And I seeeeeeeee the african sunrise
Bedankt he
And I seeeeeeeee the african sunrise
Bedankt he
Zoooo, ik vind dit echt gaaf. Sowieso als mensen buiten hun comfortzone gaan en dan iets heel tofs neerzetten.
Moest ook een beetje denken aan Floor Jansen en Henk Poort met The Phantom.
Ik heb een blog en zo vaak denk ik - ik wou dat ik dit fulltime kon doen. Artikelen schrijven, m’n hobby uitoefenen, coole events bezoeken.
Tot ik het bloggers/influencers topic hier lees hahah, dan denk ik dat met 2 benen op de grond blijven misschien ook een goed idee is.
Rot op tering vliegen.
Hahaha bij MS Teams heb je dit ook. Zijn ook van die mega gare opties altijd.
Thanks!! Ging wel goed, maar was de eerste van in totaal vijf dus geen idee of ik het word
Wait whut helmut lotti staat op graspop?? :’)
Ja, das pas metal.
In the second paradiiiiiiiiiiiise
Ik krijg net n selfie van m’n vriend met hem
Even reageren op mezelf, maar ik heb de kamer!!! Berlin here I come
Mega fan van Henk Poort sindsdien
M’n moeder is zo cute soms
Een maand geleden hadden we ingepland dat we weer een wimperlift gingen doen (lees: mijn zusje koopt zo’n set en doet dat bij ons allemaal) mijn schoonzus komt nu ook en m’n moeder heeft allemaal maskertjes enzo gehaald zodat we een hele beauty dag kunnen doen
Dit is een teken! Hup!
Ja haha
blijkbaar wel hahaha “Erg gezellig”: Helmut Lotti treedt pas zondag op, maar hij is nu al de ster van het Graspop-weekend | Het Nieuwsblad
Ik had bedacht ff er een paar daagjes tussenuit te gaan richting Den Haag/Scheveningen die kant op. Maar wat is een verblijf duur zeg (hostels daargelaten) ik ben skeer maar wil ook gewoon even in een andere omgeving zijn ja
Ik heb laatst goedkope bonnen (a 20 piek de neus) bij Fletcher gekocht en die ingeleverd bij Fletcher Scheveningen. Aan het strand en nieuw, dus modern en ‘schoon’. Heb je nu niks aan, maar misschien tip voor als er weer zo’n actie is.