Wat je even kwijt wil #65

Heb bij een van de grote banken gewerkt maar nee dat hebben we niet. Je kan meestal via de app een nieuwe pas aanvragen maar duurt wel een aantal werkdagen voor je m hebt.

Je contactloos betalen via telefoon blijft het wel doen. Maar als je dat niet heb is t echt pech, want geld hebben de banken ook niet.

2 likes

Heeft jullie woonplaats een gevonden voorwerpen Facebook pagina? Ik ben daar al eens mijn sleutelbos en bankpas op tegengekomen en de rugzak van m’n broertje die gestolen was

3 likes

Die werkt zoals een normale kaart tot je je echte kaart activeert. Heb het volledige verhaal gemist maar mocht je bij de grote blauwe bank zijn dan kan je morgen bellen en kunnen ze in eender welk kantoor in België een kaart aanmaken, ook al zijn ze officieel gesloten.

Medelijden met iedereen die nu voor Jan Lul bij Burna Boy staat

9 likes

Is hij er nog steeds niet? Wat erg!

2 likes

Afgelast hoor ik net
Super bizar joh

1 like

Maar waarom? Volgens de organisatie zou het niet aan hem liggen, maar aan wat dan wel?

1 like

Ik heb de app Smart Friends ontdekt en we doen nu een competitie met vrienden. Voel me heel slim nu ik de challenge van vandaag al opgelost heb! :laughing:

Iemand in voor een FF competitie? :joy: (App is alleen voor iOS)

3 likes

Ik was vanavond bij een concert en ik moest helemaal huilen (omdat het zo mooi was, niet omdat het heel slecht was). Voelde me al helemaal dramatisch, maar toen keek ik opzij en zat de vrouw naast me ook helemaal te snikken dus waren we samen een emotioneel wrak :sob: oh muziek verbindt mensen

20 likes

Tuurlijk zeggen ze dat. Anders wilt niemand naar het vervangende concert straks. :eyes:

5 likes

Vanavond zat ik in de tram en er zat een jochie van 6 naast me en hij vroeg mijn leeftijd, dus ik zo zeggen dat hij moest raden. Nou, 16 dacht hij :joy: Dus ik “neee, bijna 26” en toen zei die “oeehhh bijna volwassen dus!” :joy::joy::joy:

Later was hij ook geluiden/klanken aan het maken in het engels/duits/frans en het leek er nog op ook. Toen vroeg het meisje tegeover ons of hij het ook in het Japans kon. En ja, dat kon hij “maar daar ga ik niet aan beginnen want als ik alle talen van de wereld moet doen ben ik vanavond nog bezig”

Hahahaha hij was zo wijs

37 likes

Mini overwinningen van de dag voor deze angstige introverte overdenker:

• op mijn eentje naar een feestje bij iemand thuis geweest waar ik niemand kende buiten de gastvrouw
  • niet ongemakkelijk in een hoekje gezeten maar juist redelijk wat gepraat en ook wat gedanst (wel nog steeds teveel gerookt om iets te doen te hebben)
  • omdat ik geen bus terug had voor het eerst een deelfiets gehuurd en een stuk van de weg daarmee gedaan ondanks dat ik al sinds ik kind was niet gefietst heb (en zelfs toen was ik een onhandige fietser)

Was wel echt al aan het sterven ondanks dat het maar 12 minuten was, er geen verkeer was en het voornamelijk vlak was maar oke, it’s something

En nu chips vreten en gaan slapen.

84 likes

Ik was vannacht uit en ik heb het echt zo leuk gehad maar nu lig ik bed (al een tijdje, kan niet slapen) en denk ik: was dit het nou allemaal waard? Nee.

Ik snap niet waarom ik me down voel over de avond terwijl de hele avond echt mega gezellig was, maar nu heb ik haast spijt dat ik mee bem gegaan? Blegh ik snap niks van mezelf

3 likes

Huh? Om de mensen waarmee je was? Of kan het dat je je nu zo voelt omdat je misschien overprikkeld of oververmoeid bent?

1 like

Ik ben pasfoto’s van mn kind aan het uitknippen voor haar grootouders. Mijn moeder wil graag pasfoto’s van haar kleinkinderen voor in haar portemonnee. En nu zit ik te denken dat ze dat vroeger al had, een vakje helemaal vol met jaren aan foto’s van mij, mijn broer en zus. En opeens maakt dat me emotioneel :sweat_smile: Ik denk dat mn moeder nog steeds rondloopt met die foto’s
ze heeft ook nog zo’n enorme ouderwetse leren portemonnee haha.

34 likes

Zo lief! Helaas m’n favo band niet kunnen zien, maar gelukkig heb ik die al 3x live gezien dus dat verzacht het leed een beetje :sweat_smile:

Wel een beetje bij kunnen slapen, hopelijk trek ik het om vandaag nog wat bands te kunnen zien.

4 likes

Ik heb net de beslagkom in het keukenkastje weggepropt, wetende dat ik hem op m’n kop krijg de volgende keer dat ik het deurtje open doe. En toch doe ik het.

29 likes

Ik herken dit heb dit ook altijd na alcoholgebruik en stappen. Het moment zelf is leuk en eenmaal thuis ervaar ik 3 dagen onrust.

1 like

Mijn moeder en oma hebben nog steeds een foto van mij in hun portemonnee als 14-jarige puber Stofdoek met zwart omlijnde ogen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Alcohol gedronken ook? Hangxiety! Ik heb dit ook dit weekend en alles overdenken en omg het is verschrikkelijk!

Het heeft misschien even nodig maar wordt weer beter. Hang in there!

4 likes