Wat je even kwijt wil #65

Kaasstengels om 01:00 snachts op het balkon, en het uitgaansleven zien in combinatie met politie in het centrum is echt beter dan heel KUWTK. (Kan niet slapen🄲)

14 likes

Net voor de tweede nacht op rij als een soort debiel een half uur op zoek geweest naar een mug. Morgen maar een hor aanschaffen. Wat een ellende.

Waarom ben ik alweer wakker :sweat_smile:

Bluhh ik heb niks te doen vandaag maar ik weet ook niet waar ik zin in heb

6 likes

Vanavond weer naar Bruce!!! :partying_face::partying_face::partying_face:

7 likes

Vandaag familiedag en we hebben een buitenactiviteit :cry: gelukkig wel in het bos maar ik heb zoveel last van hooikoorts en ik ben niet gemaakt voor warmte

1 like

Heb vanochtend te horen gekregen dat mn favoriete oom is overleden. Ik vind het heel moeilijk om te bevatten. Nu lees ik hierboven dat Bruce in nl is en daar is hij fan van… meh het leven is oneerlijk

19 likes

Oh nee, wat jammer dat je plotseling niet kan :sweat_smile:

3 likes

HĆØ, naar… :frowning: Heel veel sterkte.

4 likes

Was je ook weer lekker vroeg thuis?
Ik heb het idee dat uitgaan in Berlijn 24/7 kan.

2 likes

Och, veel sterkte :heart::heart::heart:

2 likes

Ik zat net m’n benen te scheren onder de douche, komt m’n vriendin een espresso martini brengen :heart: laatste dagje best kept secret vandaag mehhh

53 likes

Goals!!

2 likes

Ja rond 23.30! Er beginnen hier wel veel feesten al om 14:00 in het weekend, ik vind dat best wel fijn want dan hoef ik niet midden in de nacht in het pikdonker nog terug naar huis

6 likes

Mijn vader organiseert dit jaar en momenteel woon ik nog bij hun dus die kaart kan ik niet gebruiken :joy:

3 likes

Ik dacht lange tijd dat iedereen richting de 30 zich steeds minder over dit soort stomme dingen druk maakte. Helaas als het een beetje mooi weer is zie ik ook hier op het forum alweer mensen praten over hun te witte of te harige benen :sob:

4 likes

Ah ja, ik heb gisteren ook met al mijn rolls on display in mijn bikini gechillt op het strand. It’s all goodddd. :v:t4:

11 likes

You do you, boo!

2 likes

Love de omschrijving.

2 likes

Ik zag deze voorbij komen en same same same

15 likes