Vreselijk! Per direct ook echt of moet je nog even doorwerken?
Ik zou nog tot 30/06 echt werken maar heb officieel 8 weken opzeg
Er wordt hier in de speeltuin een kind gebeld op haar smartwatch dat ze thuis moet komen.
Smartwatches onder kinderen, is dat een ding?
Ja joh met van die trackers erop. Mijn kinderen hier hebben ze ook, ze kunnen er ook mee bellen inderdaad maar het is dan weer geen mobieltje (waarom is dit zoân ouderwets woord) waar ze uren op kunnen scrollen
Ik zit vlakbij tempelhoferfeld dus volgens mij zit ik goed haha. Wel in een rustige straat maar dat vind ik wel chill.
Haha waar is de tijd dat je de kookwekker mee kreeg om te weten wanneer je naar huis moest
Maar goed, waarschijnlijk een beter alternatief dan een mobieltje inderdaad.
Wat ontzettend kut zeg. Ik hoop dat er snel iets anders op je pad komt.
Haha wat een goed idee van die kookwekker, wow! Mijn kind heeft niet zoân horloge. Vind het toch niet fijn voelen om haar te tracken en het lijkt me ook schijnveiligheid.
Ik ga op vakantie en heb er zin in maar ik besef me net dat ik mân duolingo streak kwijt ga raken. Jammer.
Niks lekkerder dan wanneer je precies de juiste Spotify Radio hebt gevonden die je vibe helemaal matcht elk nummer on point voor mijn humeur en moeiteloos nieuwe muziek gevonden
Nou nou nodeloosâŠ
Een vriendin van mij heeft een telefoon gekocht voor haar zoon van 9, omdat ze steeds niet weet waar rondhangt. Zo was hij laatst na de training nog even gaan voetballen op straat en kwam hij pas om 21.00u thuis. Blijkbaar is het handiger om hem te bellen dan om van te voren af te spreken hoe laat hij thuis verwacht wordt
Ja volgensmij klopt dat, las er laatst wat over. Behalve verdrinking en verkeersongevallen dat stijgt helaas wel elk jaar!
Wauw, die duux whisper ventilator is wel de ultieme middelmatige luxe zeg. Groetjes
Ik was vanmiddag bij mân oma en haar vriendin (80+) was er ook. En die vriendin was aan het vertellen dat ze tegenwoordig steeds meer geĂŻnteresseerd is in vegan en plantaardige producten maar dat sommige mensen in het bejaardentehuis dingen zeiden zoals âhUh waT eEt Jij nU voOR dOMMe dINGenâ. Vond het zo leuk dat ze daar (op die leeftijd zelfs nog) actief mee bezig is
Ik hou ervan dat die wat stiller is maar ik heb hem van de week ook mega over prikkelt getest en dan is ieh toch nog een klein beetje irri hsha. Maar goed ik denk dat geen enkel lucht blaas apparaat compleet stil is.
Ik heb hem op 1 staan, dat is al genoeg. (Op standje 27 vlogen al mijn papieren van mijn bureau) Ik vind het irritantste aan luchtblaasapparaten trouwens juist die luchtstroom de hele tijd en niet het geluid. Ook logisch
Hahaha idd, mijn ouders zouden me dan echt komen zoeken en me voor mijn vrienden voor schut zetten.
Zo leuk! Ga je daar studeren?
Haha hier heb ik echt nog nooit van gehoord, wel vindingrijk van je ouders.