Ik wil een zomer topic. Ben jullie gezeik zat. Love dit weer.
FML ik ben op mijn vakantietussenstop aangekomen om er vervolgens achter te komen dat we de koffer met alle kleding/rompers van ons kind niet hebben meegenomen gelukkig zijn we in Zwitserland en is het niet duur hier
Heel veel sterkte en gecondoleerd!
Waar is het dan? Op het vliegveld?
Nee in een hotel 7 uur rijden van huis! We rijden morgen weer verder naar Italiƫ.
Je mag de zomer hebben, gratis en voor niks. Wil je het ingepakt hebben of gaat het zo mee?
Ook gratis in te ruilen voor de herfst.
De herfst is voor saaie mensen.
Helemaal vrolijk door het mooie weer en extra veel zin in dat ik bijna op vakantie ga
Wilde je laatst toch ook niet een beker kopen? Het grootte ontkennen is voorbij. Zeker nu je zo vaak laat weten dat het echt echt echt niets voor jou is.
Uch irritant als je voor een bruiloft die ook nog eens niet in de buurt is, voor de hele dag uitgenodigd bent behalve voor het eten.
Huh dus je was bij de ceremonie en wat erna kwam, dan moet je weg voor het eten en dan mag je terug voor het feest? Of hoe gaat dat en hoe communiceer je dat naar je gasten
Routebeschrijving naar de dichtstbijzijnde macdonalds op de uitnodiging
Zo Hollands
Ik vind het echt zoooo bizar dat mensen dit een normaal gebruik vinden
Huh dit is zo raar? Hoe kan je dat nou doen? Ik dacht dat mensen voornamelijk daggasten hebben, deze blijven eten en ook de avond blijven en dat er mensen na het eten voor de avond komen.
Ga naar de Berghain op zondagochtend!!
Ik heb de hele dag geklust in mijn nieuwe huis met deze bloedhitte.
Maar we hebben alsnog veel werk verzet en ik kijk er eindelijk naar uit! Moet opbiechten dat toen het nog leeg was ik koudwatervrees kreeg.
Kan nu eindelijk beginnen met leuke dingen verzamelen en ontwerpen.
Ik had dit laatst ook op een bruiloft. Super awkward ook dat sommige gasten dan weg moesten gaan en de rest kon blijven voor het eten. Echt zoān moment voelde je van: ja nu moeten zij gaan en ik mag blijven. Een deel kwam trouwens ook niet meer terug wat ik super logisch vond.
Dat is ook het idee, maar sommige mensen willen meer gasten ter opvulling tijdens de ceremonie maar er niet voor betalen
De subreddit weddingshaming is ook een van mijn favorieten, daarbij valt dit nog in het niets, sommige mensen worden zo bizar als ze gaan trouwen