Wat je even kwijt wil #65

Haha nou ik vond het op mijn balkon in de zon in mn korte broek en topje heel lekker warm :woman_shrugging:

2 likes

Maar de zon schijnt dus dan is het zomers!

Ik heb echt een marathon geslapen en helemaal niks meegekregen van koningsdag. Heb op de vrijmarkt na misschien ook niet echt het idee dat ik iets heb gemist. :grimacing:

4 likes

Ik kom net aangeschoten thuis en moet mijn koffer nog gaan inpakken. Ik weet nu al dat ik de helft ga vergeten.
Het was wel weer ouderwets gezellig in Amsterdam met een heerlijk zonnetje :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Koningsdag is echt overrated m.i. Volgend jaar maar werken.

14 likes

True echt jomo all the way

4 likes

Sport je in een kerk? Of snap ik het niet haha

25 likes

Wodka

3 likes

O haha, dacht aan de afkorting “workout of the day” :joy:

@Lula ik lach mezelf uit haha

46 likes

Ik kom net uit bad. Met glitterbadbomb. Nu zit alles onder de glitter :joy::joy: maar ik ben wel weer zen

18 likes

Ik geef morgen een presentatie over mijn werk op een hoge school, en ben toch wel een beetje zenuwachtig. En daarna gaan we een weekend weg met de vriendengroep :partying_face::beer:

26 likes

You can do it! Succes!

3 likes

De avondwinkel in mijn oude woonplaats is gister voor de 4e!! keer overvallen :sob: Echt zo zielig voor die eigenaar. Het is gewoon echt elk jaar prijs daar.

1 like

Ik zou even de stad in gaan, uiteindelijk de koning van een afstand gezien, goedkope kaartjes voor een festival geregeld en fantastische dag gehad met vrienden en oude vrienden

14 likes

Waarom heb ik niet gewoon vrij genomen vandaag? Het was een beetje te gezellig gisteren, dus een dagje bijkomen kan geen kwaad.

2 likes

Ik wil niet weeerrrkenn

Ik heb echt no luck met sieraden de laatste tijd want nu ben ik weer een oorbel kwijt

Edit: wederom vind ik hem na dit bericht!!! :sparkles:

12 likes

Ik ben verbrand op de zogenaamd kouder-dan-nieuwjaarsdag Koningsdag…

6 likes

Thnxx, :v:

2 likes

Onze werkgever had bepaald dat vandaag een verplichte vrije dag is. Kantoor gesloten.
Maar ben er toch wel erg blij mee

9 likes

Overal op straat mensen met bleke snoetjes en zonnebrillen op in de regen haha, terwijl ik fris en fruitig naar zwangerschapsgym wandel. Baal dat ik niet kon feesten maar de katers mis ik niet.

19 likes