Omg wat erg hahahaha
Ik dacht na de ââfrikandelââ-pizza alles wel gehad te hebben, maar het kan altijd erger.
Oh man, wat naar! Maar hoe werkt zoiets dan? Als jouw schoonouders nu de app hadden geĂŻnstalleerd om die scooter weer te huren, kon hij dan niet open gemaakt worden?
Dat hebben we geprobeerd, maar om in te loggen moest ik een code invullen en je verwacht het niet, maar die code werd naar mijn telefoon gestuurd. En daardoor kon hij dus niet uit, anders was dit inderdaad een oplossing geweest.
Helmut Lotti is mn guilty pleasure hij heeft echt bangers van albums
Oh bah ik had een doosje geglazuurde donuts op het aanrecht staan. Vanmorgen gekocht bij de bakker, voor mijn zoontje vanmiddag. Kom ik binnen, zitten er twee vliegen in het plastic. Kijk ik goed, heeft er eentje eitjes in gelegd. Echt, gatverdamme. Stel je voor dat ik het niet gezien had, en mân zoontje die donut opgegeten zou hebben
Goede herinneringen aan de woensdagmiddag waarop mân moeder aan het strijken is met dvdâs van Helmut Lotti op tv
Ik heb dinsdag avond mijn enkel gebroken en het is nu een constante battle om enigszins comfortabel te liggen of te zitten
Omg ik ben zoooo moe. Ik wil gewoon slapen maar snachts slaap ik niet
Hahahah mijn vriend is daar ook en heeft het al weken over Helmut en hoe grappig hij dat vindt dat hij daar optreed.
Jaa Helmut Lotti! Zijn album Africa is fantastisch. Helmut Lotti die metal zingt, lastig voor te stellen want zo anders dan zijn andere muziek. Op de website van Graspop stond een YouTube filmpje en het is best wel tof. Is vast een leuk optreden dit weekend.
Ik zal het even doorsturen naar mijn moeder. Die weet vast niet wat ze ziet haha
African Sunrise heb ik altijd op repeat als ik dronken op de fiets zit
Ik wil dit
Zelfs op mijn laatste dag krijg ik van 1 manager geen dankjewel of succes. Nou doei hĂ© đ«Ą
Wat stoooom en wat snel ook?! Shit zeg. Vond je het zelf leuk werk?
Ik zit in de trein en de vrouw achter mij zit op haar laptop te typen, dr laptop staat op dat klaptafeltje dat aan mijn stoel vast zit, maar volgens mij zit ze op een typemachine ofzo want ze zit echt zo hard te rammen.
Het moment om te emigreren girl
Ik ga zo videobellen voor een een kamer in Berlijn. Zo zenuwachtig, heb mezelf ook veel te veel opgehypt in mân berichtje dus ik hoop niet dat ik tegen val voor ze hahaha
Omg leuk!!! Let me know hoe het ging
Ik heb vorig jaar mijn huur- en zorg toeslag stop gezet omdat ik ander werk kreeg met veel meer loon en het dus ook niet nodig had. Kreeg net bericht dat ik vorig jaar te weinig heb ontvangen en krijg dus ruim âŹ3000 op mijn rekening binnenkort! Dat komt heel goed uit want denk dat we daarmee een nieuwe bank gaan kopen die we op het oog hadden