Wat je even kwijt wil #65

Ja het ging goed en was fijn, thanks!

6 likes

Ik ben zo moe en hangerig vandaag. Schiet echt niet op zo.

2 likes

Ik heb vandaag echt een gigantische off day. Heb nu lekker eten besteld en ga vanavond lekker vroeg naar bed. :blush:

11 likes

We gaan morgen een nieuwe collega ontslaan, waarvan ik de supervisie doe. Ik vind het zo rot voor iedereen, maar het is uiteindelijk wel het beste.

2 likes

Niks om je voor te schamen hoor, heb dit kortgeleden ook gehad en meerdere collega’s van mij ook. Heb je soms en is vooral rot voor jezelf maar echt niet nodig om je te schamen. Hopelijk voel je je weer wat beter!

2 likes

Lief dat je het vraagt! We kregen vandaag eind van de middag heel goed nieuws adhv de echo, dus gelukkig was niet het worst case scenario van toepassing. Hoop dat hij deze week nog naar huis kan om verdere stappen af te wachten. Hij is iig nog heel vrolijk, en op deze afdeling mag ik hem lekker vaak bezoeken dus dat scheelt!

64 likes

Ooh wat fijn!!

1 like

Hahaha dit is toch heerlijk: liep op de stoep met de hond, kwamen er twee zo’n stoere gastjes op de stoep mij tegemoet lopen, deed een zijn shirt uit en ging z’n borstspieren zo bewegen, ik dacht echt :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: moet dit?! Komen we nog dichterbij gaan ze ineens allebei met zo’n hoog stemmetje: HAI! HAI HONDJE! OHHH HIJ KIJKT ZO BLIJ!!!

Errrrg grappig haha lovely.

34 likes

Zo fijn als je vaak en lang langs mag :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ahh dit vind ik echt heel schattig, haha.

4 likes

Ons appartement ondergaat een grote renovatie, en nu staan we geheel in de steigers, en die steigers moeten vastgezet worden in de muur.

Komt mijn vriend vanmiddag thuis en ziet hij dit:

De stukken muur zijn gewoon op het nachtkastje gevlogen. :joy: :sweat_smile:

12 likes

Zo lekker om om kwart voor 10 nog buiten te zitten met een boek een ijsje

20 likes

Wtf :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Dat waren ook precies mijn woorden toen ik de snapchat ontving. (in het bijzijn van kinderen op het werk)

2 likes

Heerlijk he, ik kwam net thuis van het werken en ben nog even het zwembad ingesprongen. Ik heb een week vakantie, en ben hyper voor pinkpop :love_you_gesture:

7 likes

Oh lekker!! Geniet ervan :hugs:

3 likes

Kan niet wachten tot ik morgenvroeg op mijn werk ben en een diarree remmer kan pakken :sob::sob:

3 likes

Ik moet ongesteld worden, maar het komt maar niet en ik heb nu echt zo’n dik ongemakkelijk walvisgevoel.

1 like

Mijn ex heeft een vriendin en is helemaal verliefd en ze doen allemaal (leuke) dingen samen en ik ben vet jaloers.
Niet op hem/haar want ik mot hem niet maar ik vind dat ik eerst aan de beurt was. Ik wil ook verkering :rage:

21 likes

Nee we gaan ff 1 drankje op terras doen (om 19:00 uur savonds) Wie moest er nu aangeschoten rennen voor de laatste trein :sweat_smile: ik leer het ook gewoon niet, zelfs ‘oud’ niet :smiling_face_with_tear:

14 likes