Wat goed en tof! Het is ook een mooi boek, dus niet meer dan terecht.
Tof! Hier had ik mijn overzicht van de week ook binnen Viel me niet tegen hier, al verdien ik wel meer aan de boeken die ik zelf heb uitgegeven.
Eergister en gisteren gezellige dagen gehad. Nu een mentale kater van teveel alcohol en teveel prikkels en heb nu een kuthumeur. Wel iets beter nadat ik een uur ben gaan sporten en ben gaan werken. Maar misschien moet ik maar gewoon niet meer drinken, is elke keer zelfde liedje.
Hahaha Jezus is anders wel ripped in alle schilderijen e.d dus iig wel goede motivatie!
De kater is real en ik moet zo werken. Zo niet in the mood om sociaal te doen
Ik heb hem gister gesproken en we gaan binnenkort een keer wat drinken!
Ik vind jezus niet echt ripped. Ik vind hem eerder skinny.
Verbranden heeft niks met temperatuur te maken maar met zonkracht. Denk maar aan wintersport, daar moet je je ook goed insmeren terwijl het flink koud kan zijn. Volgende keer beter hoop ik!
Edit: Bevrijdingsdag bijvoorbeeld. Als het koud is of regenachtig en bewolkt is, maar je gaat wel de hele dag naar buiten… Gewoon insmeren!
Over hangjongeren gesproken…
Maar ook die volle zon had ik eigenlijk niet verwacht haha. Lesje wel weer geleerd in elk geval, maar zou leuk zijn als het eens zou blijven plakken want ik heb dit elk jaar een keer voor de echte zomer begint.
Misschien beetje gespierd van werken ofzo.
Drop the workout routine!!
CrossFit
hahakqhqhahaha
hahahahahaha hardlop gelachen
Ah zo leuk, dan heb ik jouw boek een maand geleden gelezen. Ik vond het heel goed!!
Ik ben onderweg naar een werketentje met verre collega’s. Wie bedenkt dat op freakin vrijdagavond…
Hahaha CrossFit en aqua joggen
Ik ben in Barcelona en zit te wachten tot het concert van Bruce Springsteen begint. Ik ben zo zo zo gelukkig en blij dat ik eindelijk weer naar een concert van hem kan. Bij het stadion binnen lopen begon ik gewoon te huilen en stond ik helemaal te trillen. Zo lang naar uitgekeken en naar toegeleefd.