Dit komt ook bijna altijd van mensen die van zichzelf nauwelijks verbranden (en ook al verbrand je niet, dan moet je alsnog insmeren). Mensen met een hele lichte huid of met huidaandoeningen kun je niet overtuigen
Hoezo durf je dan geen korte broek aan?
Ik zit nog niet op mijn normale gewicht en kreeg vroeger ook altijd veel rottige opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd over mijn lichaam.
Ik ook niet, gelukkig! Maar zie het veel op socials: je verbrand door de zonnebrandcreme, het blokt de vitamine D, door alle chemische troep krijg je huidkanker, vroeger toen er nog geen zonnebrand was kregen ze ook geen huidkanker etc etc.
Vind het zó naar hoe snel zo’n wappie idee de rondte gaat.
Ja bizar hè. Ik werk bij een soort gezondheidsorganisatie (klinkt een beetje vaag, maar wil niet te veel details delen) en ik wilde iets delen op de socials over zonnebrand maar dat wilde de eigenaresse niet omdat ze geen zin had in het gedoe er omheen en omdat we dan te veel volgers zouden verliezen.
Ah oke wat naar! Kon al geen link vinden met longcovid vandaar
Ik heb gewoon vrij vandaag hoppa bikini aan en het zwembad in.
Ik wilde lekker buiten chillen, maar ben echt te onrustig hiervoor.
Ugh ik heb vandaag weer eens een wat korter rokje en een wat strakker shirtje aan na de afgelopen maanden voornamelijk in wijde spijkerbroeken en grote tshirts en truien geleefd te hebben en ik was een beetje vergeten hoe fucking kut mannen zijn. Net even een rondje winkelcentrum gedaan en ik voel me zo bekeken, ben er helemaal chagrijnig van
Ugh ik ging helemaal haasten voor de bus, blijkt er op zaterdag een aangepast schema te zijn en komt de bus pas over 2 uur…
Nu ben ik dus aan het liften, maar tot nu toe met weinig succes en er komen ook super weinig auto’s langs
Edit: Oke 1 minuut later kwamen hele lieve mensen terug gereden(ze twijfelde toen ze langsreden) en die hebben me naar het stadje gebracht! En we moesten ook nog een half uur wachten omdat er een halve marathon voorbij kwam haha
Het regent in berlijn, echt stom
Euhh… heb gewoon familie die er vroeger aan is overleden, maar oke. Zal wel gewoon een griepie geweest zijn.
Stomme wappies
@Luzarl lekker. Stuur die regen hier heen!
Eerlijk gezegd zou ik een moord doen voor een dagje veel regen, het is zo droog
Echt, de soundtrack van Jesus Christ Superstar fucking slaps
Nee ik ben nu bij Treptower Park en hier is het droog en bloedheet
Mijn hele tiktok for you page staat vol met de Ninja Creami ijsmachine. Dus nu wil ik hem ook maar dat ding kost 220 euro
Mn vriend vraagt net dood serieus of ik vanavond de boom (staat er al 15 jaar, is 10 meter hoog) water wil geven want hij verliest al zn bladeren. Ik dacht echt dat ie een grap maakte
Even serieus dat heeft toch geen nut (waterverspilling) want die boom is al tig jaar oud en de wortels zitten meters diep onder de grond lijkt me?
Ja en je moet die shit alsnog eerst invriezen enzo. Je kan dan beter een normale ijsmachine kopen en daar geblend spul in gooien.
Ik wou dat ik een peuter was. Ik wil ook van alle kanten gevoerd worden.
Ik heb vandaag de Semantle in 7 keer geraden