Wat je even kwijt wil #65

Creampies bij Lies. Lekkere kwarktaarten met oa banaan smaak!
Zit je vast in de was, haal dan je lekkere trek uit de kast en vul je mond zonder pardon. Met de creampies van Lies.

Edit; niemand is vies van de creampies van Lies

3 likes

Recruiters maken mij onredelijk boos. Moet je nou lachen of huilen van zo’n bericht, dat is toch niet duidelijk. Ik voel me in ieder geval niet geneigd om dan te reageren. :joy:

8 likes

Ik vind al die vlaggen met rugzakken eraan zo gezellig

20 likes

Lol volgens mij is iedereens moeder zo, want mijn moeder wel en ze klaagde laatst dat mijn oma dit altijd bij haar doet :joy:

12 likes

Ik was zo moe en echt gesloopt toen ik ging verhuizen. Uit frustratie ook meer dan 40 potjes nagellak toen weggeflikkerd. Van Opi tot aan goedkope troep. Nu 2 mini potjes van de Etos en ik ben hier nog blijer mee haha. Ontspullen is nu ook een ding geworden bij mij vrees ik :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik ben lekker met vriendinnen aan het bellen en de ouders hier zijn gezellig sushi aan het eten en wilden de box aanzetten voor een leuk muziekje. Ging mijn telefoon de hele tijd op de box!!! Hahaha het was zo awkward :joy::joy: gelukkig spreken ze geen Nederlands want we hadden het ook lekker over seks enzo natuurlijk

17 likes

Oudelullenopmerking: het leven gaat echt veel te snel

3 likes

Net gezellig nog even buiten gezeten met mn onder buren. Helaas kwamen ze met de mededeling dat ze gaan verhuizen. Wat ik erg jammer vindt, een van de weinige buren waar ik goed contact mee heb.

Een andere buurvrouw waar ik ook goed contact mee heb. kwam toevallig even langs lopen, zij is nog in gesprek met de verhuurder (particulier) en gaat waarschijnlijk ook verhuizen binnenkort. Jammer!

Ik hoop dat er leuke nieuwe mensen voor terug komen.

1 like

Ik kreeg laatst een bericht van een recruiter op Linkedin: “Wat zegt de glazen bol van Huismus?”

3 likes

Pff ik had zojuist het condoleren van mijn tante en het was zo hartverscheurend. Mijn neefje bleef ook de hele tijd bij haar en tegen haar praten :sob::sob::sob: Echt maak je niet te druk om alles want voor je het weet wordt je nog geen eens 53

23 likes

Ik heb morgen een toets en heb zo slecht kunnen leren vanwege de hitte maar de oefentoets was wel te doen en nu hoop ik heeeel erg dat dit morgen ook het geval is want dan ben ik klaar met toetsen voor dit jaar :heart_eyes:

6 likes

Ik kan niet slapen, ben veel te hyper voor pinkpop :joy: nog meer mensen die gaan??

4 likes

Veel plezier!

3 likes

Ik klik zo vaak per ongeluk op die suggesties in Whatsapp :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh dit ken ik helemaal niet! Is dat alleen bij ios?

3 likes

Nee ik heb een android telefoon! Maar enkel wanneer je de notification preview hebt, niet wanneer je het bericht echt opent.
Het is wellicht niet eens een Whatsapp feature, maar iets van het OS van m’n telefoon?

5 likes

Dankjewel, we zijn vertrokken :love_you_gesture::love_you_gesture:

5 likes

Ik heb een grote subsidieaanvraag gedaan voor een nieuw autonoom kunstproject en het kon tot 13 weken duren voordat ik reactie zou krijgen. Het is nu het einde van week 11 en ik heb net een brief binnen gekregen dat ik het hele subsidiebedrag gewoon krijg :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::heart::heart::heart::heart::heart::heart:. Was het stressvolle wachten dus gelukkig niet voor niets :sob:

172 likes

Ik heb van die oldschool waterijsjes gehaald die je zelf nog in moet vriezen. Maar daar heb ik uiteraard geen geduld voor. Duurt lang!!!

10 likes

Mijn vriend en ik waren vanacht gegijzeld door een GO sharing scooter. Kan er langzaam aan wel een beetje om lachen, maar vannacht was het een stuk minder grappig

De uitgebreide versie

Wij gebruiken normaal altijd Felyx of Check, want dat zijn stevige scooters. Ze rijden gewoon fijn, en de service is (tot nu toe) altijd goed geweest. Helaas stond er op de plek waar we waren, niets anders in de buurt. Dus toch maar een GO. Allemaal prima, stonden te kloten om de helmkoffer open te maken. Maar gelukt! Spullen erin, en hup naar huis.

Eenmaal thuis, kwamen wij erachter dat je de helmkoffer alleen met de app open kunt maken. Wij waren in de veronderstelling dat dit “eenmalig” was (het staat ook niet heel duidelijk aangegeven) en dat hij dan pas weer op slot zou gaan bij het afsluiten. Maar dat was dus niet het geval. Allebei onze telefoons zaten in de helmkoffer, uiteraard samen met de huissleutel.

Het was inmiddels 3 uur 's snachts, niemand op straat te vinden. Toen maar 20 minuten naar mijn schoonouders gereden. Mensen de schrik van hun leven bezorgd, want we konden niet bellen van tevoren :upside_down_face:

Telefoonnummer opgezocht van de klantenservice. NIEMAND BEREIKBAAR! Geen noodnummer, of uberhaupt ergens te vinden op de site: wat je dan moet doen? Want die scooter kon natuurlijk ook niet uit, EN ALLES LAG ERIN.

Uiteindelijk hebben we dat ding de tuin in gedragen, op slot gezet met een fietsketting en gewacht tot vanochtend 08 uur tot er iemand opnam van de klantenservice.

Inmiddels was ik een beetje labiel van alles, dus de meneer van de klantenservice was nogal overrompeld. Hij heeft gelukkig de hele rit als gratis berekend, dat dan weer wel. Maar man man man, wat was dat claustrofobisch. En heel erg geluk dat mijn schoonouders ons even op konden vangen, anders hadden we tot vanochtend naast dat ding op straat moeten blijven zitten.

Wat een klote systeem. Bij Felyx en Check gaan die koffers gewoon open, zonder app. Dus note voor iedereen: mocht je ooit een GO pakken, gooi je telefoon niet in de helmkoffer. Dat hebben wij uitgeprobeerd. Geen succes!!! Het was een goede relatietest, en ik was vooral heel blij dat ik niet alleen midden in de stad stond, zonder telefoon of iets. Maar daar is dan ook alles mee gezegd :grimacing:

37 likes