Wat je even kwijt wil #65

Wat stoooom en wat snel ook?! Shit zeg. Vond je het zelf leuk werk?

1 like

Ik zit in de trein en de vrouw achter mij zit op haar laptop te typen, dr laptop staat op dat klaptafeltje dat aan mijn stoel vast zit, maar volgens mij zit ze op een typemachine ofzo want ze zit echt zo hard te rammen.
IMG_3624

13 likes

Het moment om te emigreren girl

6 likes

Ik ga zo videobellen voor een een kamer in Berlijn. Zo zenuwachtig, heb mezelf ook veel te veel opgehypt in m’n berichtje dus ik hoop niet dat ik tegen val voor ze hahaha

6 likes

Omg leuk!!! Let me know hoe het ging

1 like

Ik heb vorig jaar mijn huur- en zorg toeslag stop gezet omdat ik ander werk kreeg met veel meer loon en het dus ook niet nodig had. Kreeg net bericht dat ik vorig jaar te weinig heb ontvangen en krijg dus ruim €3000 op mijn rekening binnenkort! Dat komt heel goed uit want denk dat we daarmee een nieuwe bank gaan kopen die we op het oog hadden

65 likes

And I seeeeeeeee the african sunrise

Bedankt he :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zoooo, ik vind dit echt gaaf. Sowieso als mensen buiten hun comfortzone gaan en dan iets heel tofs neerzetten.

Moest ook een beetje denken aan Floor Jansen en Henk Poort met The Phantom.

8 likes

Ik heb een blog en zo vaak denk ik - ik wou dat ik dit fulltime kon doen. Artikelen schrijven, m’n hobby uitoefenen, coole events bezoeken.
Tot ik het bloggers/influencers topic hier lees hahah, dan denk ik dat met 2 benen op de grond blijven misschien ook een goed idee is.

9 likes

Rot op tering vliegen.

2 likes

Hahaha bij MS Teams heb je dit ook. Zijn ook van die mega gare opties altijd.

3 likes

Thanks!! Ging wel goed, maar was de eerste van in totaal vijf dus geen idee of ik het word

1 like

Frans Bauer heeft trouwens ook nog Rammstein gezongen:

9 likes

Wait whut helmut lotti staat op graspop?? :’)

3 likes

Ja, das pas metal.

1 like

:notes: In the second paradiiiiiiiiiiiise :notes:

1 like

Ik krijg net n selfie van m’n vriend met hem :joy:

12 likes

Even reageren op mezelf, maar ik heb de kamer!!! :partying_face: Berlin here I come

100 likes

Mega fan van Henk Poort sindsdien :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

:cowboy_hat_face::cowboy_hat_face::cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

1 like