De eerste avond in mijn nieuwe huis en het is gek (Wennen) maar zo chill (Rust) tegelijkertijd.
Gefeliciteerd, geniet van je mooie huis.
Ik kijk nu ik bijna ga verhuizen er zelfs naar uit om het huishouden te doen. Heb straks mijn eigen wasmachine en heb zin om die ruimte helemaal te organizen. Is dit ouder worden?
Ben vooral benieuwd hoe lang ik dit āleukā vind
Geniet ervan! Die rust is zo fijn.
Ik kreeg een advertentie van een designfles met olijfolie in de vorm van Maria (van Jozef). Vond het zo grappig. Nu heb ik flesje uit Lourdes via Markplaats gekocht en vul ik die met olie (moet het heilige water wel even weggooien).
Ik lig op bed met de balkondeur open en er komt nu zoān heerlijk briesje binnen, echt chill
Ik lig te wachten tot ik het raam ook open kan doen, maar hier is het nog 26,5
Haha geniet ervan
Duurde bij mij vrij kort maar was wel heel leuk even. Stond eerst iedere zaterdagochtend vroeg op om het huis schoon te maken, weekmenuās te verzinnen en alle klusjes op te pakken etc
maar goed⦠pret duurde maar paar maanden
Feestje bij de buren maar ik wil de ramen niet dicht doen
Die mobiele aircoās zijn toch ook helemaal kut eigenlijk. Hele avond aangestaan, 18,8 graden. Ik denk nice, uitgedaan enz. Ga ik mn tanden poetsen, is het alweer 20.5 graden. En dat gaat zo dan weer oplopen. ik wil het gewoon koud hebben in bed
Precies wat ik net aan het bedenken was.
Net call me by your name gekeken, echt een perfecte zwoele zomeravondfilm
Kaasstengels om 01:00 snachts op het balkon, en het uitgaansleven zien in combinatie met politie in het centrum is echt beter dan heel KUWTK. (Kan niet slapenš„²)
Net voor de tweede nacht op rij als een soort debiel een half uur op zoek geweest naar een mug. Morgen maar een hor aanschaffen. Wat een ellende.
Waarom ben ik alweer wakker
Bluhh ik heb niks te doen vandaag maar ik weet ook niet waar ik zin in heb
Vanavond weer naar Bruce!!!
Vandaag familiedag en we hebben een buitenactiviteit gelukkig wel in het bos maar ik heb zoveel last van hooikoorts en ik ben niet gemaakt voor warmte
Heb vanochtend te horen gekregen dat mn favoriete oom is overleden. Ik vind het heel moeilijk om te bevatten. Nu lees ik hierboven dat Bruce in nl is en daar is hij fan van⦠meh het leven is oneerlijk
Oh nee, wat jammer dat je plotseling niet kan