Wat je even kwijt wil #65

Shiit ik wil net mijn tanden poetsen, kijk ik in mijn rugzak is mijn elektrische tandenborstel gestolen. Ik had hem in de trein op het bagagerek neergelegd. Zit niks waardevols in, alleen die tandenborstel dus :rofl: jeetje. Nou, leer ik weer wat van.

6 likes

Misschien smaakte het door de :star2: beleving :star2: extra lekker :wink:

4 likes

Komt door de smaak van gratis.

26 likes

Op nextdoor (buurtapp). Iemand nog een probleem dat opgelost moet worden? Ik ben echt suuuuper benieuwd wie dit is, wat hij kan of denkt te kunnen en wie hem gaan berichten.

10 likes

Ik kan iedereen aanraden om te sporten. Het is niet alleen gezond maar het komt echt van pas als je met een mega zware koffer binnen 5 min aan de andere kant van amsterdam centraal je trein moet halen. En dus de trap op en af moet rennen. In 30 graden…

35 likes

Klinkt alsof ie iemand wil omleggen voor je.

17 likes

Ik heb meiden ontmoet en we gaan nu uit :joy: ik hou helemaal niet van uitgaan, hoezo om 18:00 en ik ben er niet op gekleed. Maar ik ga geen nee zeggen tegen leuke dingen dus letssss go

87 likes

Ik kwam vandaag een grote groep Bikers tegen in kerstkleding (als in kerstmanpakken), zo gelachen, heerlijk!

3 likes

De eerste avond in mijn nieuwe huis en het is gek (Wennen) maar zo chill (Rust) tegelijkertijd.

46 likes

Gefeliciteerd, geniet van je mooie huis. :slight_smile:

2 likes

Ik kijk nu ik bijna ga verhuizen er zelfs naar uit om het huishouden te doen. Heb straks mijn eigen wasmachine en heb zin om die ruimte helemaal te organizen. Is dit ouder worden? :joy:

Ben vooral benieuwd hoe lang ik dit ‘leuk’ vind

19 likes

Geniet ervan! Die rust is zo fijn.

2 likes

Ik kreeg een advertentie van een designfles met olijfolie in de vorm van Maria (van Jozef). Vond het zo grappig. Nu heb ik flesje uit Lourdes via Markplaats gekocht en vul ik die met olie (moet het heilige water wel even weggooien).

9 likes

Ik lig op bed met de balkondeur open en er komt nu zo’n heerlijk briesje binnen, echt chill

5 likes

Ik lig te wachten tot ik het raam ook open kan doen, maar hier is het nog 26,5 :cry:

1 like

Haha geniet ervan
Duurde bij mij vrij kort maar was wel heel leuk even. Stond eerst iedere zaterdagochtend vroeg op om het huis schoon te maken, weekmenu’s te verzinnen en alle klusjes op te pakken etc
maar goed… pret duurde maar paar maanden

8 likes

Feestje bij de buren maar ik wil de ramen niet dicht doen :sob:

2 likes

Die mobiele airco’s zijn toch ook helemaal kut eigenlijk. Hele avond aangestaan, 18,8 graden. Ik denk nice, uitgedaan enz. Ga ik mn tanden poetsen, is het alweer 20.5 graden. En dat gaat zo dan weer oplopen. ik wil het gewoon koud hebben in bed :rage:

7 likes

Precies wat ik net aan het bedenken was.

2 likes

Net call me by your name gekeken, echt een perfecte zwoele zomeravondfilm :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes