Ik wil de planten water geven buiten, maar ik word al twee dagen door een gigantische bij geterroriseerd als ik een stap buiten zet met die gieter. En als ik naar binnen ga vliegt ie weg. Iedere keer als ik dan denk dat de kust veilig is dan komt ie weer om mijn hoofd zoemen. Ik ben echt bang voor die beesten, zeker als ze zo doen. Wil gewoon de plantjes water geven, laaaaat me
Ik heb net 90 mails gelezen van potentiĂ«le nieuwe huisgenoten gelezen en ik ben echt helemaal murw en tegelijkertijd heel boos over de wooncrisis ugh en ook lichtelijk geĂŻrriteerd door de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat âik vind het gezellig om soms samen te eten, maar doe ook graag mijn eigen ding en heb mijn eigen levenâ een duidelijk beeld geeft van hoe ze zijn als huisgenoot :")
Ik ga vandaag eindelijk trouwen!!!
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!
Ahh heel veel plezier vandaag. Prachtig weer voor een bruiloft
Gefeliciteerd en geniet van de dag!
Gefeliciteerd! Je hebt in ieder geval al super mooi weer, geniet ervan
Nummerradio levert meestal ook wel wat op, of niet in dit geval?
Vandaag komt de glazenwasser en ze hebben natuurlijk geen tijd doorgegeven. Erg onhandig want nu staat alle zonwering omhoog etc, plus ze willen altijd warm water van binnen dus ik kan ook niet weg om boodschappen te gaan doen
een prachtige dag en veel geluk gewenst!
Ik wil alle keukenkasten schoonmaken (16), heb er 4 gehad en heb al een break nodig. Deze mensen hebben ZO veel spullen!!!
Misschien was een grote tattoo op mijn onderarm toch niet het beste idee in de zomer naja te laat nu. #yolo
Eigenlijk kan mij het niet in de zon zitten niks boeien maar steeds vestje aan nu op de fiets enz is toch even minder.
Ik voel me echt een nep pelgrim het was gisteren echt noodweer (zwarte lucht, onweer etc.) en ik was echt nĂ©t op tijd bij mân slaapplek. En nu zaten er vanmorgen allemaal gaten in de weg door de regen en was het nog steeds keihard aan het regenen. Dus de eigenaresse van het hostel heeft me een stukje gebracht met de auto en ik zit nu koffie te drinken bij McDonaldâs. Schaam me echt een beetje
maar ja, ik doe dit voor de lol en ik hoef niks te bewijzen aan iemand.
Je doet het voor jezelf iedereen zn eigen manier! Geniet van de mcdonalds! Haha
Ik ben benieuwd naar je tattoo! Heb je een foto? Als je die wilt delen natuurlijk, snap ook heel goed dat je dat niet wilt ivm privacy
https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-tattoo-s/1108/4288?u=fenayi
Hij is nog niet af zoals je kan zien.
Ik hoor verhalen dat mensen dan gemiste stukken gaan inhalen Extra rondes lopen enzo
Misschien kun je een lange sok open knippen en als een soort losse mouw over je tattoo doen?
Ja zoiets zat ik vannacht ook over na te denken haha.
Haha ja sommige mensen zijn echt diehards. Er was vanmorgen ook discussie in het hostel of je wel een echte pelgrim bent als je niet tijdens dit weer wil lopen.
Maar ik loop sowieso 100x liever samen met die bejaarde Amerikaanse vrouwtjes die hun tas laten vervoeren en alleen de laatste 100 km doen dan samen met die diehard lopers die al meerdere caminoâs hebben gedaan, schelpentattooâs op hun lichaam hebben en je raar aankijken als je maar 20 km wil lopen.