@Kwal Ahh wat lief, fijne verjaardag
Vind zo zielig voor mensen die nu met de fiets door regen en onweer moeten
@Kwal Ahh wat lief, fijne verjaardag
Vind zo zielig voor mensen die nu met de fiets door regen en onweer moeten
Wat lief! Op basis van je posts heb ik trouwens het gevoel dat jij echt buitensporig vaak dingen (gratis) krijgt van mensen. Good for you natuurlijk, maar het valt me op
Buitensporig vaak valt wel mee toch? Weet ook niet zo goed hoe ik hier verder op moet reageren haha. Ik vraag het niet aan mensen ofzo.
Gefeliciteerd!!
Nee, je hoeft er verder niks mee, maar ik zie best vaak posts van jou dat je iets van iemand hebt gekregen. Maar dat is alleen maar fijn voor jou! Het was wat ik even kwijt wilde, denk ik.
Normaal zijn het wel mensen die ik ken hoor haha (vaak mijn vriend de laatste tijd of mensen van een andere forum waar ik close mee ben). Maar iets als dit maak ik ook nooit verder mee hoor.
Nee, dit is wel bijzonder inderdaad, echt heel lief van die vrouw!
Ik heb vanmiddag blauwe eyeliner gekocht en omg dit is echt fantastisch. Zoveel beter dan zwarte!!!
Moet nu wel terug naar de Kiko om meer kleuren te halen natuurlijk.
Goed voor de plantjes.
Donkergroen en grijs van Kiko zij ook mooi, van die uitdraaibare zeg maar
Ons hele huis is volgelopen met water 🫠 laminaat en kleden naar de klote, echt top.
nu wel eindelijk van die graftakke lelijke vloer af hoop ik
Ik zit op bed met de slaapkamerramen op kiepstand te genieten van de regen, onweer en frisse lucht terwijl ondertussen in de buurt groepsapp juice gaande is.
Life is good.
Nah net ging ineens de bel zonder dat ik iets verwachtte, staat de bloemist er met een hele mooie, mega grote plant. Heeft mijn cliënt die vorige week naar een hospice is gegaan dit als verrassing voor mijn verjaardag vandaag nog geregeld
Door stress en het warme weer viert mijn PDS hoogtij-dagen.
Ben ook geen ‘reguliere’ PDS’er, dus hier geen poep maar pijn en algehele malaise.
Zou het liefst de hele tijd huilen, ben niet ziek genoeg om thuis te blijven maar zit
mijzelf ook de hele dag in de weg.
Waar blijft het 20-graden weer?
Een jetlag maakt me productief. Ben mijn hele fornuis en oven aan het schrobben om 2 uur s’nachts.
Vandaag weer helaas werken, ik heb zó genoten op Pinkpop, ram kut dat het weer voorbij is
Ik zou hier wel een melding van doen bij het bedrijf
Ik ben echt zo verschrikkelijk moe
En?
Ik weet wat het betekent, maar iedere keer als ik het lees moet ik aan de Yes or No afdeling van de v&d denken.
Dan ben je pas oud.