Ohhh god ik hoor net een of andere slechte cover van ‘what is love’ in de wachtkamer. Wat een heiligenschennis ![]()
‘Bij 10,000 subs klimmen we een berg op en gaan we tomaten naar beneden gooien. Like en subscribe, laat in de reactie achter in de comments welke tomaten het fijnst gooien! xx’
Ik wil ik mijn blote reet liggen marineren in het zwembadje thuis.
Helaas ben ik aan het marineren in mijn eigen zweet op mijn werk.
Huilon
Ik ben echt zo blij dat het zulk lekker warm en zonnig weer is. Ja, ik zweet zodra ik drie meter buiten loop en een fietsritje van 10 minuten voelt als een halve marathon en ik slaap beroerd omdat het veel te warm en plakkerig is. Maar het geeft me ook een instant zomer en vakantiegevoel om in mijn shortje en op m’n slippers buiten te lopen en na m’n werk met een pastasalade en een tuinstoeltje naar het water om de hoek te lopen en daar nog tot 22 uur buiten te zitten met een boekje of met m’n vriend en te zwemmen en dat er dan random vrienden en vrienden van vrienden aansluiten. Ondanks het ongemak dat het met zich mee brengt maakt dit weer me echt intens gelukkig en mag het van mij de hele zomer zo blijven.
Niets, een handeling die niet uitgevoerd had moeten worden. Excuses.
Het wordt nog mooier. Ze hebben mijn bezwaar afgekeurd, mijn selfie met identificatie is afgewezen omdat het niet overeenkomt met de foto op het ID. ![]()
Ik heb de belangrijke gegevens afgeschermd, die heb ik ze niet gegund. ![]()
Jezus ik merk dat ik er toch wel een beetje klaar mee ben allemaal. In de tijdspan van twee weken ongeveer heb ik een buikgriep virus gehad, gruwelijke kiespijn en een wortelkanaalbehandeling en een kroon, heb ik mijn hoofd keihard gestoten, had mijn vriend een raar knobbeltje gevonden wat gelukkig niks was volgens de dokter. En nu ligt mijn vader weer in het ziekenhuis sinds vandaag. Ik vraag me op dit moment echt af of het eens een keertje mag minderen met alle ellende wtf man.
Ik krijg met dit weer altijd zin in stampot. Maar dat wilt mn moeder dan weer niet en voor mezelf zon mega pan te maken…
Ik kreeg vanochtend van een random persoon bij het koffiezetapparaat zo leuk compliment dat ik een mooie lach/tanden heb. Maakte mijn hele maandag goed en denk ik dus nog steeds aan haha.
Je kan stamppot prima invriezen. Hoef je de komende zonnige dagen niet te koken, helemaal makkelijk.
Jaa i know maar ik vind het dan toch iets minder lekker haha.
Ah ja snap ik ook wel weer. Het lekkerste is toch met restjes stamppot opbakken en op brood doen.
Nou dit is dus (zoals ik al dacht) uit de hand gelopen. Hij heeft eergister bij ons de deur open geprobeerd te duwen toen mijn zusje open deed (ze dacht dat ik de sleutels was vergeten) maar toen ze zag dat hij het was deed ze het dus dicht. Toen heb ik via de politiechat een melding gemaakt en gister is de wijkagent gekomen. Nou vandaag was deze wijkagent weer gebeld door de buurman zijn begeleider en toen zijn er heel veel buren naar buiten gekomen met de boodschap dat ze dus daadwerkelijk overlast ervaren, dat hij de andere buurmeisjes ook lastig valt, hij aan de deur staat midden in de nacht bij buren… maar uiteraard kunnen ze niks anders doen dan met hem praten. 112 moet direct worden gebeld zodra hij zich weer gaat misdragen. Vind het echt heel naar voor hem dat hij zich zo onbegreoen voelt maar het is gewoon eng. Hoop dat hij snel de juiste hulp ervaart en dat het hierna is afgelopen, maar damn.
Ingeschreven voor de rijschool! Ik begin eind september dus nog een zomer tijd om me mentaal voor te bereiden ![]()
Ik zit Victim/Suspect te kijken op netflix en ik ben echt woest en misselijk tegelijkertijd. Gatverdamme
Hartje omdat ik het ook kijk en er hetzelfde over denk. Jemig wat heftig ![]()
Ja heel erg. Ik moet zo even in een kussen schreeuwen denk ik