Wat je even kwijt wil #65

Love dit weer, even wat verkoeling en niet zoveel zon.
Ben alleen wel kneitermoe vandaag

4 likes

Lawinegevaar noem ik dat altijd.

3 likes

Kinderverjaardagen op zondagochtend zouden verboden moeten worden.

14 likes

Problems for future me!

6 likes

Oh ik vind het des te plakkeriger vandaag, maar hier heeft het ook nog niet geregend

3 likes

Hier ook nog geen regen hoor, maar mijn kantoor zit in de buurt van water en er staat een briesje.
Is hier prima uit te houden daardoor

1 like

Ik heb vaak in het ov dat ik iemand zie die ik ken en hoe leuk ik die persoon ook vind. Ik vind het ov heerlijk om in te dagdromen dus ik verstop me dan voor de smalltalk haha.

15 likes

Ik heb zo slecht geslapen doordat mijn onderbuurvrouw om 7 uur sochtends al met haar jankende baby in de tuin onder mijn slaapkamer zat. En nu voel ik mij beroerd en vraag ik mij af of het de vermoeidheid is of dat ik weer koorts ga krijgen.

Oh heerlijk!

1 like

Ik ga straks naar een meertje met mensen die ik niet zo goed ken en om daar te komen moet ik drie kwartier met de trein en eerst naar het station met zo’n step/deelfiets. Trein gaat elke 10 minuten en toch heb ik al zeven keer opgezocht welke ik toch het beste kan nemen zodat ik tegelijk met de groep ben :sweat_smile: vermoeiend

3 likes

Als niemand er nou heen gaat, dan sterft het fenomeen misschien een keer uit.

8 likes

Ik kan echt zo balen als ik een collega tegenkom op het station :sob: Beste is nog wel als de trein zo vol is dat je nog wel kunt zitten maar niet meer naast elkaar, problem solved.

8 likes

Van mij mag het in het algemeen wel verboden worden.

2 likes

Heerlijk, ik volg ook zo’n vrouw op youtube die zelf zuurdesem-pitabroodjes maakt (echt niet moeilijk hoor!!) en om 5 uur opstaat om lekker alvast de was te doen en tijd voor zichzelf te hebben voordat haar duizend kinderen wakker worden. Helaas heeft het mij nog nooit langer dan een uur geĆÆnspireerd tot actie

4 likes

En, ook al geĆÆnspireerd om je kind te homeschoolen?

4 likes

Ik vind dat je met zo’n man al veel succesvoller bent in het leven dan die moeders die je inspireren :joy:

1 like

Dat zeg je nu en voor je het weet maak je je eigen boteršŸ˜‚

1 like

Ik weet ook gewoon precies wie je bedoelt hahaha heb haar ook maar ontvolgt want ik wil ook een Jersey koe

1 like

Gelukkig niet met moedermelk

12 likes

Little Mountain Ranch toevallig? :grin:

1 like