Wat je even kwijt wil #65

Hahaha, die met dat kind die ze dan net zo neerzet dat die vingers eraf gechopt kunnen worden.
Ff gezocht en het is ballerinafarm

2 likes

:nauseated_face:

3 likes

Wat is die knoflookpers van Ikea toch handig. Ik zou anders serieus minder knoflook gebruiken.

5 likes

Welke is het ? Ik gebruik nu vooral poeder ipv verse vanwege het pellen en snijden etc.

9 likes

10 likes

Heb je ook die ik heb gelinkt? Was in het begin was eens bang dat dat ding zou breken want je moet wel hard drukken.

3 likes

En @Oprah thanks. Ongepeld erin nog makkelijker haha. Moet binnenkort sowieso naar ikea.

4 likes

Hebben jullie nog tips voor dit soort vrouwen op youtube? Heb geen insta

1 like

Ik vind dit echt het grootste grafding ter aarde. Koop gewoon een knap koksmes of een fijne rasp, dan heb je al die knijpers niet nodig.

6 likes

Wat is dat toch opeens met het woord knap dat op deze manier gebruikt wordt?

31 likes

@Schoonmaakazijn en @JustinBieber ja inderdaad wel alcohol gehad, ik ging even googlen naar hangxiety en dat klinkt wel als wat ik had ja :joy:.

Ik was gistermiddag al met vriendinnen naar een meertje geweest, lekker gekletst en gepickinickt en 's avonds gingen we dus spontaan nog uit. Al met al dus een dag vol gezelligheid en dan kom je 's nachts weer alleen thuis en ik had gewoon zo’n gevoel van: en nu?

Maar goed, dat gevoel is nu al weer wat aan het wegebben hoor :smile:

8 likes

Is dat iets van nu?
Ik ken het vooral als iets West Fries, maar kan best dat het nu door meer mensen gebruikt wordt.

3 likes

Mijn ouders gebruiken dit op deze manier al zo lang als ik me kan herinneren (Noord-Holland Noord)

5 likes

Ja volgens mij is het West-Fries idd. Ik gebruik t zelf bijna nooit, maar hier in de regio zeker wel

3 likes

En Janneke Jelies (Urk) is altijd blij als de woonkamer weer knap is

25 likes

Haha ik kom niet uit West-Friesland, maar wel uit Noord-Holland. Dus misschien is dit de regio. Nooit bij stilgestaan dat dit geen normaal taalgebruik is, maar dat heb ik ook weer met Limburgers die zo’n zeggen waar je zulke hoort te gebruiken.

5 likes

Ze stoppen hier echt overal koriander in en i love it. In je scrambled eggs, in je quinoa soep, in alles.

8 likes

Ik heb een achterbuurvrouw die volgens mij mn kat graag wilt hebben. Mijn kat is mega vriendelijk en nieuwsgierig dus loopt ook vaak bij haar. En laatst vroeg ze heel scheinheilig van " Weet jij toevallig van wie die kat is…" terwijl ze dat wss dondersgoed weet. En toen zei ze ook van " Oh maar goed dat ik het vroeg want het leek me zo leuk om er een buitenkat bij te hebben."
Mn kat miauwt ook enorm als ieh denkt dat ik eraan komt en net kwam ik weer mn buurvrouw tegen en toen zei ze " Karel was weer zo aan het miauwen."
En toen dacht ik echt wtf ik snap dat je hem wilt hebben want hij is lief en mooi maar dat je mijn franky dan karel gaat noemen… dat gaat mij te ver.

20 likes

Omg ik zou hier echt zo boos om worden van binnen :fearful: Laat ze jouw kat lekker met rust laten

2 likes