Maakte van de week een lollige post van hihaho heb een dagboek gekocht. Eigenlijk werkt het best goed. Lekker ranten, niemand die je er mee lastig valt en niemand die het leest
Nou dan wacht ik nog wel even haha.
Ik hoop dat ik mijn vriend vandaag zo ver krijg om een zwembad te gaan halen, ik heb eindelijk een tuin in m’n leven dus gun me dat dan ook
Ik word helemaal blij van vlaggen met tassen eraan. Een van de enige redenen om voor een prestatie te vlaggen ipv traditie. Ik zie ook zo’n heel trots gezin voor me.
Toen er voor mij de vlag werd uitgehangen, kwamen de buren met een doosje Celebrations, dat vond ik toen ook zo lief.
Ik kreeg toen van de buurman, die echt nooit iets zei behalve “hallo” een cadeaubon van de ijssalon in de buurt voor €50.
Vind dat nog steeds heel bizar, maar toen der tijd ( ) kon ik daar de hele zomer ijsjes van halen.
Ik weet niet of ik dit lief of fucking creepy vind.
Waarom zou dit nou weer fucking creepy zijn?
Ik kreeg geen bon voor creampies.
Een random oude vent die een klein meisje waar die eigenlijk geen verdere band mee heeft €50 geeft?
Misschien ben ik te verpest door die pedo in mijn buurt die een buurmeisje heeft aangerand maar ik zou er wel heel vreemd van opkijken als iemand dat bij mijn dochter deed tbh.
Oh wacht je was geen 6 meer nvm
I mean ik haat mannen. Maar ik vind jouw kijk op mannen helemaal vreemd haha.
Mijn buurman. Ik heb verder geen enkel detail over zijn leeftijd gegeven
Een 18 jarige waar hij al 18 jaar naast woonde
Maar hoe heeft dit iets met pedo zijn te maken? Wat is het verband?
Ik las het verkeerd, dacht dat het ging over toen ze echt jong was. En dan vind ik het helemaal niet vreemd om te denken dat het misschien wel een viespeuk is?
@Zemraluani ja ik vulde te ver in en las niet goed.
Ik heb trouwens zowel mijn oude achterbuurman als mijn andere buurman als kind honderden keren naakt gezien
Dat zal je wel helemaal ongepast vinden. Maar ijsbonman nooit hoor.
50 euro aan ijs is als een jong kind een godsgeschenk haha.
Daarom juist.
Nja nogmaals ik las verkeerd en had ingevuld dat het om een 6-jarig meisje ging. En als ouder zou ik het best dubieus vinden dat een buurman waar we verder geen band mee hebben opeens mijn dochter €50 aan ijs zou geven.
Maar nogmaals ik heb verkeerd gelezen dus dit is niet eens van toepassing.
Lekkere dubbellikker
Wat een leuk cadeau, heel origineel ook!
Ik had toen een vakantiebaantje in een cafe en dat was echt zo leuk. Stamgasten kwamen met rozen, ik kreeg mega veel fooi en aan het eind van de avond zag ik mn vriendin die ook geslaagd was. Topavond!
Nou, ik werd zojuist zowaar versierd! Die jongen gaf me zijn telefoon en vroeg om mijn nummer. Ik wist echt niet hoe ik erop moest reageren en werd ook helemaal rood want eerlijk het is zo lang geleden, dus ben het helemaal niet meer gewend hahaha
Ik ga zo voor het eerst voor me myself and I een huis bezichtigen en misschien een bod doen omg, ik voel kriebels.
Was op zich best een leuke jongen en was eigenlijk wel weer eens leuk om mee te maken maar heb hem vriendelijk bedankt en zei dat ik een vriend al heb haha.