O leuk! Vind dat een leuke buurt.
Ik drink nooit koffie, mn vriend ook niet. Maar wel een koffieapparaat aangeschaft. Staat nu alweer in de kelder. Ik heb zoiets van als je koffie wilt ga je maar naar starbucks of whatever. Zelf heb ik een paar koffiekopjes gekocht. Maar heb er ook veel gekregen van vrienden/familie. Ik heb er nu 18, wat moet ik ermee maargoed we lief natuurlijk en misschien ook een teken dat ik ten alle tijde koffie moet aanbieden.
Nouja je kunt ook gewoon ranja drinken uit een kopje hè of thee of soep of gebruiken als bloempotten
Ik kan niet wachten op de fotos.
In het baktopic staat al een voorproefje!
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens wat make-up op. Had de concealer en foundation opgedaan die ik normaal altijd in de winter draag en dacht dat de kleur nog wel goed zou zijn. Keek net in een andere spiegel en lijk wel een spook joh! Toch al iets meer zon gezien dan ik dacht Vanmiddag maar even op foundation jacht
Thanks! Haha ja ik zal ze hier ook sowieso weer komen posten!
Had alles vanmorgen op de cake mold gezet om een beetje te schatten hoe het eruit komt te zien en ook of het überhaupt wel past haha, maar ik wacht wel gewoon met posten totdat ie echt helemaal af is!
Haha
Ligt er wel aan waar in Neukölln natuurlijk, Britz hoort ook bij Neukölln maar is doodsaaie buitenwijk. Maar zolang het het deel binnen de S-Bahn ring is zit je idd wel goed!
O zal vast, gedeelte waar ik was had vet lekkere eettentjes en leuke barretjes. En een goede markt dacht ik. Maar ja geldt voor elke buurt wel denk ik dat er stomme stukken zitten.
Edit: niet daar gewoond overigens. Maar vond het daar en bij Kreuzberg wel echt leuke stukken zitten. Zat zelf in een heel fijne buurt in Prenzlauer Berg, maar die heeft ook dode stukken.
Ja, Maybachufer markt
Daaromheen is inderdaad heel leuk met veel restaurants en bars enzo, net als Schillerkiez en Rixdorf bijvoorbeeld.
Ik ben door een verhuizing en angst voor de tandarts (thanks to een tandarts die zomaar onaangekondigd met die haak een tand eruit trok toen ik 6 was✨) al even niet meer geweest, en de drempel om dat weer te doen was dus ook best wel hoog. Maar gisteravond besloten dat die drempel alleen maar hoger gaat worden dus dat nú het ‘makkelijkste’ moment gaat zijn wat dat betreft.
Praktijk hier in de buurt gevonden die hele goede reviews had m.n over hun omgang met hele angstige mensen. Dus ingeschreven en net belde er een receptioniste die echt zo lief en vriendelijk was. Benoemde zo lief dat het al heel goed is dat ik deze stap heb gemaakt en dat ze snapt hoe lastig dit kan zijn met deze angst. Instant fijn gevoel, was echt bang om dan bij zo’n zeur terecht te komen die je dan ook nog even moet vertellen dat het echt dom is dat je een tijd niet bent geweest.
Lief dat je het vraagt! Het gaat een beetje zozo, ik verveel me overdag nog een beetje en zie de kinderen niet zo vaak omdat die natuurlijk gewoon op school zijn, dus het duurt wel even om een band op te bouwen. Maar iedereen is wel heel lief en supportive en ik heb al wat leuke meiden leren kennen, dus ik hou gewoon vol!
Wat goed dat dit bestaat!
De keuken had nog groentekroketten over, maar must resist. Eet de laatste tijd echt teveel kroketten
Groente = goed
Waarom heb ik zo’n koppijn?
En hij is nog lekker ook!
Ja ik heb er 1 gepikt
Meh, iemand op werk heeft mijn blikje cola gepikt uit de koelkast en er werken echt 500 mensen in dit gebouw, dus geen idee wie het was. Ben een beetje te boos erover
Te weinig gedronken met dit weer?
Ben net, na 66 uur gewerkt te hebben op 5 dagen, ontslagen met 5 andere collega’s door economische redenen.