Weer 20km erop zitten vandaag
En zonder noemenswaardige pijntjes dus dat is top. Nog 3.5 week tot de Vierdaagse, zin innnnn
Hopelijk ben je okƩ!
Huh een parkeerboete terwijl mobiel parkeren aanstond⦠en als ik bezwaar maak mag ik eerst dokken, dan krijg ik mān centen misschien terug na 10 weken ![]()
Hierdoor kwam ik erachter dat ik mān parkeerapp was vergeten uit te zetten. Ook al ben ik al sinds 11.30 weg van de parkeerplek ![]()
Is het lettertype bij jullie ook kleiner geworden?
Nouā¦
Gaffer wat een grafzak
Mannen ![]()
Ik zit bij de pedicure en er zitten allemaal van die knappe verzorgde meiden en dan kom ik aan zetten met mijn Shrek voeten ![]()
Voel me altijd zo awkward haha
Ik kocht vandaag 2 bossen pioenrozen op de markt. Bij de toonbank stonden een aantal bossen die iets te ver uit waren om nog te verkopen. De verkoopster vroeg toen of ik thuis nog ruimte had voor wat bosjes, en dat ze nog wel een aantal dagen zouden staan. Ik heb toen 3 flinke bossen meegekregen, en de 2 die ik al gekocht had. Ik heb het over 4 vazen verdeeld en het staat zo leuk in de woonkamer. Love de markt ![]()
![]()
Ik werd vanmorgen gebeld door āiemandā van A.mazon om een verdachte transactie te melden. Was een Duits nummer en een vrouw met een Indiaas accent. Ik werk ook met teams van mensen uit die omgeving dus ik was niet meteen argwanend. En ik ging best ver mee in dat gesprek, ook omdat ze zeiden dat ik ze geen persoonlijke info mocht geven, tot ze vroegen om mijn bank-app te openen. Ik voel me echt een sukkel, dacht dat ik zoiets veel sneller af zou kappen ![]()
Nee joh, ze zijn echt gewiekst hierin.
Laatst is een cliĆ«nt opgelicht door de ābankā. Die wisten ook echt alles van haar, rekeningnummer, wat voor soort rekening ze had etcā¦
Is helaas ā¬2500 afhandig gemaakt door die gasten
Zo sneu voor haar, ben je bijna 100 wordt je op die manier opgelicht
Ik heb een proef abo op een tijdschriften app genomen en ik was even vergeten hoe lekker het is om soms door van die mode tijdschriften te bladeren. En ik heb ook gelijk allemaal Duitse bladen toegevoegd. Duits oefenen met de Duitse harper bazaar ![]()
Maar echt! En dan ben je al wat wantrouwig, moet je nagaan hoe dat is voor oudere mensen inderdaad. .
Mijn buren hebben de hele tuin versierd alsof ze een feestje hebben, aan de voordeur hangen slingers āhoera dochter 18 jaarā, maar er zitten 3 gasten in de achtertuin en ik vraag me nu echt af of dat feest nog moet gaan beginnen, het nu al versierd is maar morgen pas is, of dat het nu is maar alle genodigden gewoon niet zijn gekomen.
Ik word gewoon elke dag om half 6 wakker. Maar ik ben zoooo moe.
Ah dit vind ik heel sneu klinken!
Welke optie is het geworden?
Of ze wilt het gewoon klein houden
Ze zijn nu de voortuin verder aan het versieren dus ik denk dat het feestje vandaag/vanavond is