Wat je even kwijt wil #65

Echt wat een kutdag. Net m’n hand verbrand toen ik m’n soep aan het staafmixeren was. Ben er helemaal klaar mee.

4 likes

Ik zit inmiddels op een nieuw vriendschaplevel met een collega. Ze kwam naar me toe en zei: draai eens naar mij, woooo deze kinhaar, wacht wacht. Trok ze hem eruit zegt ze: kijk hoe fascinerend, ik leg hem hier even neer voor je!!!

Hahahah

70 likes

Ok… interessante afhandeling van een incident. Het lijkt wel een grap, mijn hemel.

Omggggg ik ben pas 27 en ik heb in korte tijd, ongeveer twee weken, al twee grijs wordende haren aangetroffen :persevere::cry:

3 likes

Ik kan zo slecht tegen verrassingen, maar ik ga binnenkort trouwen en ik weet dat er een vrijgezellenfeest georganiseerd wordt. Het stomme is alleen; al mijn vriendinnen en m’n vriend zitten in het complot dus ik kan naar niemand ventileren haah, zó irritant. Blij als het zo ver is.

4 likes

Schijnbaar vond ik het gisteren meer dan voldoende om deze 2,5 chips te bewaren tot vandaag. Wat een deceptie :sob:

32 likes

Door de drukte op m’n werk grap ik steeds “heb er vandaag weer 10 grijze haren bij gekregen!”
Nouja guess what, heb dus ineens 10+ grijze haren ipv de 3/4 die ik normaal had.

Note to self: MAAK HIER GEEN GRAPPEN OVER

6 likes

Ik heb heel last minute nog de zonnewende gevierd met vrienden in het park met heel veel fruit en snacks en het was zo fijn! en nu zit ik thuis met de lichten uit en m’n kaarsjes aan en ik ben helemaal gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Misschien heb ik de verkeerde Zweden getroffen, maar de Zweden die ik ken gebruiken midsommar vooral als een excuus om kneiterlam te worden. Beetje köttbullar eten, maar vooral heeeeeeeeeel veel aquavit drinken. En liedjes zingen :notes: Helan går :notes:

6 likes

Welke chips zijn het

2 likes

Dit klinkt echt als mijn droom.

8 likes

Ik had op het forum gelezen om druiven in de diepvries te doen dus dat heb ik gedaan. In het begin is het echt heel raar maar eigenlijk best lekker? Maar nu heb ik bij het openen van het vriesvak ook Mars icecream zien liggen en nu zit ik bevroren druiven weg te kanen omdat ik van mezelf niet mag toegeven.

18 likes

Ja ik heb vanmiddag ook bevroren druiven gegeten! Vond het erg lekker en verfrissend en crunchy-asmr :smiley:

3 likes

Net de 6e mug afgeslacht in m’n slaapkamer… KUTbeesten

Geribbelde paprika chips van lays

3 likes

Sinds gisteren soort van voedselvergiftiging opgelopen of een virus want heb steeds mijn emmer en de wc nodig, ik kan zelfs geen water binnenhouden. Dat moet snel wel gebeuren want ik wil niet de huisarts bellen :pensive:

Ik draag een zonnebril in de trein. Omdat ik het fijn vind, maar ook om de grote slaapkreukel in m’n gezicht te verbloemen die er nog steeds zit ondanks dat ik al anderhalf uur wakker ben.

4 likes

Heb je ORS in huis/iemand die het kan halen? Je droogt niet zomaar uit hoor, maar ik zou het wel even in de gaten houden. Ik heb het best vaak gehad maar nog nooit de huisarts hoeven bellen vanwege uitdroging.

Of misschien begrijp ik je bericht verkeerd, dat kan ook.

1 like

Ik heb dus al een maand muis geluiden in huis. En heb een dikke fobie ervoor dus heb echt even geen leven daardoor. Loop ik gister buiten, komt er iets van rechts kei hard op me af rennen. Ik wil net een stap zetten, rent een fucking RAT dus tegen mijn voet nog zo half zwevend in de lucht aan en wordt daardoor in een salto gelanceerd. Echt aaaaa :sob::sob::sob:

4 likes

Het is dus uit met mn vriend maar had me niet gerealiseerd dat ik dan niet meer zn npo plus, Disney en vpn accounts kan gebruiken :tired_face: moet ik nu echt wachten tot blind gekocht op Videoland staat

7 likes