Wat je even kwijt wil #65

Ik dacht net dat het een goed idee was om nog even een avondwandeling te maken. Langs het water. Waar natuurlijk 100 miljoen muggen zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja precies! We maken gewoon afspraken waar ze heen mag en soms moet ik 2 rondjes lopen omdat we elkaar net mislopen maar we vinden elkaar altijd.

1 like

Volgens mij hebben komkommers het zwaar dit jaar. Helemaal niet sappig.

3 likes

Ik heb net heel random bijna 2 uur gevideobeld met een oud collega van 4 jaar geleden die wilde weten hoe het was in berlijn. Echt heel gezellig, maakte echt mn avond

Oh en, ik had voor het eerst de kids alleen en ze deden het zo goed!!!

En er zat net een egel in mn kamer. Zo zielig!! Maar hij is gered

51 likes

Ik ben zo eentje die voor 5 uur ‘s ochtends al buiten aan het hardlopen is (ben nu 30km verder weer thuis gedoucht voor 8 uur) Haha :joy: dat vinden anderen altijd stom toch ofzo

36 likes

Als ik altijd vroeg wakker zou zijn, lijkt het me juist heerlijk. Lekker rustig overal en nog een beetje koel met dit weer. Ik kan alleen geen 30 km hardlopen maar gewoon wandelen lijkt me ook fijn haha

8 likes

Het is juist bewonderingswaardig en motiverend, je bent een soort vrouwelijke David goggins en die inspireert ook velen :clap: vind het geweldig om jouw posts te lezen van hardlopen met de hond tot insane ultramarathons. Sterke discipline dat je zo hard werkt en vroeg opstaat, echt iets om trots op te zijn!

18 likes

Ja, doe het ook puur voor de rust zo vroeg. En de warmte voor zijn. Overal konijntjes, bijna geen verkeer. Zonsopkomst was magisch met mist erbij.

@Teenslipper lief! David Goggins ken ik niet, eff googlen!

8 likes

Oh ik zou dit zo graag willen kunnen. Maar avondmens en opstaan is mijn moeilijkste moment van de dag.

16 likes

Dat lijkt me juist heerlijk. :smiley:

2 likes

Nee, is vet cool! Dat je je inzet voor wat je belangrijk vindt en dat je daar plezier uit haalt. En zelf ben ik ook graag vroeg wakker en buiten (lang niet zo actief als jij, haha), fijn juist. :sun_with_face:

4 likes

Wat een rotsituatie zeg! Het enige wat ik weet is dat je wel een noodpaspoort of rijbewijs met spoed kan aanvragen, maar hoe dat in het weekend zit en hoelang het duurt durf ik niet te zeggen.

1 like

Bankpas en cc laten blokkeren, kan hij met z’n mobiel betalen/dat aanzetten? Dan lost dat in principe op.

Heeft hij helemaal geen reisdocument meer? Of heeft hij nog een paspoort liggen? Op Schiphol zelf kan je een noodpaspoort aanvragen, door eerst de marechaussee te bellen.

Qua rijbewijs ben je wel redelijk fucked als ie m vanavond al moet hebben, dat gaat niet lukken.

1 like

Ik moet nog van alles in huis doen omdat ik net ben verhuisd en dit weekend heb ik weinig plannen dus dat stond op de planning. Maar het is natuurlijk veel te heet en nu is m’n huis ontploft omdat alles half af is en ben ik naar het zwembad gevlucht :+1:t2:

4 likes

Sommige annuleringsverzekeringen dekken ook dit soort dingen; dus als hij die heeft, is het handig om daar naar te kijken. Ik weet niet hoe lang jullie vakantie samen nog is? En of je ook zonder auto je kunt vermaken?

Groot gelijk, er zijn nog zat momenten dat het kan :blush: ik probeer iedere dag een doos aan te pakken maar vandaag is het even een big nope.

Ik kan het niet laten om in het buitenland zwerfhondjes en zwerfkatten te aaien. Wel als ze er redelijk gezond uit zien en vriendelijk. Maar in Marokko en nu in Peru zooveel lieve diertjes. MOET AAIEN!

8 likes

na een hele middag chillen met vrienden bij een plas zit ik hier nu gaar bij te komen op de bank, nog in m’n bikini. Met t zand nog tussen m’n tenen. Smeerlapperij, met al dat zand en zonnebrand en zweet van de middag, maar ben veel te lam om mezelf ff schoon te maken 🫠

5 likes

Ik ben ook rozig vd zon maar niet op een lekkere manier. Nu even zin maken om te koken.

1 like

Ik stapte een volle trein in een jurkje die ikzelf heel chill vind, maar met een sowieso dikke en nu extra opgezwollen buik, maar niet zwanger. Iemand stond voor me op en nu durf ik niet mn Red Bull te drinken. Ik laat mensen lekker in de waan.

@Karl_Lagerfeld ik zie toevallig nu je bericht in je ergernissen. Mij maakt die zwangerschapsverdenking niet uit, maar ik wil niet als een loedermoeder in spe lurken aan een blikje energy. Normaal ga ik voor de puber Mitchellvibe :sunglasses:

8 likes