Wat je even kwijt wil #65

M’n moeder is zo cute soms
Een maand geleden hadden we ingepland dat we weer een wimperlift gingen doen (lees: mijn zusje koopt zo’n set en doet dat bij ons allemaal) mijn schoonzus komt nu ook en m’n moeder heeft allemaal maskertjes enzo gehaald zodat we een hele beauty dag kunnen doen

82 likes

Dit is een teken! Hup!

1 like

Ja haha

3 likes

blijkbaar wel hahaha “Erg gezellig”: Helmut Lotti treedt pas zondag op, maar hij is nu al de ster van het Graspop-weekend | Het Nieuwsblad

11 likes

Ik had bedacht ff er een paar daagjes tussenuit te gaan richting Den Haag/Scheveningen die kant op. Maar wat is een verblijf duur zeg (hostels daargelaten) ik ben skeer maar wil ook gewoon even in een andere omgeving zijn ja :mad:

Ik heb laatst goedkope bonnen (a 20 piek de neus) bij Fletcher gekocht en die ingeleverd bij Fletcher Scheveningen. Aan het strand en nieuw, dus modern en ‘schoon’. Heb je nu niks aan, maar misschien tip voor als er weer zo’n actie is.

3 likes

Dat is een handige tip! Thanks :grin:

1 like

Ik was net op een soort strand en heb wel 30 dode vogels gezien en een dode baby zeeleeuw :smiling_face_with_tear:

1 like

Klinkt als vogelgriep going bad :sob:

5 likes

Net in mijn straat spontaan een wijntje gedronken in de camper van mijn buurvrouw.
Ahh… ik hou van mijn nieuwe buurt!

29 likes

Heb de hele dag geen last gehad van hooikoorts en nu lig ik in bed met mn raam open en ik blijf maar niezen :angry:

1 like

ohhh sick, welke wijk?

5 likes

Ah, wat naar… ik herken je gevoel heel goed! Hoe is het afgelopen?

1 like

Mijn vriend is een week weg, op mijn werk heb ik een drukke en belangrijke week, m’n moeder ligt in het ziekenhuis en m’n huis is zo’n enorme teringzooi dus ipv me nu klaar te maken voor werk zit ik tussen de was op de grond voor me uit te staren in de hoop dat er zo kaboutertjes komen om alles op te ruimen. :upside_down_face:

17 likes

Ik werd vannacht wakker van verschillende sirenes van de brandweer en rook ook direct brandlucht. Nou dan zit je wel even rechtop in bed!

Bleek een grote brand te zijn een paar straten verderop waar wel iets van 15 wagens op af zijn gestuurd. Gelukkig zijn de mensen in orde maar echt alles is afgebrand. :pensive:

3 likes

Neukölln!

4 likes

Ho ho, Hellmut* Lotti

4 likes

Mijn AH bonus :joy:

21 likes

Hier hetzelfde

2 likes

@Luzarl ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat in Berlijn! Voel je je een beetje thuis? Vind je het leuk met de kinderen en de ouders?

2 likes