Dat is een handige tip! Thanks
Ik was net op een soort strand en heb wel 30 dode vogels gezien en een dode baby zeeleeuw
Klinkt als vogelgriep going bad
Net in mijn straat spontaan een wijntje gedronken in de camper van mijn buurvrouw.
Ahh… ik hou van mijn nieuwe buurt!
Heb de hele dag geen last gehad van hooikoorts en nu lig ik in bed met mn raam open en ik blijf maar niezen
ohhh sick, welke wijk?
Ah, wat naar… ik herken je gevoel heel goed! Hoe is het afgelopen?
Mijn vriend is een week weg, op mijn werk heb ik een drukke en belangrijke week, m’n moeder ligt in het ziekenhuis en m’n huis is zo’n enorme teringzooi dus ipv me nu klaar te maken voor werk zit ik tussen de was op de grond voor me uit te staren in de hoop dat er zo kaboutertjes komen om alles op te ruimen.
Ik werd vannacht wakker van verschillende sirenes van de brandweer en rook ook direct brandlucht. Nou dan zit je wel even rechtop in bed!
Bleek een grote brand te zijn een paar straten verderop waar wel iets van 15 wagens op af zijn gestuurd. Gelukkig zijn de mensen in orde maar echt alles is afgebrand.
Neukölln!
Ho ho, Hellmut* Lotti
Hier hetzelfde
@Luzarl ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat in Berlijn! Voel je je een beetje thuis? Vind je het leuk met de kinderen en de ouders?
Door omstandigheden hebben we zoveel liefde en steun ontvangen van mensen om ons heen. Soms uit onverwachte hoek, soms van mensen van wie je het wel verwacht. En ik voel me echt al een paar dagen zo geliefd en dankbaar.
Ben net met mijn fiets over de kop gevlogen gelukkig alleen een schaafwond en eventueel wat schade aan mijn fiets. Mijn fiets mandje liet los, die probeerde ik te pakken en tegelijkertijd te hard geremt. Had veel erger kunnen aflopen. Geen auto achter mij, geen kind achterop, niet tegen de geparkeerde auto’s aangevlogen. Alsnog zag het er volgens mij best spectaculair uit.
Fiets is al bij de maker om hem te controleren en het mandje heb ik thuis alweer vastgedraaid.
De auto die ver achter mij reed en dus alles gezien heeft is niet gestopt. Maar een meneer die er langs liep wel. Had gelukkig geen hulp nodig, maar alsnog niet zo cool.
Is er nog iemand die een review kan geven?
Zeker niet van plan om daarbij te zijn deze dagen
Net een vliegengordijn opgehangen. En nu al helemaal bezweet dat belooft weer wat voor dit weekend
Ik ben een taart voor mijn nichtje aan het maken, maar het is een beetje obsessief aan het worden eigenlijk haha. Ik merk dat ik er gewoon niet van kan slapen. Ik zit iedere keer tot 1 uur snachts ofzo tot in mijn ellebogen in het fondant en dan word ik sochtends veel te vroeg wakker omdat ik dan ga piekeren over wat ik nog meer moet doen, en hoe ik het allemaal ga neerzetten, en hoe het blijft staan etc. Etc. Leuk allemaal hoor maar word echt GEK van mezelf Mens ga slapen it ain’t that important hahaha