Wat je even kwijt wil #65

Jaa maar niet op k pop tok. Dat is me iets te nerdy.

1 like

Je wordt bedankt @Kwal !
Had je geen 1D voorbeeld kunnen nemen?
Ben geeneens een BTS fan

1 like

Ik sprak op reis iemand uit Oostenrijk en die gaf aan dat ze het daar ook vieren! Toen vond ik het echt stom dat het hier geen traditie is :frowning: in het land waar ik ook heb gewoond namelijk wel en dat klonk zo leuk!

4 likes

Nee wij zijn volwassen. Wij kijken tiktokfilmpjes weken later als insta reels.
(Geen zin om het plaatje op te zoeken)

5 likes

Ja ik vind het ook jammer dat we hier weinig tot niks aan dit soort dagen doen! Ik probeer het nu gewoon lekker zelf te doen en er ook zo veel mogelijk m’n vrienden in te betrekken en dat is echt wel leuk ook! Tot nu toe vindt iedereen die ik erbij betrek het ook heel leuk en zelf je tradities maken heeft ook wel z’n charme (:

4 likes

Haha ik vergeet echt nooit meer de fan fiction over One Direction. Het begon ook echt te vaak met ā€œMijn moeder was arm dus ze zag geen andere optie dan mij aan One Direction te verkopenā€. Echt wtf haha.

6 likes

Ja, ik heb melding gemaakt. Maar ze zeggen dat het kan gebeuren als er een kleine beschadiging in het glas zit. Vind het toch bijzonder dat dat glas dan spontaan knapt. Had het logischer gevonden als dat gebeurde als ik er heer water in deed (al ben ik blij dat het zo niet is gebeurd).
Ik kan een nieuwe glazen inzet kopen :+1:.

2 likes

Ik maak idealiter ook een vuur en een mooie bloemenkrans en dan lekker eten met familie en een vriendin. Of als dat niet lukt even lekker in de tuin zitten en genieten van al het moois.

@Jumpsuit Maar het is dus niet Scandinavisch, het is al een duizenden jaren oud feest om de langste dag te vieren. Net als de kortste dag, midwinter, wat rond kerst valt. (Plus nog tig andere zonnestand-gerelateerde feesten).

6 likes

Hahaha ja geweldig!

2 likes

Mijn mobiel gaat helaas kapot, dus nu eerst even een oude gebruiken die ik nog had liggen. Nu eerst even wat fotos over zetten maar waarom kost dat zoveel tijd.

Zou het wel melden! Lijkt me dat zoiets vergoed moet? En allicht goed dat die wetenschap ook weer bij ze terechtkomt.
Doet me meteen denken aan die gekke Exota affaire. Maar wat een spectaculaire manier om te schrikken, amai

3 likes

Wordt niets vergoed, terwijl die kan nu 77€ kost zag ik. Ze adviseren me een nieuwe glazen inzet te kopen a 35€ :sweat_smile: Maargoed, geen Stelton meer voor mij.
Ik heb de hele dag de schrik nog wel in mijn lijf gehad ja.

1 like

Ik snap eigenlijk niet waarom je zoveel betaald voor iets wat voor nog geen tientje is gemaakt hahah.

6 likes

Omdat je blijkbaar gestoord wordt van rijk zijn. Echt ik kan er niet bij met m’n hoofd.

4 likes

En wel lache verhaal natuurlijk om te vertellen tijdens je volgende potje golf

4 likes

En ze moesten voor dat geld ook nog hun eigen eten en drinken meenemen.

3 likes

Ugh, dan lig je daar en gaat ook nog iedereen je snacks opeten

10 likes

Ik heb met mezelf afgesproken om voortaan dingen te ondernemen zonder te wachten tot anderen met mij mee willen of kunnen. Dus ik heb alvast een kaartje gekocht voor een festival.

73 likes

Mijn vriend appte vanmorgen dat hij mijn mooie prullenbak (bo) best beschadigd heeft per ongeluk, en nu ben ik al een kwartier thuis maar durf ik niet te kijken omdat ik weet dat ik hier sip van kan worden.

1 like

Dacht heel even dat dit nog een reactie was op de onderzeeboot en dat je ging zeggen dat je daar een kaartje voor had gekocht haha

7 likes