Wat je even kwijt wil #65

@SpeedOfSound Is je kat al terecht? Zo sneu als ze kwijt zijn :pleading_face:

Vriendin van mij vertelde net dat ze afgelopen nacht om half 2 even een wandelingetje maakte met haar man, toen ze een heel jong katje zagen lopen. Haar man herkende ‘m van de posters die in de wijk hingen. Na lang twijfelen hebben ze toch midden in de nacht de eigenaar gebeld. Die was super blij dat ze terug was en is haar gelijk komen halen.

40 likes

Ik heb weleens bruiloften gehad met 70 man ceremonie, dan alleen eten met close familie en dan ‘s avonds feest met 120 man. Dat was echt prima hoor, gewoon gezellig met vrienden gegeten in de stad! Zou het wel alleen doen als er iets normaals qua restaurant in de buurt zit

6 likes

Donderdag neem ik afscheid van mijn tante op dezelfde plek waar ik haar voor het laatst heb gezien, heb gesproken en een knuffel heb gegeven (toen de uitvaart van haar vader) en nu dus die van haar zelf
 zo niet te geloven, echt verschrikkelijk. Nog geen eens 53 jaar mogen worden :sob:

20 likes

Ik ben @SpeedOfSound niet, maar las in het kattentopic dat 'ie weer terug is

3 likes

Omdat je niet de hele dag bent uitgenodigd?

Omdat ze van een hele vriendengroep 3 man niet de hele dag uitnodigen. En ook om hoe dat gebracht werd, maar ik heb niet zoveel zin om dat op een forum uit te schrijven.

19 likes

Ik lig in mijn eentje op de hotelkamer en had Sinister aangezet. Na 20 min maar mee gekapt, toch niet zo’n goed idee denk :joy:

2 likes

Maar je ligt wel in je eentje op een kamer :partying_face:

Dus geen gesnurk of lampen aan om 8 uur 's ochtends! Slaap lekker.

6 likes

Ah wat naar!
Ik lig inderdaad ook al de hele nacht te woelen en slaap niet goed met deze hitte. Vind het nu ook wel rijkelijk op tijd om wakker te zijn

6 likes

Ook echt kut geslapen idd. Vreselijk, is het al bijna herfst?

1 like

Hier ook bizarre nachtmerries

3 likes

Ja haha

18 likes

Ik heb ook zo slecht geslapen terwijl de warmte viel wel mee want ventilator. Maar ik ben nu gewoon misselijk van moeheid?

@shadina same

1 like

Haha maar dat zijn wss gewoon mensen met een goed gekoeld huis, of in ieder geval niet boven de 28+ graden

1 like

Vriend klaagt dat hij door de hitte ‘maar’ 5/6 uurtjes heeft geslapen. Welcome to my life vriend, ik juich als ik er 6 heb gehaald :joy:

13 likes

Dat is vaak wel een probleem met bruiloft locaties die zitten niet heel centraal. Ik heb bij een bruiloft gehad dat er stond goed met ov bereikbaar, uiteindelijk was het een half uur lopen vanaf tramhalte. Heenweg gelopen, na de ceremonie moesten we weg hebben we een lift gekregen. Daarna moesten we maar random ergens gaan eten in onze nette jurkjes en toen maar weer met een taxi terug voor het feest en savonds weer met een taxi naar het hotel. We waren met een hele vriendinnen groep dus uiteindelijk super leuk gehad, maar het is wel ff raar als je zo weg moet.

5 likes

Haha ja dat vind ik dus niet goed bereikbaar en dan zou ik het dus ook niet ‘normaal’ vinden. Ik bedoel meer als in; je kunt met het OV of lopend makkelijk naar een plek waar veel eetplekken zijn (en dus niet 1 snackbar)

2 likes

Ja die bruiloft locaties moet ik nog vinden :joy: de meeste waar ik bruiloften heb gehad zaten in de middle of nowhere.

4 likes

Waarom moet ik werken om geld te verdienen en kan ik niet vakantie houden terwijl het binnenstroomt

Misschien moet ik gaan vloggen

40 likes