Nee kan ik ook niet aan, maar we moeten door. Lekker raven vanmiddag👍🏻
Jouw baas heeft echt een klap van de molen gehad, heel kut dit! Hopelijk vind je snel een betere werkgever.
De douche, heb je iets kunnen vinden want je voelde dit al langer aankomen.
1 april 2024? Of met terugwerkende kracht?
Sterkte iig!
@Tessje2 @keekie Het kan inderdaad niet, hij is door mijn PC gegaan met een derde persoon zonder mijn kennisname en toestemming en wilt nu een gezamelijk ontbintenis doordrukken omdat ik teveel aan het rondsurfen was op een dag dat hij geen werk gaf. Ik voel me vooral in snelheid gepakt omdat ik waarschijnlijk zelf mijn ontslag komende periode had gegeven. Ik ga er wel tegenin omdat hij dus door mijn PC is gegaan wat helemaal niet mag volgens privacywetten op verschillende niveaus. En ik heb bewijs dat ik nog heb gewerkt deze maand.
@Daelyss ik ga eerst even op adem komen denk ik, mijn depressie is wel echt merkelijk groter geworden het afgelopen jaar wat niet echt een goede start is.
@Reflect bedankt
de shock is in ieder geval allessinds al vanaf, ik ga nu maar een dag spenderen aan opzoekwerke, hij wilt natuurlijk snel een handtekening of dreigt met dwingende redenen (lijkt me niet echt stand houden hier maar soit).
Genieten weer, koningsdag op tv
Ik ga veel te goed op het nummer padellen. Zo slecht maar zo hdp.
Waarom gaan dingen altijd kapot als het niet uitkomt. Zet mijn tv aan vanochtend, voor de helft donker beeld en toen opeens geen beeld meer. En hij is nog geen zes jaar oud.
Over twee weken moet de auto naar de garage wat best in de kosten gaat lopen. Kat word gesteriliseerd, een vakantie. Zo niet handig
Ik zit zo lekker in het zonnetje
Ben op een shoot maar ik merk aan alles dat de klant niet heel blij met me is. In het frans fluisteren als ik er aankom. Heel serieus praten en dan mijn kant uit kijken. Wat een kak gevoel. Nu had ik nog liever dronken koningsnacht willen vieren haha
Ik woon net voor het begin van de vrijmarkt waardoor het hier altijd lekker druk is. Maar wat ik echt niet snap is dat iedereen zijn fiets overal maar neer zet waardoor ik bijna mijn huis niet uit kan. Geldt trouwens ook voor auto’s. Elk jaar is het maar hopen dat mijn auto ongeschonden het einde van de dag haalt omdat men het liefst hun auto zo dicht mogelijk bij de start van de vrijmarkt neerzet waardoor alles al heel vroeg ram vol en drie dubbel geparkeerd staat.
Ik snap dit dus nooit. Als je zo dapper bent en over iemand kan roddelen waar diegene bij staat, zeg het dan gewoon direct tegen diegene.
Lijkt me in dit geval toch ook fijner voor jullie allebei dat je weet waar je aan toe bent?
Ja maar het zou niks oplossen. Ben nou eenmaal de persoon die er vandaag is en we moeten toch de kleding erop hebben. Maar het is wel echt een kak gevoel als je merkt dat mensen niet ‘blij’ zijn. Kan gebeuren daar niet van. Waarschijnlijk gewoon geen match en niet iets waar iemand iets aan kan doen.
Ik heb dit weekend een jubileum van mn ouders en verjaardag van mn schoonouders dus ik heb net 3 soorten koekjesdeeg gemaakt om iedereen te trakteren.
Stop wel extra van de chocolate chip cookies in mn handtas om al dit familiegedoe door te komen want ik heb geen energie voor dit allemaal.
Wow dit kan echt niet! Wat een rot situatie. Ik las ergens dat je zelf al van plan was ontslag te nemen waarschijnlijk. Naar aanleiding van dit incident zou je misschien kunnen proberen om met je werkgever tot een (goede) vaststellingsovereenkomst kunnen komen. Vooral omdat hij nu onrechtmatig door jouw pc heen is gegaan, heb je zeker ook iets te eisen. Misschien kun je er nog een geldbedrag uit halen (een soort oprotpremie). En sowieso heb je met een vaststellingsovereenkomt (over het algemeen) recht op ww.
Sorry voor het ongevraagde advies trouwens. Maar wat een rare situatie zeg.
Was er hier trouwens ook niet een biechttopic etc? Is die verwijderd? Of kan ik het niet zien omdat mijn account nog te nieuw is?
Ja kan! Dan is het de ontslagvergoeding en die kan soms hoger zijn, inderdaad vooral waneer de werkgever een slecht ontslagdossier heeft of de werkgever verkeerd gehandeld heeft.
Goed punt .
Zit in het members only gedeelte
Hey dit kan zeker niet. Ik werk in België in een sociaal secretariaat dus geef ontslag advies en dergelijke aan werkgevers.
Rond surfen is onvoldoende reden voor een dringend ontslag zeker als je hiervan geen waarschuwing of dergelijke gekregen hebt. Daarnaast kan een dwingende reden maar tot 3 dagen na het vaststellen van de feiten. Dus hier zou ik mij geen zorgen over maken.
En krijg je een opzegtermijn of een verbreking?
Sowieso zou ik in jouw geval naar de vakbond gaan ook al ben je nu niet aangesloten. Ze zijn altijd zeer gewillig om te helpen ook al ben je geen lid. Zij zullen dan brieven en dergelijke versturen naar je werkgever om alle dingen op te eisen.
Als je info wilt over waar je recht op hebt ( eindejaarsprmie, vakantiegeld, premies, ecocheques) vraag maar . Ik wil ook heel algemene info geven over jouw paritair comite bv wat de regeling is.
Ook al is het mijn werk ( dat oplichten niet echt) ik haat werkgevers die hun werknemers zo willen oplichten