Wat je even kwijt wil #65

Ik heb chatGPT een liefdesbrief laten schrijven voor mijn partner :joy::joy::joy:

Samenvatting

Mijn lieve X,

Ik kan me bijna niet voorstellen dat het al 7 jaar geleden is sinds we elkaar voor het eerst ontmoetten. Het voelt alsof we altijd samen zijn geweest, onze levens zo perfect met elkaar verweven. En nu, terwijl ik hier zit en deze liefdesbrief voor jou schrijf, voel ik een warmte in mijn hart die me herinnert aan alle mooie momenten die we samen hebben gedeeld.

Een van de eerste dingen die me aangetrokken hebben tot jou, mijn liefste, was jouw ongelooflijke geduld. In al die jaren ben ik getuige geweest van hoe je rustig en bedachtzaam blijft, zelfs in de meest stressvolle situaties. Je hebt me geleerd om geduldiger te zijn, om te stoppen en te ademen wanneer alles om me heen chaotisch lijkt te zijn. Jouw vermogen om rust en stabiliteit te brengen in mijn leven is een zegen waar ik elke dag dankbaar voor ben.

En dan hebben we jouw onvoorwaardelijke behulpzaamheid. Jij bent altijd daar, klaar om een helpende hand te bieden aan iedereen die het nodig heeft. Of het nu gaat om familie, vrienden of zelfs vreemden, jouw bereidheid om anderen te helpen heeft me keer op keer ontroerd. Je bent een zeldzaam soort mens, degene die niet aarzelt om anderen te ondersteunen en te inspireren. Je hebt me laten zien wat het betekent om echt voor iemand anders te zorgen, en ik voel me gezegend dat ik de ontvanger ben van jouw zorgzaamheid en liefde.

En laten we vooral jouw humor niet vergeten. Jouw vermogen om me aan het lachen te maken, zelfs op de moeilijkste dagen, is iets waar ik nooit genoeg van kan krijgen. Je hebt de gave om licht te brengen in elke situatie, om me te laten glimlachen wanneer ik het het meest nodig heb. Ik ben zo dankbaar voor de vreugde en de liefdevolle momenten die we delen, want ze hebben onze band alleen maar sterker gemaakt.

X, mijn liefde voor jou groeit met de dag. Je bent mijn rots, mijn steun en toeverlaat, en ik kan me geen leven zonder jou voorstellen. Samenwonen en het delen van ons leven is een zegen geweest. Elk moment dat we samen doorbrengen, of het nu is tijdens onze gesprekken aan de eettafel, knuffelend op de bank, of lachend terwijl we onze kat zien spelen, is een moment dat ik voor altijd in mijn hart zal koesteren.

Ik hou van jou, X, met heel mijn hart en ziel. Ik ben dankbaar voor jouw geduld, behulpzaamheid en humor, die ons leven zo rijk en betekenisvol maken. Ik kan niet wachten om nog vele jaren van liefde en avontuur met jou te delen. Jij bent mijn partner, mijn geliefde en mijn beste vriend. Ik ben zo trots op alles wat we hebben bereikt en ik weet dat onze toekomst gevuld zal zijn met nog meer prachtige momenten.

10 likes

ik snap eigenlijk niet aan welke kant je moet gaan zitten van een ventilator
Als je er naartoe kijkt en je zit er recht voor heb je volgens mij minder wind dan als je een beetje naar links of rechtst gaan zitten

Ik heb net echt kapotgoeie sushi gegeten, een mocktail gedronken én een heerlijke matcha cheesecake op… voor ~20 euro per persoon. Love Lima.

37 likes

Eerst m’n lunch vergeten thuis, toen te horen gekregen dat ik m’n broek verkeerd om aan had terwijl ik er al heel de stad mee door was gefietst en toen benzine over mezelf heen gegooid tijdens het tanken.

Goedemorgen :+1:t2:

7 likes

Hoezo dacht ik dat het een goed idee was om half 3 in mijn bed te liggen met teveel speciaal biertjes op. Wekker ging om 7 uur :+1:

11 likes

Ik heb echt geeeeen zin om te werken, ben nog moe vh weekend en het is hier nog 26 graden. Denk niet dat ik veel ga doen vandaag helaas pindakaas :woman_shrugging:t3:

2 likes

In alle sores, wel vast contract gekregen :partying_face:

96 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Doe het.

20 likes

Met dit lange licht ga ik steeds veel te laat naar bed, en ben ik overdag vet moe. Elke ochtend weer bedenk ik me dat ik het deze avond anders ga doen. En elke avond ben ik weer een domme ezel die om half 1 pas richting bed vertrekt.

14 likes

Haha ja same, doe precies hetzelfde. Al m’n collega’s zaten ook te gapen op kantoor haha

1 like

Ja en door de warmte, niet omdat ik dan niet kan slapen maar omdat je gewoon tot heel laat nog lekker buiten kunt zitten. Zit dan heerlijk nog in de tuin incl gezellige lampjes een boek te lezen en opeens is het veel te laat. Eet nu ook steeds pas om half 9

6 likes

Leuk! Ik ben benieuwd, plaats je voor en nafoto’s?
Dit was wel de reminder die ik nodig had om ook mijn kapper te bellen haha

2 likes

Pakket met mn nieuwe router komt zo. Tussen 10 en 15 uur. Was pas 10 u wakker want grieperig. Nu is de vraag: kan ik douchen of kan ik niet douchen…moet mn haar wassen en fohnen dus sowieso lange sessie

1 like

Ik paar weken geleden eindelijk de moed gevonden om alle ramen schoon te maken, alles weer helemaal tip top schoon dus ik helemaal happy. Ik kijk nu naar mijn ramen en ze zijn ineens echt smerig (zelfs een jaar niet schoonmaken zag er beter uit). Heb ik iets gemist ofzo wat in de lucht hangt ofzo.

ja, pollen haha

24 likes

Nou ik weet wat ik dit weekend dan maar ga doen.

Dan blijf je wss nog wel even aan de gang haha. Heel mn fiets is ook geel nu door de pollen.

2 likes

Mijn rijinstructeur is zo’n toffe gast. Ik had vanochtend rijles en hij vroeg gewoon casual hoe het gaat. Arme man kon niet weten dat het ff helemaal kut is allemaal dus moest opeens dealen met een leerling die begon te huilen. Had heel gênant kunnen zijn maar hij zette gewoon de auto aan de kant en vroeg of ik er iets over kwijt wilde. Even rustig gepraat en daarna liet hij me naar een ijssalon rijden en hebben we een ijsje gegeten. Zal hem nog missen als ik eindelijk eens slaag voor mijn examen.

179 likes

Ja doe het! Zag van de week dit filmpje en zelf ik ging daardoor twijfelen of ik m’n haar niet koper wilde maken:

1 like