Heb je je frikandelbroodje wel opgegeten?
Waren uitverkocht bij de appie to go, helaas.
Ik gaf iemand van vroeger mijn nummer om af en toe eens contact te hebben, maar ik had er niet echt op gerekend dat ik 18(!) appjes achter elkaar zou krijgen. Die gaat mooi op dempen Ik wil best contact met je, maar dit vind ik iets te heftig. /dagboekpost
Jezus neeeee. Ik loop naar de keuken, hoor mijn rat een gek geluid maken dus loop heen en toen lag hij ineens dood in zijn hangmat. Jezus ik zit helemaal te trillen.
Edit (5 uur later): Lijkt er sterk op als ik even ga lopen zoeken op Google dat hij een hersenbloeding heeft gehad of een hartstilstand/aanval.
Enige beetje troost wat ik dan heb is dat hij waarschijnlijk het maar een paar seconden heeft meegemaakt en het dus snel ging voor hem (hem zien lijden zou mij nog meer pijn hebben gedaan, nu al koppijn door het janken ).
Ahhh nee wat sneu, was hij al oud? Veel sterkte
Speciaal daarvoor heb ik mij laten inenten tegen rabies. Kan alle straat katten niet weerstaan
Nee nog maar 1 jaar en 3 maanden ongeveer. Het ging ook echt zo snel. Pfff kon niet eens telefoon pakken om de dierenarts te bellen.
Ah gossie nee wat naar dat is nog heel jong ook. Zo onverwachts
Wat kut om het te zien gebeuren en compleet onverwacht, sterkte!
Ik dacht dat ik met héél rustig aan doen 4 dagen festival wel vol zou houden (en maandag vertrekken we naar Frankrijk tot zaterdag), maar ik ben helemaal gecrasht. De hoeveelheid mensen, mijn chronische slaaptekort en de warmte zijn me echt teveel. We hebben alvast een hotel geboekt van zondag op maandag ipv dat we maandagochtend pas van het festivalterrein vertrekken, maar misschien slaan we gewoon morgen de hele dag wel over. En ik weet niet eens of ik het trek om vanavond m’n lievelingsband te zien.
Voel me echt gefaald en schuldig naar mijn vriend toe, maar die maakt er gelukkig alles behalve een probleem van. Maar heb wel ff lekker een potje lopen janken net.
Aww ik kan het me helemaal voorstellen hoor!! 4 dagen festival, in de hitte in een tentje + met mega veel mensen zou voor mij echt veel te veel gevraagd zijn. Hopelijk kun je wat rusten en je favo band nog zien
Ook als de bank open was geweest had hij geen nieuwe pas en creditcard gekregen. Heeft hij ze wel geblokkeerd?
Ik zit die update van Freek Vonk te kijken over die levende larf in zijn been.
Mijn vriend:
Ik: is er nog chips? Heb echt zin in chips.
Ik vind het ook echt interessant. Zou ook liever die larven in mn been hebben zitten dan een hoop andere dingen die je kunt oplopen.
Ja weet ik. Vind het een fijner gevoel dat ik die vaccinatie heb voor het geval dat.
Voordeel is wel je hoeft geen shot antistoffen wat niet overal goed verkrijgbaar is.
Ik besef me ineens hoe blij ik ben dat ik dit jaar alleen op vakantie ga en naar een land wat ik ook echt graag wil zien. Met mijn vrienden valt namelijk tegenwoordig niet eens dagje weg te plannen. Voelde vaak rond dit tijd van het jaar veel jaloezie als ik de vakantieplannen van anderen hoorde, maar nu ik lekker mijn eigen ding ga doen heb ik hier totaal geen last van.
Bijenkorf heeft 50% sale op je 2e zonnebril en nu wil ik er eigenlijk een stuk of 6 bestellen om te passen (gezien ze die niet in de winkel hebben), maar dan moet ik het ook weer retouren en dat vind ik met een pakketje met een waarde van 2500 eu toch wel doodeng.
Nou schat je bent dicht bij de jungle. Get yourself a larf babe!
Het is wachten op een designer die een zonnebril ontwerpt met larven of veenmollen op de pootjes. Graag in het goud voor een luxe touch.
Hebben jullie geen noodkaarten in Nederland? Je krijgt een kaart zonder naam in afwachting van je nieuwe en dat kan je in je kantoor aanvragen.