Wat je even kwijt wil #65

In de zomervakantie draai ik mijn dagen gewoon weer om heerlijk slapen in de hitte en later op de dag pas op pad. Nog 4 weken dat dat kan :partying_face:

1 like

Ik was gisteren bij een restaurant (in Peru) en je kreeg een cadeautje mee van het restaurant, namelijk een zakje thee. Maar ben bang dat als ik die meeneem naar NL ik straks gearresteerd wordt omdat het coca-thee blijkt te zijn ofzo.

4 likes

Omg net een half uur met een advocaat gebeld, en ik moet vanaf nu mijn huisbaas zo lang mogelijk negeren of zeggen dat ik niet vertrek, dan moet hij een procedure tegen mij starten en het ziet er naar uit dat ik goed perspectief heb om het te winnen. Vooral door de voorgeschiedenis waarbij hij mij eerder naaide door me een nieuw contract te geven. Maar dat wordt echt hakken in het zand. Ik kan het niet niet doen geloof ik. Gaat een heftige tijd worden voor mijn bescheiden ziel oef :nail_care:t2:

91 likes

Was op een conferentie in het buitenland en was beetje bang dat ik in m’n eentje zou moeten eten op m’n hotelkamer, maar ontmoette op de borrel een super aardige gast van mijn leeftijd en toen zijn we tot 04:00 ‘s nachts uitgeweest :joy: haha LOVE dit soort random avonden met vreemden echt

81 likes

Dont fuck met Annie!!!

3 likes

Ik moet vanavond spreken op een event maar het begint pas om half 11 en ik ben nu al moe en heel erg ongesteld :sob: Het is ook in dezelfde stad als waar ik werk en tussendoor naar huis had net geen zin dus ik hang ook al een paar uur rond nu en ik wil gewoon naar huis en slapen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

door jou heb ik steeds dat Peru lied van Ed Sheeran in mijn hoofd

1 like

Dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Omg die vega worstenbroodjes van de jumbo zijn goedddddd :pinched_fingers:

3 likes

Bijna! Veel plezier en hoop dat je snel thuis bent.

3 likes

Lief, dankjewel! Het was uiteindelijk heel leuk en over een uurtje ben ik hopelijk thuis :grin:

4 likes

Kom thuis van avondje rosé op het terras, zet de tv aan en denk: oh leuk een concert, Typhoon was er op, maar het is een registratie van de EO Jongerendag. :joy::joy::joy: Best wel hip.

15 likes

Ik schrik echt van alle anti zonnebrand mensen die nu weer tevoorschijn komen :sob:

13 likes

Ik ben een paar jaar geleden ook heel even in de anti-zonnebrandpropaganda getrapt (heel dom ja ik weet het) maar na 2x goed verbranden was ik ook wel weer genezen haha. Ik hoop dat dat met deze mensen ook gebeurd? Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt lang vol kunt houden zonder constant te verbranden (tenzij je alleen maar binnen zit).

2 likes

Ik heb die mensen niet om me heen geloof ik, wat zeggen ze dan? Geloven ze niet dat het werkt?

2 likes

Ik las gisteren ergens een review van iemand die zei dat zonnebrand chemische troep is en dat je huid vitamine D nodig heeft. Die was ook anti zonnebrand.

4 likes

Ze geloven dat huidkanker pas bestaat sinds mensen zonnebrand gebruiken en dat je dus huidkanker krijgt van zonnebrand crème :joy::sob:

5 likes

En zonnebrillen zijn tegenwoordig ook heel slecht voor je :woman_shrugging:

1 like

Nu ik dit allemaal lees ben ik stiekem wel blij dat ik dit jaar een informatieve tekst voor begrijpend lezen heb gebruikt over jezelf goed beschermen tegen de zon. :rofl:

Doordat ik het vertrouwen in mijn lichaam heb verloren door longcovid met alle gevolgen van dien durf ik nog steeds geen kortere broek aan. Heel irritant met dit weer.

6 likes

Mijn vriend heeft net de airco uit de berging gehaald en ik ben zo gelukkig. Helpt ook meteen bij mn hooikoorts voor mn gevoel (wss omdat de ramen nu dicht zijn)

4 likes