https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today-4/25869/5437?u=hippe_kikker
Lucy and Yak! De mom jeans
Stond je voor een raam? Dat het licht via het raam erin scheen en daardoor opwarmde?
Nee, donkere keuken met rolluik dicht.
Hij stond ook op een granieten aanrecht, dus ook niet warm van onderen.
Ik kwam er pas na een jaar achter dat er elke maand 15 euro werd afgeschreven van global collect bv. Ja slordig van mij dat ik dat pas na een jaar merk. Maar dat is dus 1 of ander oplichtingsbedrijf. De bank heeft inmiddels alles gestorneerd. En terecht, stelletje lullo’s. Nou is 15 euro natuurlijk niks maar het telt wel op na zo’n lange periode.
Misschien die van de Hema met 2 jaar garantie.
Wtf Jezus je mag hopen dat die kannen snel uit de roulatie gehaald worden, echt super gevaarlijk joh. Gelukkig hebben jij en je kind niks!
Oke dit is echt een opluchting dat jij dit ook had want ik had dit vorige week ook en ik schaamde me dood voor mezelf. Had me eigenlijk een week willen laten bannen van het forum
Hahaha Ohh ja die verwarring herken ik. Als iemand me die duim op whatsapp stuurt denk ik ook automatisch dat het passief agressief bedoeld is door hier
Ik heb dit ook een keer gehad met een thermoskan van Ikea. Snap nog steeds niet wat er gebeurde.
Misschien zag hijhet allemaal niet meer zitten.
Ik zeg altijd: hi, wilde even zeggen dat ik je …. heel erg leuk vind!
Omg er bestaan toch nog hele lieve mensen.
Ik was op de fiets naar huis alweer aan het huilen enz en toen kwam ik bij de supermarkt (op de terugweg) en bleek bij de kassa dat Google wallet mijn bankpas er weer uit had gegooid en bankpas lag thuis. Dus ik kom bij mijn fiets en begin hem even helemaal te flippen.
Vervolgens zei ik sorry tegen de mevrouw naast me en toen vroeg ze wat er was dus ik haar uitgelegd dat de laatste dagen het even tegenzit en dan dit ook nog. Zegt ze hoeveel geld moet je hebben? Ik zo na nee ik kan geen geld van u aannemen. Krijg ik zo 10 euro in mijn handen gedrukt zodat ik even wat eten enz kon halen.
Hey leuke outfit / mooie nagels / wow leuke schoenen!
Als je iets zegt over iets dat ze aanhebben is het minder raar dan wanneer je zegt dat ze er leuk uitzien.
Sinds ik hier een nare ervaring mee heb gehad doe ik dit eigenlijk nooit meer.
Ik wou dat ik de ballen had om dit gewoon midden in de gym te doen.
Zou het ivm de windstoten ook niet doen.
Als het over is lekker luchten hopelijk!
Nou mijn eerste gesprek ging niet echt lekker en voor die van morgen ben ik zenuwachtig want ik heb een fout gemaakt. Dus nu paniekaanval