Wat je even kwijt wil #65

Zometeen een (voor mij dan haha) zware squat,- en benchtraining dus ik dacht ff snel snel Monster drinken. Zit nu al voor de tweede keer helemaal hyped op de wc :poop::joy:

Hahaha mijn god hey je zou maar zo graag de eerste willen zijn dat je nog voordat hun zuurstof op is al een docu maakt.

28 likes

Ik besloten om minder te gaan werken bij mijn saaie kantoorbaan. Ik wil niet helemaal weg daar, want het betaalt best prima, ik heb een vast contract en ik kan iedere week mn eigen rooster maken en ik hecht veel waarde aan die flexibiliteit.

Om die dag minder werken op te vangen werk ik nu ook in een bar. Beste besluit ooit. Het is zo’n klein bruin kroegje met veel vaste gasten en daarnaast hebben we dan nog een cafe waar in het weekend bands komen optreden.

Dit is echt een dagboekpost hè, I know. Maar is wel wat ik even kwijt wilde. Ik ben zo blij dat ik dit besluit toch heb genomen, want ik twijfelde eerst nogal omdat horeca minder verdiend dan mn kantoorbaan. Maar ik vind het werk zelf zoo veel leuker.

179 likes

De levertijd van internet duurt dus echt lang. Ik wilde een extra data bundel kopen voor de komende tijd. Vervolgens krijg ik een medewerker eraan, super vriendelijk, ging helemaal vertellen waar hij had gewoond enzo? Haha, ik dacht op een gegeven moment bijna, is hij nou aan het flirten met mij?! Hahaha. Toen kreeg ik 28gb cadeau, en even later gaf hij me 100 gb gratis cadeau :eek: en ja hij herhaalde zn naam weer en jeetje haha. Nou wel superlief natuurlijk. Een bundel van 5gb extra kost 20 euro. En nu dus ineens 100 gb cadeau. Want jaaa, ik was een trouwe klant blabla. Mooie meevaller iig.

16 likes

Wat super leuk juist om te lezen dit!

4 likes

Ik vind dit echt een knap besluit!

4 likes

Ohh super leuk, wat een goed idee

3 likes

Oh mijn god plots is al mijn electronica het aan het begeven? Mijn laptop wilt niet meer opstarten en ik heb een belangrijke sollicitatie die ik moet kunnen verzenden. Probeer ik verder te doen met mijn telefoon begint die ook al te haperen en raar te doen met flikkerend beeld. Prachtige timing ook weer.

2 likes

Ik heb een financiële meevaller en ik twijfel nu heel erg of ik een Dyson airwrap voor mezelf koop…

4 likes

Voor de krullen niet waard, voor de rest is de fohn en de ronde borstel/kam borstel wel fijn.

3 likes

Wat leuk om te lezen.

Ik las een tijdje terug elders ook dat mannen een dag minder gingen werken als ICT’er en ook hadden gekozen voor de horeca of groenvoorziening.

4 likes

Je kan ook de shark flexstyle kopen en dan de rest nog aan wat anders leuks uitgeven :tipping_hand_woman:

5 likes

Mee eens, ik gebruik eigenlijk alleen die föhn en de föhn borstel (sporadisch)

1 like

Nu ik dit gezien heb wil ik dit.

Waarom zijn de vega frikandelbroodjes van de Jumbo zo lekker? En waarom heb ik er maar 1 gekocht? Ik baal :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja!!!

2 likes

Jaaa koop de Shark ipv Dyson! Zie echt veel goede reviews en hij is een stuk goedkoper. Zag hem laatst bij de mediamarkt liggen.

ja omg!! die zijn echt top, kunnen die van de AH niet aan tippen

2 likes

Ik ben net tegen een brug aangefietst omdat ‘ie wordt verbouwd. Ik ben benieuwd hoe blauw en pijnlijk alles gaat worden.

Hangt er vanaf hoe lang je haar is. Toen mijn haar tot halverwege mijn rug kwam bleven de krullen niet zitten, maar ik heb mijn haar afgeknipt tot net na mijn schouders en sinds dien blijvende krullen veel beter zitten!

3 likes