Ik kom net uit bad. Met glitterbadbomb. Nu zit alles onder de glitter maar ik ben wel weer zen
Ik geef morgen een presentatie over mijn werk op een hoge school, en ben toch wel een beetje zenuwachtig. En daarna gaan we een weekend weg met de vriendengroep
Ik zou eigenlijk niks gaan doen vandaag maar toch de stad in gegaan en het was heeeel gezellig. En nu chips eten in bed
You can do it! Succes!
De avondwinkel in mijn oude woonplaats is gister voor de 4e!! keer overvallen Echt zo zielig voor die eigenaar. Het is gewoon echt elk jaar prijs daar.
Ik zou even de stad in gaan, uiteindelijk de koning van een afstand gezien, goedkope kaartjes voor een festival geregeld en fantastische dag gehad met vrienden en oude vrienden
Waarom heb ik niet gewoon vrij genomen vandaag? Het was een beetje te gezellig gisteren, dus een dagje bijkomen kan geen kwaad.
Ik wil niet weeerrrkenn
Ik heb echt no luck met sieraden de laatste tijd want nu ben ik weer een oorbel kwijt
Edit: wederom vind ik hem na dit bericht!!!
Ik ben verbrand op de zogenaamd kouder-dan-nieuwjaarsdag Koningsdag…
Thnxx,
Onze werkgever had bepaald dat vandaag een verplichte vrije dag is. Kantoor gesloten.
Maar ben er toch wel erg blij mee
Overal op straat mensen met bleke snoetjes en zonnebrillen op in de regen haha, terwijl ik fris en fruitig naar zwangerschapsgym wandel. Baal dat ik niet kon feesten maar de katers mis ik niet.
Heb net het royaltyoverzicht van 2022 van mijn roman gekregen (het overzicht van boekverkoop en wat ik daarvan krijg) en heb mijn voorschot bijjjjna terugverdiend dus nog een paar boeken en dan ga ik daadwerkelijk geld verdienen aan het boek
Wat leuk! Wat voor roman heb je geschreven?
Ik ben echt niet vooruit te branden met werken. En dat terwijl ik vanuit bed werk.
Dan is het juist erger bij mij ik had bij mn vorige werk een keer een ochtenddienst van 8 tot 12 en toen ben ik na het hallo zeggen en 3 dingen doen weer in slaap gevallen
Ik heb echt nergens zin in, ben moe en heb een dip. Maar ik moet dit nog tot half vijf volhouden.
Ik moet vandaag verhuizen (niet eens meubels), maar ik doe gewoon niks?? Nu scheelt het dat ik in principe volgende week ook nog heb om spullen te verhuizen, maar het idee was dat ik het vandaag allemaal zou doen.
Het is (literaire) fictie, ‘gewoon’ proza dus, over identiteit, biculturaliteit en ergens wel of niet thuis kunnen en willen horen (in de context van de explosie in de haven van Beiroet in 2020)
Ik heb bijna een maand. Vrij