Ik vind het nog steeds raar dat dit een knuffel betekent
Ipv jazz hands
Damn wat heeft mijn vriend even geluk zeg. Zaterdagavond was zijn telefoon gejat bij een concert, gisteren kreeg hij al bericht dat zijn telefoon was gevonden en net kon hij hem al komen ophalen bij de marechaussee op Schiphol. Hij had nooit verwacht hem terug te vinden, laat staan zo snel.
Het was schijnbaar iemand die heel veel telefoons had gestolen en hij is ook op Schiphol opgepakt omdat hij verdacht deed.
Mijn zus en ik zijn paar daagjes weg naar een vakantiepark met onze twee kinderen. Alleen toen we daar kwamen was het echt heeeel víés. Toen mijn zoontje de dode vliegen van de grond aan het eten was zijn we naar de receptie gegaan om te zeggen dat dit echt niet kan en nu hebben we een mega chille huisje gekregen met super veel ruimte en 2 badkamers En het allerbelangrijkste: het is schoon! Hoe je vakantie van verschrikkelijk naar super chill kan gaan!
Ik heb deze week 3 belangrijke gesprekken die best wel bepalend zijn. Gelukkig heb ik na deze week alles achter de rug en weet ik dus snel meer.
Bondi sands is geweldig, werkelijk nooit problemen mee
Ik ben geprikt onder mijn voet . Nu loop ik mijn voet overal tegen aan te schuren (vloerkleed, bank) omdat het zo jeukt
Is niet creepy. Ik doe het best vaak en mensen reageren vaak heel leuk.
Ik heb dat een keer gedaan in de metro en toen moesten we er toevallig bij dezelfde halte uit en nog 10 minuten precies dezelfde kant op lopen, we liepen ook even hard en het was echt verschrikkelijk
Omdat je dan nog bij dezelfde mensen blijft staan? Ik vind het ook makkelijker als ik die persoon niet meer tegenkom
Jaa op allerlei plekken. Ik loop er niet helemaal op af maar als je in elkaars buurt staat ofzo wel.
Ik heb zo slecht geslapen en naar gedroomd. Ben er helemaal naar wakker van geworden ook, bah
Ahhh zo leuk dit! Ik had nog die halve taart over dus had het op werk uitgedeeld en aan een goeie klant van ons. Ik liet haar toen ook een foto ervan zien en toen vroeg ze of ik die van haar nichtjes en neefjes misschien zou willen doen tegen betaling. Echt zo leuk! haha
Mijn thermoskan is net ontploft!
Ik zat aan de keukentafel te werken en hoorde een enorme knal, schrok me wezenloos. Dacht dat het misschien de lader van mijn laptop was. Maar bleek dus de thermoskan te zijn. Snap er niets van. Hij was open en leeg, hoe kan dat??? Heb al best wat kannen gehad maar dit nooit meegemaakt.
Overal minuscule stukjes glas. Heb geluk gehad dat ik op 2m afstand zat en dat mijn kind niet thuis is…. Zit nog helemaal na te trillen zeg.
Wow! Bizar. Dat is schrikken! Gelukkig was er niemand in de buurt.
Welke kan was het? Dan weet ik dat ik die niet moet kopen
Oh dat is schrikken zeg! Ik las vanochtend bij Chillys nog over mogelijke ontploffingen van hun bekers maar dacht nog dat dat wel zou meevallen. Maar blijkbaar is dit echt een ding.
Ja hallo in welk topic werd die fantastische broek gepost met die fantastische akka, ik moet er steeds aan denken (akka en broek) en wil m nu ook kopen
Wow wat bizar! En er zat niks warms in? Vraag me echt af hoe dat kan en of je hier iets mee kan.
Hij was sowieso van lucy&yak, modetopic, of what are you wearing
Was dat niet het what are you really wearing today topic?
Het was een dure Stelton
Ga maar weer een van Emsa kopen. Zijn wel grote hoor, van een liter.
@Otzi Nee, hij was echt helemaal leeg. Het restje warm water dat er in zat was er al een paar uur uit. Had al nieuw water gekookt, maar was vergeten dat er in te doen.
Misschien was het trouwens een implosie? Het glas is iig gesprongen. De kan zelf is nog intact.