Wat je even kwijt wil #65

Hè, naar… :frowning: Heel veel sterkte.

4 likes

Was je ook weer lekker vroeg thuis?
Ik heb het idee dat uitgaan in Berlijn 24/7 kan.

2 likes

Och, veel sterkte :heart::heart::heart:

2 likes

Goals!!

2 likes

Ja rond 23.30! Er beginnen hier wel veel feesten al om 14:00 in het weekend, ik vind dat best wel fijn want dan hoef ik niet midden in de nacht in het pikdonker nog terug naar huis

6 likes

Mijn vader organiseert dit jaar en momenteel woon ik nog bij hun dus die kaart kan ik niet gebruiken :joy:

3 likes

Ik dacht lange tijd dat iedereen richting de 30 zich steeds minder over dit soort stomme dingen druk maakte. Helaas als het een beetje mooi weer is zie ik ook hier op het forum alweer mensen praten over hun te witte of te harige benen :sob:

4 likes

Ah ja, ik heb gisteren ook met al mijn rolls on display in mijn bikini gechillt op het strand. It’s all goodddd. :v:t4:

11 likes

You do you, boo!

2 likes

Love de omschrijving.

2 likes

Ik zag deze voorbij komen en same same same

15 likes

Ik wil een zomer topic. Ben jullie gezeik zat. Love dit weer.

45 likes
6 likes

FML ik ben op mijn vakantietussenstop aangekomen om er vervolgens achter te komen dat we de koffer met alle kleding/rompers van ons kind niet hebben meegenomen :flushed: gelukkig zijn we in Zwitserland en is het niet duur hier :smiling_face_with_tear:

18 likes

Heel veel sterkte en gecondoleerd!

2 likes

Waar is het dan? Op het vliegveld?

Nee in een hotel 7 uur rijden van huis! We rijden morgen weer verder naar Italië.

1 like

Je mag de zomer hebben, gratis en voor niks. Wil je het ingepakt hebben of gaat het zo mee?
Ook gratis in te ruilen voor de herfst.

9 likes

De herfst is voor saaie mensen.

11 likes

Helemaal vrolijk door het mooie weer en extra veel zin in dat ik bijna op vakantie ga :sun_with_face:

4 likes