Wat je even kwijt wil #65

Daarom juist.

Nja nogmaals ik las verkeerd en had ingevuld dat het om een 6-jarig meisje ging. En als ouder zou ik het best dubieus vinden dat een buurman waar we verder geen band mee hebben opeens mijn dochter €50 aan ijs zou geven.

Maar nogmaals ik heb verkeerd gelezen dus dit is niet eens van toepassing.

1 like

Lekkere dubbellikker

12 likes

Wat een leuk cadeau, heel origineel ook!

2 likes

Ik had toen een vakantiebaantje in een cafe en dat was echt zo leuk. Stamgasten kwamen met rozen, ik kreeg mega veel fooi en aan het eind van de avond zag ik mn vriendin die ook geslaagd was. Topavond!

20 likes

Nou, ik werd zojuist zowaar versierd! Die jongen gaf me zijn telefoon en vroeg om mijn nummer. Ik wist echt niet hoe ik erop moest reageren en werd ook helemaal rood want eerlijk het is zo lang geleden, dus ben het helemaal niet meer gewend hahaha :joy:

29 likes

Ik ga zo voor het eerst voor me myself and I een huis bezichtigen en misschien een bod doen omg, ik voel kriebels.

63 likes

Was op zich best een leuke jongen en was eigenlijk wel weer eens leuk om mee te maken :joy: maar heb hem vriendelijk bedankt en zei dat ik een vriend al heb haha.

7 likes

Creampies bij Lies. Lekkere kwarktaarten met oa banaan smaak!
Zit je vast in de was, haal dan je lekkere trek uit de kast en vul je mond zonder pardon. Met de creampies van Lies.

Edit; niemand is vies van de creampies van Lies

3 likes

Recruiters maken mij onredelijk boos. Moet je nou lachen of huilen van zo’n bericht, dat is toch niet duidelijk. Ik voel me in ieder geval niet geneigd om dan te reageren. :joy:

8 likes

Ik vind al die vlaggen met rugzakken eraan zo gezellig

20 likes

Lol volgens mij is iedereens moeder zo, want mijn moeder wel en ze klaagde laatst dat mijn oma dit altijd bij haar doet :joy:

12 likes

Ik was zo moe en echt gesloopt toen ik ging verhuizen. Uit frustratie ook meer dan 40 potjes nagellak toen weggeflikkerd. Van Opi tot aan goedkope troep. Nu 2 mini potjes van de Etos en ik ben hier nog blijer mee haha. Ontspullen is nu ook een ding geworden bij mij vrees ik :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik ben lekker met vriendinnen aan het bellen en de ouders hier zijn gezellig sushi aan het eten en wilden de box aanzetten voor een leuk muziekje. Ging mijn telefoon de hele tijd op de box!!! Hahaha het was zo awkward :joy::joy: gelukkig spreken ze geen Nederlands want we hadden het ook lekker over seks enzo natuurlijk

17 likes

Oudelullenopmerking: het leven gaat echt veel te snel

3 likes

Net gezellig nog even buiten gezeten met mn onder buren. Helaas kwamen ze met de mededeling dat ze gaan verhuizen. Wat ik erg jammer vindt, een van de weinige buren waar ik goed contact mee heb.

Een andere buurvrouw waar ik ook goed contact mee heb. kwam toevallig even langs lopen, zij is nog in gesprek met de verhuurder (particulier) en gaat waarschijnlijk ook verhuizen binnenkort. Jammer!

Ik hoop dat er leuke nieuwe mensen voor terug komen.

1 like

Ik kreeg laatst een bericht van een recruiter op Linkedin: “Wat zegt de glazen bol van Huismus?”

3 likes

Pff ik had zojuist het condoleren van mijn tante en het was zo hartverscheurend. Mijn neefje bleef ook de hele tijd bij haar en tegen haar praten :sob::sob::sob: Echt maak je niet te druk om alles want voor je het weet wordt je nog geen eens 53

23 likes

Ik heb morgen een toets en heb zo slecht kunnen leren vanwege de hitte maar de oefentoets was wel te doen en nu hoop ik heeeel erg dat dit morgen ook het geval is want dan ben ik klaar met toetsen voor dit jaar :heart_eyes:

6 likes

Ik kan niet slapen, ben veel te hyper voor pinkpop :joy: nog meer mensen die gaan??

4 likes

Veel plezier!

3 likes