Het is de langste dag van het jaar. Fijne midzomerdag.
Midzomerdag vond ik zo scandinavisch klinken dat ik ging googlen en blijkbaar is dat een feestdag in zweden, midsummer. Blijkbaar wel ergens in mn chaotische brein opgeslagen.
@Hetty ja oh dat had echt zon hoog coolcat gehalte dat āmerkā
Ja, ik wilde eerst Litha gebruiken maar dit is algemener (denk ik)
Zomerzonnewende is voor veel mensen belangrijk. Ik sta er altijd wel bij stil.
Ik vind het eerder bizar dat het vanaf morgen dus steeds eerder weer donker wordt.
Het is half 9 's ochtends en ik ben al helemaal klaar met deze dag
Wij hebben vandaag Midsommar op werk, live muzikant, photo booth en gratis lunch. Wist ook nooit wat het was totdat ik bij dit Zweedse bedrijf ging werken!
Als ik Midsommar lees moet ik denken aan die vage film
Jaa fijne Litha! Ga je nog iets specifieks doen?
Mijn laptop is gister nat geworden en ik zit net op een werkplek ergens en nu gaat ie niet aan misschien issie leeg maar hij ligt nu aan de lader en er gebeurt vrij weinig
Nu ga ik maar 1,5 uur naar kantoor reizen om een laptop op te halen en moet ik deze uren vrijdag inhalen. Wat een poepzooi.
Het buurmeisje dat ook bij mijn dochter in de klas zit, vroeg net heel blij: heb je een baby in je buik? En nu twijfel ik ernstig aan mān kledingkeuze voor vandaag haha.
Mn nichtje had een fase waar ze willekeurig aan iedereen vroeg of ze een baby in hun buik hadden (ook de mannen, dus hoeft niks te betekenen
Op wat voor manier sta jij er bij stil? Ik zou ook wel iets willen doen maar geen idee wat
Ik reis nu met de veerboot van Harwich naar Hoek van Holland en we hebben de premium lounge geboekt voor een paar tientjes. 10/10 would recommend. Snacks, drankjes, rust, geen kinderen onder de 8 welkom. Heerlijk.
Kwam op de heenreis helemaal murw aan van al het gejengel.
Heel kut, waarschijnlijk heeft je laptop dan waterschade en kan je hem beter loskoppelen van de oplader. Want daar gaat dan ook vocht inzitten (zelf ook bij 2 laptops dit gehad).
En @Gelatelli ik ontsteek een vuur (kaars in dit geval hoor maar is vuur) en ga proberen de kortste nacht te mediteren.
Ah tof!
@Gelatelli als je nog meer inspiratie wil, ik heb een klein plekje in mān huis met wat kleine spulletjes die voor mij symbool staan voor de zomer (heel simpel, oa een minivaasje met een paar madeliefjes) en inderdaad een kaarsje dat ik aansteek. Ik vind het ook altijd fijn om op dit soort dagen een wandeling te maken en dan bewust niet onderussen op mn telefoon te kijken ofzo maar echt even alles in me op te nemen en te genieten van het buiten zijn, en in maart heb ik voor het begin van de lente wat vrienden uitgenodigd en voor ze gekookt om het te vieren, dat vond ik ook heel fijn!
Ja ik laat hem nu gewoon even een paar dagen drogen en dan hoop ik dat ie weer aan gaat!
In de week van mijn verjaardag komen de Barbiefilm Ʃn een nieuwe Sims uitbreiding met paarden uit waar ik allebei superhyped voor ben, en het voelt echt alsof ik 7 word in plaats van 27
Nouuu zo nieuw is dit toch niet? Dit hippe forum zit toch op TikTok of wat?!
Vandaag op kosten van de baas een stoelmassage.
En dan morgen nog een avonddienst en dan twee weken vrij.