Wat je even kwijt wil #65

Ik klik zo vaak per ongeluk op die suggesties in Whatsapp :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh dit ken ik helemaal niet! Is dat alleen bij ios?

3 likes

Nee ik heb een android telefoon! Maar enkel wanneer je de notification preview hebt, niet wanneer je het bericht echt opent.
Het is wellicht niet eens een Whatsapp feature, maar iets van het OS van m’n telefoon?

5 likes

Dankjewel, we zijn vertrokken :love_you_gesture::love_you_gesture:

5 likes

Ik heb een grote subsidieaanvraag gedaan voor een nieuw autonoom kunstproject en het kon tot 13 weken duren voordat ik reactie zou krijgen. Het is nu het einde van week 11 en ik heb net een brief binnen gekregen dat ik het hele subsidiebedrag gewoon krijg :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::heart::heart::heart::heart::heart::heart:. Was het stressvolle wachten dus gelukkig niet voor niets :sob:

172 likes

Mijn vriend en ik waren vanacht gegijzeld door een GO sharing scooter. Kan er langzaam aan wel een beetje om lachen, maar vannacht was het een stuk minder grappig…

De uitgebreide versie

Wij gebruiken normaal altijd Felyx of Check, want dat zijn stevige scooters. Ze rijden gewoon fijn, en de service is (tot nu toe) altijd goed geweest. Helaas stond er op de plek waar we waren, niets anders in de buurt. Dus toch maar een GO. Allemaal prima, stonden te kloten om de helmkoffer open te maken. Maar gelukt! Spullen erin, en hup naar huis.

Eenmaal thuis, kwamen wij erachter dat je de helmkoffer alleen met de app open kunt maken. Wij waren in de veronderstelling dat dit ā€œeenmaligā€ was (het staat ook niet heel duidelijk aangegeven) en dat hij dan pas weer op slot zou gaan bij het afsluiten. Maar dat was dus niet het geval. Allebei onze telefoons zaten in de helmkoffer, uiteraard samen met de huissleutel.

Het was inmiddels 3 uur 's snachts, niemand op straat te vinden. Toen maar 20 minuten naar mijn schoonouders gereden. Mensen de schrik van hun leven bezorgd, want we konden niet bellen van tevoren :upside_down_face:

Telefoonnummer opgezocht van de klantenservice. NIEMAND BEREIKBAAR! Geen noodnummer, of uberhaupt ergens te vinden op de site: wat je dan moet doen? Want die scooter kon natuurlijk ook niet uit, EN ALLES LAG ERIN.

Uiteindelijk hebben we dat ding de tuin in gedragen, op slot gezet met een fietsketting en gewacht tot vanochtend 08 uur tot er iemand opnam van de klantenservice.

Inmiddels was ik een beetje labiel van alles, dus de meneer van de klantenservice was nogal overrompeld. Hij heeft gelukkig de hele rit als gratis berekend, dat dan weer wel. Maar man man man, wat was dat claustrofobisch. En heel erg geluk dat mijn schoonouders ons even op konden vangen, anders hadden we tot vanochtend naast dat ding op straat moeten blijven zitten.

Wat een klote systeem. Bij Felyx en Check gaan die koffers gewoon open, zonder app. Dus note voor iedereen: mocht je ooit een GO pakken, gooi je telefoon niet in de helmkoffer. Dat hebben wij uitgeprobeerd. Geen succes!!! Het was een goede relatietest, en ik was vooral heel blij dat ik niet alleen midden in de stad stond, zonder telefoon of iets. Maar daar is dan ook alles mee gezegd :grimacing:

37 likes

Omg wat erg hahahaha

3 likes

Ik dacht na de ā€˜ā€œfrikandelā€ā€™-pizza alles wel gehad te hebben, maar het kan altijd erger.

1 like

Oh man, wat naar! Maar hoe werkt zoiets dan? Als jouw schoonouders nu de app hadden geĆÆnstalleerd om die scooter weer te huren, kon hij dan niet open gemaakt worden?

4 likes

Dat hebben we geprobeerd, maar om in te loggen moest ik een code invullen en je verwacht het niet, maar die code werd naar mijn telefoon gestuurd. En daardoor kon hij dus niet uit, anders was dit inderdaad een oplossing geweest.

3 likes

Helmut Lotti is mn guilty pleasure hij heeft echt bangers van albums

6 likes

Oh bah :tired_face::tired_face: ik had een doosje geglazuurde donuts op het aanrecht staan. Vanmorgen gekocht bij de bakker, voor mijn zoontje vanmiddag. Kom ik binnen, zitten er twee vliegen in het plastic. Kijk ik goed, heeft er eentje eitjes in gelegd. Echt, gatverdamme. Stel je voor dat ik het niet gezien had, en m’n zoontje die donut opgegeten zou hebben :nauseated_face:

Goede herinneringen aan de woensdagmiddag waarop m’n moeder aan het strijken is met dvd’s van Helmut Lotti op tv :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik heb dinsdag avond mijn enkel gebroken en het is nu een constante battle om enigszins comfortabel te liggen of te zitten :smiling_face_with_tear:

11 likes

Omg ik ben zoooo moe. Ik wil gewoon slapen maar snachts slaap ik niet :sob:

2 likes

Hahahah mijn vriend is daar ook en heeft het al weken over Helmut en hoe grappig hij dat vindt dat hij daar optreed. :joy:

3 likes

Jaa Helmut Lotti! Zijn album Africa is fantastisch. Helmut Lotti die metal zingt, lastig voor te stellen want zo anders dan zijn andere muziek. Op de website van Graspop stond een YouTube filmpje en het is best wel tof. Is vast een leuk optreden dit weekend.

Ik zal het even doorsturen naar mijn moeder. Die weet vast niet wat ze ziet haha

10 likes

African Sunrise heb ik altijd op repeat als ik dronken op de fiets zit

5 likes

Ik wil dit

3 likes

Zelfs op mijn laatste dag krijg ik van 1 manager geen dankjewel of succes. Nou doei hé 🫔

1 like