Het ergste is dat het Mormonen zijn
Ik begrijp echt níks van de emoji “”
Als ik iemand een compliment geef (online) en diegene stuurt “” terug, wat betekent dat dan? Ik voel me echt dom maar echt veel mensen gebruiken die? Is het zoiets als “
”?
Help me
ik had ineens een heel erge zoutcraving (door de hitte?) dus toen at ik net een halve zak chips leeg
goed begin van de dinsdag
Ik interpreteer het wel zoals jij het omschrijft dus ik ben heel benieuwd wat anderen zeggen haha
Haha ik interpreteer hem zo:
- side eye als in judging you
of - een soort van ohw? En dat die persoon die het gebruikt benieuwd / verrast is dat je dit zegt.
Ik heb even gegoogled naar ‘eyes emoji gen z’ en dit was het resultaat
- eyes emoji
If someone texts you the eyes emojiin 2022, what they mean is “I’m listening” or “tell me more.” When this one first joined Emoji 1.0 in 2015, its meaning was slightly different. The eyes emoji
used to be a symbol for giving someone the side-eye or even noticing that something is creepy or not quite how it should be. It can still be used that way in some instances, but now it’s more commonly a sign of interest and attentiveness.
Example: “Taylor Swift just said a new album is coming out. ”
Hope this helps
Ik kan die emoji echt niet als een side eye zien haha, maar gebruik hem inderdaad ook zoals blijkbaar de gen Z manier is.
Yessss net mail gehad dat ik mijn scriptie heb gehaald Nu nog hopen dat ik mijn laatste beetje motivatie bij elkaar kan schrapen om verdediging+assessment voor te bereiden, die heb ik de 29e. Zoveel zin om ein-de-lijk voor altijd klaar te zijn met school.
Super! Gefeliciteerd en succes nog met de verdediging.
haha ja dit! en op mijn werk betekent het ‘looking into this’ (als iemand een vraag stelt of een probleem heeft ofzo), dan weet je dat iemand ermee bezig is
Gebruik je zelfbruiner? Ik krijg daar wel eens groene vlekken van. Blauw lijkt me dan ook mogelijk bij een ander merk ofzo.
Mijn ouder die in het ziekenhuis ligt mag vanmiddag naar huis
Ik wil zo graag de hele dag slapen.
Ik ooook
Ik ook, maar als ik ga liggen voor een dutje wil het niet lukken
me too!
Ohh ik weet zeker dat als ik nu thuis was en op de bank of op bed zou gaan liggen, ik als een blok in slaap val!
Gelukkig is morgen mijn vrije dag en ga ik goed uitrusten aangezien ik het hele weekend weer vol gepland ben
Ik vind Spaanse mannen zo leuk
Ik schaam me echt maar ik heb net voor het eerst gehuild op mijn nieuwe werk omdat iemand vroeg hoe het ging blegh.