 likes

Mijn broer en schoonzus hebben nu bijna 8 jaar wisselende au pairs, mocht je vragen hebben dan mag je altijd een berichtje sturen.

1 like

Ik heb een spatader net ergens bij mijn knieholte (blauwe knobbel ader, dus ik geloof dat het een spatader is) en ik heb er echt last van omg :smiling_face_with_tear: wat is dit voor ouderdom. Almost 30 en hup

6 likes

Hij staat opgezet en wel in het Museum fĂŒr Naturkunde (Natuurhistorisch Museum). Wel een leuk museum om met de kids heen te gaan ook @Luzarl !

6 likes

Leuke tip, thanks!