Wat je even kwijt wil #65

Heeel raar hopelijk gaat ze m niet voeren en catnappen.

4 likes

Dit klinkt als het begin van een Frank visser aflevering.

13 likes

Er is al een aflevering over een katnap

5 likes

Yesss perfect. Ik had al eens een RAUWE bevallingsvideo van haar gekeken zie ik. Ik ga meteen “10 things every wife needs to do for her husband kijken”!!

3 likes

Jaa toen ik thuis kwam zat hij gewoon boven te chillen dus hij was niet eens buiten aan het mauwen. Ik heb geluk dat zij al een binnenkat heeft die niet met andere katten kan.

1 like

Ja zo gebruiken wij het nu ook thuis! Ik heb het huid weer lekker knap :smiling_face_with_three_hearts: (is bij ons helaas wel vrij weinig)

3 likes

Ja hier moest ik inderdaad aan denken.

3 likes

Ik snap niet hoe mensen voor 7 uur al gesprekken kunnen voeren in de trein.

9 likes

Ik ga vandaag verhuizen wens me aub succes!!

58 likes

Heerlijk dat het nu wat bewolkt is buiten!

8 likes

Ja vreselijk. Kijk het ook graag :sweat_smile:

Ik bestelde net een cappuccino, zei die man: met gewone melk?! Ik: oh nee sorry vergeten te zeggen, met havermelk
Hij: ja precies dat dacht ik al
:sob::smiling_face_with_tear:

56 likes

Dat moet gewoon een traditie worden. :smiley:

4 likes

Haha goede tip :handshake:
Ik wil eigenlijk ook salomons, dan zie ik er nog havermelkiger uit maar deze meme heeft me tot nu toe tegengehouden

18 likes

Ik ben dit weekend 2 dagen naar pinkpop geweest en daarnaast heb ik ook nog bij een sportevenement geholpen en nog ff gewerkt.

Ondanks dat ik weinig alcohol heb gehad, ben ik helemaal brak. Had ik maar de hele dag vrij genomen vandaag. Het is ook nog eens heel druk op het werk, dus voel me vet schuldig nu ik niet superproductief ben. Tegelijkertijd is het al maanden superdruk i.c.m. grote onrust en ik merk nu (moe en labiel) dat dat me een beetje begint op te breken.

Ik heb voor het eerst bondi sands selftan opgedaan I’m terrified

7 likes

waar is hier? gatekeep mijn droomplek niet :sob:

Peruuu

Vanavond terug naar Nl en daar heb ik ook wel weer zin in :white_heart:

3 likes

Nou voor iedereen in dezelfde situatie: het is zó meegevallen, hele fijne en rustige tandarts. Nul oordeel, eindstand twee gaatjes vullen (wel allebei aan een andere kant dus twee afspraken voor nodig) en een bezoek aan de mondhygiëniste voor het verwijderen van tandsteen.

25 likes

Komt goed!

4 likes