Wat je even kwijt wil #65

Een kniebrace!
En wielrenners maken ook gebruik van losse “mouwen”, ook een idee.

2 likes

Thanks voor het meedenken en @Denver natuurlijk ook!

4 likes

Ging even snel door de topiclijst heen maar je kan niet zien welke dat zijn of wel? (Ik kan er bijv. wel in dus vroeg me af of ik kon zien welke dat zijn)

Ja dacht ik ook. Maar regen en storm is ‘part of your journey’ blijkbaar :woman_shrugging:t2:

Hostels zijn in mijn ervaring soms echt een beetje toxic qua sfeer hoor. Toen ik aan het rondreizen was, was ook alllltijd de discussie wanneer je jezelf “reiziger” mocht noemen en dat als het minder dan een maand was het sowieso gewoon een “ordinaire” vakantie was en dan was je sowieso echt gewoon niet cool. En zoveel andere onuitgesproken “regels” om er een beetje bij te mogen horen, echt sloeg nergens op. Dus lekker niks van aantrekken!!

3 likes

Hahah ja dat heb ik in Australië ook gehad inderdaad. Ik was er een maand en als je dat zei haalde mensen gelijk hun neus op en zeiden ze iets van “niet eens een jaar?”.

Volgens mij zijn er ook van die uv werende mouwen voor. Heb ze wel eens voorbij zien komen volgens mij in het show je laatste aankopen.

1 like

Haha ja en dan ook de discussie “ben je een toerist of niet?”. Want ja de echte backpacker deed natuurlijk enkel dingen om de echte bevolking te leren kennen en de cultuur, en spuugde dan een beetje op “de toerist”. Terwijl ja, dat je met een groep gelijkgestemden een tour doet door de plaatselijke dorpjes om aapjes te kijken of zelfs “vrijwilligerswerk” deed (gewoon volunteering tourism maar ok), dat maakt je echt niet minder een toerist, maar is goed.

3 likes

Ik moest gisteren even lachen in mezelf. Gisteren zat ik bij de tandarts echt super lang te wachten in de tandartsstoel, want de verdoving was aan het inwerken, en ook was die man mij tussen neus en lippen door een beetje aan het afhandelen. Ik zat wat muziek te luisteren om mezelf te kalmeren. Het duurde echt lang, dus toen zei ik in mezelf, nou het duurt wel lang nu. En toen kwam Lana del Rey met ’ there’s a tunnel under ocean boulevard’. En dan zingt ze zo:‘when’s it gonna be my tuuuuurn, don’t forget me’. Ik moest echt een beetje schuddebuiken in die tandarts stoel hahaha

16 likes

Ja het is echt super luxe! Maar ik heb hoogtevrees en mn vriend doet de ramen altijd “morgen” dus nu komt er 1x per 3 a 4 maanden een glazenwasser. Scheelt meteen discussie wie de ladder op moet hahah.
Maar geen idee! Normaal kwamen ze vaak op mn thuiswerkdag. En dan appen ze of ze of dag X mogen komen, en had ik toch weinig andere plannen haha. Echt poging tot succesful adulting dit.

Maar heb inmiddels inderdaad mn boodschappen gedaan en ze zijn er nog niet, dus gelukkig maar haha

2 likes

Ik mis een kots-reactie emoji

3 likes

Ik wilde eyeliner opdoen net en ik doe ‘m open en allesss explodeerde. Nieuwe blouseje onder de eyeliner :sob:

Getver, ik had mn dag al niet en dan hoor ik net ook dat mn moeder met spoed geopereerd wordt nu.

6 likes

Ik heb de vloer onder de zonnebrand. Ben blij dat die goed beschermd is nu :face_exhaling:

1 like

Kan je geen linnen blouse aandoen? Of beschermt dat niet genoeg

1 like

Was is dat toch met mannen als de temperatuur stijgt. Ineens denken ze een of andere grillmaster te zijn met een barbecue.

9 likes

Nope niet van gehoord

3 likes

Heb een hele melt-down door dit weer. Ik krijg er zo onwijs veel stress van.
Vanavond een verjaardag waar 37+ mensen zijn en allemaal van die perfecte vrouwtjes komen en pffffffffffffffffffffffffffff.
Dus ga maar even een potje huilen en douchen en hopelijk lucht het op zodat ik helder kan nadenken.

5 likes

Sterkte!

1 like

Kan de hele dag wel slapen met dit weer.

3 likes